Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tilanteista, joissa olette hävenneet naiseuttanne

Vierailija
01.06.2016 |

Milloin viimeksi sinua hävetti olla nainen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun lähtee ovesta ulos ja samantien alkavat inhottavat limaiset katseet vanhemmilta miehiltä... ihan sama mitä on päällä niin aina joku 50 v pena kyylää muna pystyssä.

Pahempaa on jos joku tulee liian lähelle, huutelee perään tai alkaa oikeasti ahdistelemaan.

ihan vaan tiedoksi teille yli 35 v miehille. Älkää kuvitelko että alle 20 vuotiaat viehättävät naiset ois teistä kiinnostuneita, ja ei se lompakon paksuus muuta tätä asiaa... pysykää oman ikäisissä naisissa he ovat todennäköisesti parempia teille monella tavalla:)

Vierailija
22/23 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettää silloin kun nainen käyttäytyy kuin susi toista naista kohtaan eli solidaarisuuden puute omaa sukupuolta kohtaan on joskus hävettänyt. 

Tätä en ole koskaan tajunnut. Miksi pitäisi olla solidaarinen jotakuta kohtaan sen vuoksi, että se on sattumalta syntynyt samaa sukupuolta olevaksi kuin itse? Pitäisikö samalla tavalla tuntea solidaarisuutta kaikki suomalaisia kohtaan? Kaikkia sinisilmäisiä? Mun solidaarisuus syntyy muusta kuin sattumasta.

Miehillä on asiat tässä maailmassa paremmin, koska he osaavat jeesata toisiaan. Naisillakin olisi varmasti asiat esimerkiksi työmaailmassa paremmin, jos naiset viitsivät olla toisilleen enemmän siskoja kuin susia, näin rumasti sanottuna. Tiedän nyt itsekin syyllistyväni mollaamiseen mutta en tiedä miten muutenkaan asian sanoisin. Sekä miehet että naiset voivat haukkua naista esimerkiksi huoraksi mutta harvoin, jos koskaan, olen kuullut toisen miehen kutsuvan toista miestä esimerkiksi huoripukiksi. Valitettavasti naiset usein arvostelevat ja tuomitsevat toisen naisen: raiskauksen uhria syyllistetään, yh-äitejä haukutaan, naisten ulkonäköä arvostellaan jne. Se nagatiivinen energia, joka tuhlataan toisen naisen arvosteluun, haukkumiseen, kamppittamiseen ja muuhun ikävään, saisi toisin päin käännettynä paljon hyvää aikaan kaikille naisille, myös sinulle. Se, että kaikkien naisten tilanne paranisi solidaarisuudella, ei kai ole sinulta pois?

Ei, mutta en halua jakaa solidaarisuuttani sukupuolen perusteella. Samalla tavalla olen haukkumatta ja syyllistämättä ja arvostelematta myös miehiä.

Ei sitä toista sukupuoltakaan tarvitse mollata. Miksi näet solidaarisuuden vain poissulkevana? 

Tässä vaadittiin pelkästään naisten välistä solidaarisuutta, ja minä en halua sellaista.

Tasapuolisuus on hieno asia. Sääli vaan, että todellisuudessa se ei toteudu ja juuri sen takia naisten soisi enemmän jelppaavan toisiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun lähtee ovesta ulos ja samantien alkavat inhottavat limaiset katseet vanhemmilta miehiltä... ihan sama mitä on päällä niin aina joku 50 v pena kyylää muna pystyssä.

Pahempaa on jos joku tulee liian lähelle, huutelee perään tai alkaa oikeasti ahdistelemaan.

ihan vaan tiedoksi teille yli 35 v miehille. Älkää kuvitelko että alle 20 vuotiaat viehättävät naiset ois teistä kiinnostuneita, ja ei se lompakon paksuus muuta tätä asiaa... pysykää oman ikäisissä naisissa he ovat todennäköisesti parempia teille monella tavalla:)

Miksi sinä häpeät naiseuttasi? Ethän sinä tuossa mitään väärää tee. Ja toisaalta, olet varmasti todella kaunis jos jatkuvasti sinua kaikki vanhat ukot kuolaa, en ole koskaan nähnyt moista tapahtuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme