Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita tyytyväisiä lyhyitä miehiä?

Vierailija
01.06.2016 |

Olen alle 165 sentin pätkä, eikä tuo ole haitannut suuremmin. Kiinnostuneita naisia (ja joskus miehiä) tulee vastaan melko useinkin, vaikka en aktiivisesti mitään etsi. En ole mikään alfa millään mittarilla. Ehkä olen keskimääräistä parempi puhumaan. Kuitenkaan palstan mukaan mulla ei pitäisi olla mahdollisuutta pariutua. En ihan usko. Tunnen tosielämässä muutamia muitakin pätkiä, eikä heilläkään ole ollut vaikeuksia löytää seuraa.

Miten on? Löytyykö muita palstapätkiä, joilla pyyhkii hyvin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että kun palstalla käy teinejäkin. Välillä näihin lyhyt mies -ketjuihin ilmestyy joku huolestunut miehenalku. Olisi hyvä saada toisenlaistakin näkökulmaa. Pituudelleen nyt ei voi mitään kuitenkaan. Ei lyhyys ole niin huono juttu, jos sen ei anna olla.

Ap

Vierailija
2/6 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pituus oikeastaan lasketaan Suomessa miehelle lyhyeksi? Entä pitkäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten elämääni tyytyväinen, mutta naisrintamalla tökkii ja on aina tökkinyt. Tuskinpa tuo kuitenkaan johtuu pituudesta (166cm). No kaikkea ei voi saada

Vierailija
4/6 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen transmies 155cm ja erittäin tyytyväinen elämääni. En itsekään kiinnostu isoista miehistä. Pieni on kaunista.

Vierailija
5/6 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vaikuttaa aika tyytyväiseltä. Pituutta alle 170. Tyttöystäviä on riittänyt ennen minua. Nyt hänellä siis perhe ja oma menestyvä firma. Hän on sosiaalinen ja rakastettava tyyppi. Parempaa miestä en olisi voinut löytää.

Vierailija
6/6 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up