Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli kunnollinen, toisia kunnioittava ja ystävällinen mies on naisten mieleen ja millään pinnallisilla seikoilla ei ole ratkaisevaa vaikutusta?

• ylös 2
  • alas 1

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Miksi nuo ovat mielestäsi jotenkin vastakkaisia asioita?

Tottakai kunnollinen, toisia kunnioittava ja ystävällinen mies on naisten mieleen. Tottakai pinnallisillakin seikoilla on vaikutusta siihen, herääkö kiinnostus.

• ylös 20
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmasti joidenkin naisten mieleen, kuten monet muutkin naiset.

Oikaisu: miehet, eivät naiset. 

Vierailija

Sosiaaliset taidot on ykkösjuttu. Lisäksi monet naiset kiinnostuvat miehistä, joissa on ns. särmää. Rumakin mies voi olla kiinnostava, jos hän on esimerkiksi itsevarma ja hauska.

Vierailija

Ei minulle ainakaan pinnallisilla seikoilla ole mitään ratkaisevaa vaikutusta. Varmaan kyllä aluksi hankala ihastua sellaiseen mieheen, jonka ulkonäkö ei yhtään miellytä, mutta jos luonne on hyvä niin varmasti oppii pitämään sen toisen henkilön ulkonäöstäkin - tai jos ei opi pitämään sen toisen henkilön ulkonäöstä, niin ei sekään varmasti ole mikään este.

Kun aluksi tapasin mieheni, pidin hänen nenäänsä niin oudon näköisenä, että se oikeasti vähän esti ihastumasta. Kun paremmin tutustuttiin, alkoikin se nenä näyttämään todella ihanalta omalla persoonallisella tavallaan. Nykyään hänen nenänsä on mielestäni yksi parhaita puolia hänen ulkonäössään.

Vierailija

Kukaan ei jää ilman naista siksi, että hän on kunnollinen, kunnioittava ja ystävällinen. Kaikilla meillä on kuitenkin myös muita ominaisuuksia. Niissä voi olla jotain, jonka vuoksi jää ilman.

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo ovat mielestäsi jotenkin vastakkaisia asioita?

Tottakai kunnollinen, toisia kunnioittava ja ystävällinen mies on naisten mieleen. Tottakai pinnallisillakin seikoilla on vaikutusta siihen, herääkö kiinnostus.

Kirjoitin "ei ole ratkaisevaa vaikutusta" tarkoittaakseni, että vaikka pinnallisilla seikoilla joku merkitys onkin, niin hyvä ja kunnollinen merkitys on todella monen naisen mieleen joka tapauksessa.

Vierailija

Voi lapsonen...

Kunhan tuosta vähän kasvat niin opit kyllä että nämä asiat eivät koskaan ole mitään yksinkertaistettuja muutaman valintakriteerin juttuja. 

Vierailija

Koeta ymmärtää yksi asia:

Kunnollisuus ei itsessään tee kenestäkään kiinnostavaa. Sen pitäisi olla itsestäänselvyys. Ihan kuten kaksi jalkaa tai kaksi kättä. Ei kukaan ihmettele, että miksi naiset eivät kiinnostu minusta, vaikka minulla on kaksi jalkaa ja kaksi kättä. Esimerkki ei ehkä ole maailman paras, mutta ymmärrätkö mitä tarkoitan? Ei kannata rakentaa myyntipuhettaan sen varaan, että "olen kunnollinen mies". Se on sama kuin kirjoittaisi työhakemukseen, että "olen ahkera ja tunnollinen". Pelkkää sananhelinää, koska oletusarvo on, että työnhakija on ahkera ja tunnollinen.

Jokainen nainen haluaa ystävällisen, tunnollisen ja toisia kunnioittavan miehen. Myös ne, jotka ihastuvat jännämiehiin, koska kait hekin kuvittelevat pystyvänsä itse muuttamaan miehen toisenlaiseksi. Ei kukaan, mieleltään sairaita lukuun ottamatta, hakemalla hae jännämiestä saadakseen turpaansa, vaan he ihastuvat miehen muihin ominaisuuksiin ja kuvittelevat hoivavietillään voivansa muuttaa tämän kunnolliseksi.

Kiinnostus toista ihmistä kohtaan herää ihan muista asioista kuin oletetusta kunnollisuudesta. Miten jostain esim. baarissa nähdystä miehestä voi edes päätellä, että "tuossapa kunnollinen mies"? Voin tottakai seurata, kuinka hän käyttäytyy ryhmässä, nähdä että hän on ystävällinen ja hymyilevä ja ehkä valmis jopa vaihtamaan paikkaansa, jotta joku porukka mahtuu keskenään samaan pöytään tms. Mutta jotain muutakin hänessä pitää olla, jotta hänestä kiinnostuu. Useimmiten se "muu" on ulkonäkö laajasti ymmärrettynä. Ei vain pituus, paino, kasvonpiirteet, hiustenväri yms vaan myös ryhti, ilmeet, sanaton vuorovaikutus jne. Eikä siinä ole mitään pinnallista.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jää ilman naista siksi, että hän on kunnollinen, kunnioittava ja ystävällinen. Kaikilla meillä on kuitenkin myös muita ominaisuuksia. Niissä voi olla jotain, jonka vuoksi jää ilman.

Eli käytännössä miehiä on turha syyllistää naisettomuudesta sanomalla, että ovat luultavasti ilkeitä kusipäitä koska eivät naista saa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi lapsonen...

Kunhan tuosta vähän kasvat niin opit kyllä että nämä asiat eivät koskaan ole mitään yksinkertaistettuja muutaman valintakriteerin juttuja. 

Voi voi, kyllä mä sen tiedän, mutta usein se mitä naisettomille miehille naisten toimesta sanotaan antaa ihan toisenlaisen kuvan...

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kunnollisuus ei itsessään tee kenestäkään kiinnostavaa. Sen pitäisi olla itsestäänselvyys. Ihan kuten kaksi jalkaa tai kaksi kättä. Ei kukaan ihmettele, että miksi naiset eivät kiinnostu minusta, vaikka minulla on kaksi jalkaa ja kaksi kättä. Esimerkki ei ehkä ole maailman paras, mutta ymmärrätkö mitä tarkoitan? Ei kannata rakentaa myyntipuhettaan sen varaan, että "olen kunnollinen mies". Se on sama kuin kirjoittaisi työhakemukseen, että "olen ahkera ja tunnollinen". Pelkkää sananhelinää, koska oletusarvo on, että työnhakija on ahkera ja tunnollinen.

Jokainen nainen haluaa ystävällisen, tunnollisen ja toisia kunnioittavan miehen. Myös ne, jotka ihastuvat jännämiehiin, koska kait hekin kuvittelevat pystyvänsä itse muuttamaan miehen toisenlaiseksi. Ei kukaan, mieleltään sairaita lukuun ottamatta, hakemalla hae jännämiestä saadakseen turpaansa, vaan he ihastuvat miehen muihin ominaisuuksiin ja kuvittelevat hoivavietillään voivansa muuttaa tämän kunnolliseksi.

Kiinnostus toista ihmistä kohtaan herää ihan muista asioista kuin oletetusta kunnollisuudesta. Miten jostain esim. baarissa nähdystä miehestä voi edes päätellä, että "tuossapa kunnollinen mies"? Voin tottakai seurata, kuinka hän käyttäytyy ryhmässä, nähdä että hän on ystävällinen ja hymyilevä ja ehkä valmis jopa vaihtamaan paikkaansa, jotta joku porukka mahtuu keskenään samaan pöytään tms. Mutta jotain muutakin hänessä pitää olla, jotta hänestä kiinnostuu. Useimmiten se "muu" on ulkonäkö laajasti ymmärrettynä. Ei vain pituus, paino, kasvonpiirteet, hiustenväri yms vaan myös ryhti, ilmeet, sanaton vuorovaikutus jne. Eikä siinä ole mitään pinnallista.

Tämä :) 

Mutta yritähän saada ap ja sen kaverit edes lukemaan tuo loppuun... 

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei minulle ainakaan pinnallisilla seikoilla ole mitään ratkaisevaa vaikutusta. Varmaan kyllä aluksi hankala ihastua sellaiseen mieheen, jonka ulkonäkö ei yhtään miellytä, mutta jos luonne on hyvä niin varmasti oppii pitämään sen toisen henkilön ulkonäöstäkin - tai jos ei opi pitämään sen toisen henkilön ulkonäöstä, niin ei sekään varmasti ole mikään este.

Kun aluksi tapasin mieheni, pidin hänen nenäänsä niin oudon näköisenä, että se oikeasti vähän esti ihastumasta. Kun paremmin tutustuttiin, alkoikin se nenä näyttämään todella ihanalta omalla persoonallisella tavallaan. Nykyään hänen nenänsä on mielestäni yksi parhaita puolia hänen ulkonäössään.

Tuota en ymmärrä. Minä en pystyisi olemaan ihmisen kanssa, jonka ulkonäöstä en pidä. Miten sellaisen ihmisen kanssa voisi haluta seksiä, jonka ulkonäöstä ei pidä? Miten sellaista ihmistä voi tuijotella rakastuneena, jonka ulkonäöstä ei pidä?

En tarkoita, että rakastua voisi vain kauniisiin/komeisiin ihmisiin, tarkoitan että  jos toiseen rakastuu niin hänessä näkee sen, mikä hänessä on kaunista/komeaa.

Tuli mieleen taas vähän kökkö vertaus: Jos ihminen ottaa lemmikiksi jonkun erityisen rumaa rotua olevan koiran tai kissan, niin eihän hän näe sitä omaa lemmikkiään rumana. Hänelle se on ihana, rakastettava, maailman kaunein eläin.

Vierailija

Ei kiinnosta liian monelle itseään jakelevat miehet. Humalatilakaan ei ole puolustus. Kunnollisuus on hvvä asia! Ahkeruus myös, mutta ei liiallinen työhulluus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan samaa mieltä tästä sinänsä. Mutta siitä olen eri mieltä etteikö naisten vaatimukset olisi pinnallisia siinä missä miestenkin. Siis ulkonäöstä välittäminen nyt vaan on pinnallista vaikka sitä mitenpäin kääntelee. Samoin on monet muut asiat joita niin miehet kuin naisetkin pitävät viehättävänä vastakkaisessa sukupuolessa. Aloituksen tein kysyäkseni, ovatko naiset ihan rehellisesti sitä mieltä, että syy miehen kelpaamattomuudelle on väistämättä siinä, että hän ei ole kiva ja kunnollinen tyyppi? Koska näin ainakin sanotaan todella usein tällaisille miehille...

Vierailija

Ihmettelin joskus, kun naapurissa asuneella normaalin näköisellä naisella oli erittäin komea mies. Ero heidän ulkonäössään oli niin suuri, että minäkin kiinnitin huomiota tilanteeseen.

Tutustuin pariskuntaan ja nainen oli mukava ja herttainen - ja mies oli kamala ja ilkeä. Ilkeä myös vaimolleen. He olivat menneet nuorena yhteen, joten ehkä nainen ei huomannut miehen käytöstä siinä vaiheessa.

Luonteella on merkitystä, mutta tietenkin ulkonäölläkin on. Naapurilla ei olisi ollut mitään saumaan minkäänlaiseen naiseen, jos hän olisi vielä näyttänyt kamalalta. 

Hyvä luonne on ehdottomasti plussaa kummalla tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan samaa mieltä tästä sinänsä. Mutta siitä olen eri mieltä etteikö naisten vaatimukset olisi pinnallisia siinä missä miestenkin. Siis ulkonäöstä välittäminen nyt vaan on pinnallista vaikka sitä mitenpäin kääntelee. Samoin on monet muut asiat joita niin miehet kuin naisetkin pitävät viehättävänä vastakkaisessa sukupuolessa. Aloituksen tein kysyäkseni, ovatko naiset ihan rehellisesti sitä mieltä, että syy miehen kelpaamattomuudelle on väistämättä siinä, että hän ei ole kiva ja kunnollinen tyyppi? Koska näin ainakin sanotaan todella usein tällaisille miehille...

Ne naiset varmaan sanovat niin voittaakseen väittelyn tai provosoidakseen miestä. Ei moni nainen tuohon varmaan oikeasti usko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli käytännössä miehiä on turha syyllistää naisettomuudesta sanomalla, että ovat luultavasti ilkeitä kusipäitä koska eivät naista saa?

Miten niin? Totta kai joku voi olla naiseton, koska on ilkeä kusipää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Totta kai joku voi olla naiseton, koska on ilkeä kusipää.

Tajuatko mikä ero on, kun sanotaan "olet luultavasti ilkeä kusipää koska et saa naista" tai "koska olet ilkeä kusipää et saa naista"

Vierailija

Se nyt on yksi tsoukki että naiset olisivat jotenkin vähemmän pinnallisia kuin miehet.

Sivut