Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikko diettiä takana ja

Vierailija
01.06.2016 |

Vitsi miten hyvä olo! Painoa ei tietysti ole lähtenyt muuta kuin nesteitä se muutama kilo, mutta tämä vointi on mahtava.
Ajattelin aina etten jaksa mennä salille töiden jälkeen ku sitten väsyttää enemmän, pyh, nukun samanverran kuin ennenkin, mutta paremmin! Aamuisin on levännyt ja virkeä olo.
Ajattelin etten jaksa olla töissä jos voi syödä vain niukasti, pyh, tasainen ruokarytmi ja riittävä proteiinin ja hyvien rasvojen saanti pitää paremmin kuin hyvin kylläisenä. Eikä enää tule väsymystä ruokatunnin jälkeen, kun ei ahda itseään ihan täyteen. Olisi pitänyt jo aikaa sitten sysätä tekosyyt syrjään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! :)

Millä tyylillä laihduta?

Vierailija
2/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas katoaa unet täysin, kun olen laihiksella. Tietenkin olen väsynyt, kun en saa nukuttua, mutta kun en vaan saa nukuttua. Kroppa huutaa ruokaa yöllä, ja ruoka pyörii vain mielessä. Kerran olen kolmen viikon aikana joutunut nousemaan yöllä syömään. Sitten sain edes pari tuntia nukuttua. ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tyylillä laihduta?

Syön n. 1700 kcal/päivä ja joka päivä vähintään puoli tuntia liikuntaa, sali/kävely/uinti. Leivän jätin pois, pastan ja riisin vaihdoin tummaan. Reilusti enemmän kasviksia kuin ennen ja pähkinöitä/siemeniä/avokadoa jotta rasvoja tulee tarpeeksi aineenvaihdunnan kannalta. :)

-ap

Vierailija
4/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas katoaa unet täysin, kun olen laihiksella. Tietenkin olen väsynyt, kun en saa nukuttua, mutta kun en vaan saa nukuttua. Kroppa huutaa ruokaa yöllä, ja ruoka pyörii vain mielessä. Kerran olen kolmen viikon aikana joutunut nousemaan yöllä syömään. Sitten sain edes pari tuntia nukuttua. ....

Kuulostaa siltä että syöt aivan liian vähän, pieniä muutoksia elämäntapaan ja terveellisempiä valintoja. Ei kitudiettejä :)

-ap

Vierailija
5/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!

6/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikutko paljon jos olet laihiksella? Unettomuus ja unenlaadun laskeminen ovat yksi ensimmäisistä ylirasitustilan oireista. Miinuskaloreilla ei tarvitse edes kovin paljon urheilla, että elimistö ottaa itseensä ja alkaa oireilemaan tuolla tavalla.

Vierailija
7/14 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tyylillä laihduta?

Syön n. 1700 kcal/päivä ja joka päivä vähintään puoli tuntia liikuntaa, sali/kävely/uinti. Leivän jätin pois, pastan ja riisin vaihdoin tummaan. Reilusti enemmän kasviksia kuin ennen ja pähkinöitä/siemeniä/avokadoa jotta rasvoja tulee tarpeeksi aineenvaihdunnan kannalta. :)

-ap

Alapeukuttajat, mitä tekisitte eri tavalla?

Palautetta ja vinkkejä otetaan vastaan :)

-ap

Vierailija
8/14 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä ne riisi ja pasta kokonaan helvettiin ihan turhaa hiilarinmussutusta

Vierailija
9/14 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta se on dieetti. Ei mulla muuta. Tsemppiä jatkoon.

Vierailija
10/14 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkua nusasin kirjoitti:

Niin? Sanoinhan, että viikko diettiä takana. Kun 10 kiloa on (ehkä ensi kevääseen mennessä) saatu pois, nostan kalorisaannin jonnekin 2100-2300 kieppeille, sellaiseen ettei paino nouse eikä putoa :)

Liikuntaa aion jatkaa silloinkin :)

Vierailija
11/14 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Sanoinhan, että viikko diettiä takana. Kun 10 kiloa on (ehkä ensi kevääseen mennessä) saatu pois, nostan kalorisaannin jonnekin 2100-2300 kieppeille, sellaiseen ettei paino nouse eikä putoa :)

Eikun tässä meinattiin kirjoitusasua! "Dieetti" ei "dietti"

Vierailija
12/14 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1700 kcal? Tuohan on ihan järkky paljon. Minä lihoisin.

Vierailija
13/14 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun tässä meinattiin kirjoitusasua! "Dieetti" ei "dietti"

Aaa, käsitin väärin. Korjataanpa tulevissa viesteissä. :)

-ap

Vierailija
14/14 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1700 kcal? Tuohan on ihan järkky paljon. Minä lihoisin.

Olen 176 pitkä, enkä ihan sirorakenteinen. Kalorimäärä on perheenjäsenen jostain maksullisesta Jutta Gustafsberg (kirjoitetaanko sitäkään noin) dieetistä poimittu. Uskoisin kulutykseni työt ja liikunta huomioiden olevan n. 2200-2300 eli tämän pitäisi riittää puolen kilon pudotukseen viikossa. :)

-ap