En kehtaa mennä ulos näillä keleillä narukäsieni ja manboobsieni takia
Tulisipa jo syksy niin voisi piilottaa ruman kroppansa takin tai hupparin alle! :(
M 181/83
Kommentit (17)
Joku voi sinunkin narukäsiin tykästyä, sekaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa jo syksy niin voisi piilottaa ruman kroppansa takin tai hupparin alle! :(
M 181/83
Alkoholi aiheuttaa molempia,laskee testosteronia ja nostaa estrogeenia.
Vinkki. Osta siistejä kauluspaitoja ja pidä niitä. Alla t-paita ja sit kauluspaita päällä, niin ei niihin mitään huomiota kiinnitä.
Minulla on vaateongelma. Olen 160 cm pitkä ja painan 86 kg. Nainen. Kertokaa miten voin pukeutua näin lämpimällä että läskit eivät näkyisi.
Kukaan ei just sua arvostelevasti tuijottele, se on varma. Näin kesällä (ja muutenkin) on liikkeellä sellasta hiihtelijää että ei varmaan joku narukäsi paljoa siä joukossa järkytä. Elä elämääsi, äläkä jää kotiin itkemään. Ulkona on kaunis, lämmin ilma. Mene ulos. Muista aurinkorasva!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vaateongelma. Olen 160 cm pitkä ja painan 86 kg. Nainen. Kertokaa miten voin pukeutua näin lämpimällä että läskit eivät näkyisi.
Et mitenkään. Ole sellainen kuin olet, pukeudu niinkuin haluat. Kokeile kauniita kukikkaita kesämekkoja! Liehuvia helmoja! Näyttäviä kuoseja!
hmm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 181/83
Samoin ylipainokin. Läskit alkoholistimiehet ovat naisellia.
No sulla ei sentään narukäsissä julmettuja psoriläiskiä? Itselläni oli jo nahka paremmassa kunnossa keväällä mutta nyt jostain syystä innostui "kukkimaan" oikein kunnolla.
Omissa oloissa en välitä hitustakaan ja huseeraan pihalla ilman paitaa mutta kaupungilla pitkähihasia vaikka olisi millainen helle.
-m
Mene vain. Ketä kiinnostaa jonkun satunnaisen ohikulkijan ajatukset
hmm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 181/83
Juon itseni humalaan ehkä 3 kertaa vuodessa, silloinkin kotona yksin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vinkki. Osta siistejä kauluspaitoja ja pidä niitä. Alla t-paita ja sit kauluspaita päällä, niin ei niihin mitään huomiota kiinnitä.
Tämä hyvä, paitsi korvaa t-paita suuriaukkoisella hihattomalla paidalla. Hihat kauluspaidan alla tuntuu ja näyttää kurjilta.
Vierailija kirjoitti:
M 181/83
Kädet kuin narut -
Ajatukset hyvin karut.
Rintaan kasvaneet hinkit,
Niistä naiseuteen vetää linkit.
Mut älä huoli nuori mies,
Kulje vain oma ties.
Täydellinen ei ole kukaan,
Saat vielä kumppanin mukaan.
Nauti kesästä päivin, illoin
-tekisi mieleni sanoa:
Täysin rinnoin!
Riimi_Rauni. Runoja ja lohtua jo vuodesta 2016.
AP, kuulostat kovasti mun yhdeltä ystävältä joka tuskailee samojen ongelmien kans. Niinku oon hällekkin monesti sanonu; kukaan ei kato sua niin kriittisesti ku sinä ite ja todnäk näytät kuitenkin hyvältä.
Ainoo asia minkä takia kukaan kiinnittää suhun todennäkösesti negatiivista huomiiota on sun puuttuva itsevarmuus. Jos kokoajan nyit vaatteitas ja dissaat ittees niin sit se pistää silmään, mutta jos oot muina miehinä niin kukaan tuskin kiinnittää mitään huomiota, saattaa jopa tykästyä. :)
Itte ainakin lähes poikkeuksetta kiinnostun itsevarmoista miehistä, kropan pikku virheet on sit naurettavan pieni sivuseikka. :D
Tosiaan sun kropan muodolle kuulostais sopivan pitkähihanen kauluspaita, josta hihat käärittynä ylös kyynerpäiden kohalle. Nauti kesästä äläkä ota turhia ulkonäköpaineita, pus. <3
N22
Sinne vaan kesäpäivää viettämään :) Ihan sellaisena kuin oletkin.