Mistä kroppaanne liittyvistä ällöttävistä asioista muut eivät tiedä tai uskoisi?
Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.
Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.
Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.
Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.
Kommentit (453)
Mulla on syylä jalkapohjassa ja se uusii siihen aina, kaksosraskaus+raskausmyrkytys jätti himmeän nahkaröllykän jonka saan vaatteilla piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Alapääni on aina niin emäksinen, että alkkarini valkaistuvat ja jopa rei'ittyvät päivittäisestä vuodosta. Näin on aina ollut, tulehdustilat yms. eivät tätä näytä hetkauttavan suuntaan tai toiseen. Mustissa alkkareissa on aina keskellä valkaistunut läntti.
On kokeiltu maitohappokapseleita, jugurttia, tuuletusta, puuvillaa, jnejnejne. Tilanne jatkuu vaan.
Täällä kohtalotoveri. Jopa karvat vaalenneet vuoto alueelta, sellainen liukuvärjäys 😁
Vierailija kirjoitti:
Kärsin hirsutismista. Uneksin, että jonain päivänä olisi rahaa laseroida karvat pois. Minulla kasvaa koko kasvojen seutu leuan alla, kaulalla ja poskilla mustia karvoja. Niitä on myös nännipihoissa, navan ympärillä, rintojen välissä, olkapäissä jne. Reisistä ei tarvitse edes mainita. Nypin niitä joka päivä niin paljon kuin ehdin. Kasvavat heti takaisin. Hormonalista syytä ei ole löytynyt.
Perinnöllistä on kuulemma. Tosi kiva. Yhdistetty vielä r-vikaan, niin olen todellinen itsetunnon superahjakkuus. Häpeän. Näyttelen kovaa mimmiä ja teeskentelen olevani kuin muutkin.
Joskus ihiset kyselee karvoista. Olen myös todella vahvakroppainen, miehet nauraa, kun jaksan kantaa ja nostaa painavampia juttuja kuin he.
Vuosi sitten yritin etsiä naisellisuuttani ja menin kosmetologille ennen juhlia, joka alkoi ihmetellä karvojani ja kertoili loppuajan dokumentista, jonka oli katsonut. Siinä oli kerrottu karvaisista susinaisista jossain Balkanilla. Olisin voinut itkeä koko hoidon ajan. Enkä enää koskaan mennyt sinne takaisin.
Mummi kertoi, että heidän kylässään Pohjanmaalla oli suku, jonka tyttärillä kasvoi karvapeite kasvoihin, kun he odottivat vauvaa. Karvoitus poistui vauvan synnyttyä eli perinnöllinen tilanne.
Uskon, että tulevaisuudessa pystytään tutkimaan ja muokkaamaan jo sikiöitä, jotta tietynlaiset, omistajalleen mahdollisesti haitalliset ominaisuudet eivät periydy.
Ei sinussa ole mitään vikaa! Hyvä, että olet vahva, koska vahvoja ihmisiä tarvitaan. R-vian ei pitäisi haitata ketään tässä maassa ja jossain vaiheessa keksitään kivuton ja toimiva ratkaisu liialliseksi kokemasi karvoituksen poistamiseksi. Et sinä ole mikään susinainen, vaan ihminen, jolla on kiinnostava perimä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsin hirsutismista. Uneksin, että jonain päivänä olisi rahaa laseroida karvat pois. Minulla kasvaa koko kasvojen seutu leuan alla, kaulalla ja poskilla mustia karvoja. Niitä on myös nännipihoissa, navan ympärillä, rintojen välissä, olkapäissä jne. Reisistä ei tarvitse edes mainita. Nypin niitä joka päivä niin paljon kuin ehdin. Kasvavat heti takaisin. Hormonalista syytä ei ole löytynyt.
Perinnöllistä on kuulemma. Tosi kiva. Yhdistetty vielä r-vikaan, niin olen todellinen itsetunnon superahjakkuus. Häpeän. Näyttelen kovaa mimmiä ja teeskentelen olevani kuin muutkin.
Joskus ihiset kyselee karvoista. Olen myös todella vahvakroppainen, miehet nauraa, kun jaksan kantaa ja nostaa painavampia juttuja kuin he.
Vuosi sitten yritin etsiä naisellisuuttani ja menin kosmetologille ennen juhlia, joka alkoi ihmetellä karvojani ja kertoili loppuajan dokumentista, jonka oli katsonut. Siinä oli kerrottu karvaisista susinaisista jossain Balkanilla. Olisin voinut itkeä koko hoidon ajan. Enkä enää koskaan mennyt sinne takaisin.
Ohis: eikös Diane Novan sivuvaikutus ole se, että se parantaa hirsutismin? Itsellä DN paransi hyvin vaikean aknen ja muistan lukeneeni tuosta hirsutismista pakkausselosteesta. Paitsi sanoit kyllä että se ei johdu hormonaalisista syistä joten en sitten tiedä... Eikä toki kaikki halua e-pillereitä syödä mutta tuli siis vain mieleen :)
Diane Novat ei auta perinnölliseen hirsutismiin. Ainoastaan hormonaaliseen siitä voi olla apua. Joskin epätoivoissani kokeilin myös Diane Novaa, mutta se lähinnä pahensi tilannetta saamalla hormonitoiminnan aivan sekaisin, +20kg jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummi kertoi, että heidän kylässään Pohjanmaalla oli suku, jonka tyttärillä kasvoi karvapeite kasvoihin, kun he odottivat vauvaa. Karvoitus poistui vauvan synnyttyä eli perinnöllinen tilanne.
Uskon, että tulevaisuudessa pystytään tutkimaan ja muokkaamaan jo sikiöitä, jotta tietynlaiset, omistajalleen mahdollisesti haitalliset ominaisuudet eivät periydy.
Ei sinussa ole mitään vikaa! Hyvä, että olet vahva, koska vahvoja ihmisiä tarvitaan. R-vian ei pitäisi haitata ketään tässä maassa ja jossain vaiheessa keksitään kivuton ja toimiva ratkaisu liialliseksi kokemasi karvoituksen poistamiseksi. Et sinä ole mikään susinainen, vaan ihminen, jolla on kiinnostava perimä. :)
Oi kiitos sinä ihana, viisas ja rakas ihminen. Just made my day. <3
Minun ongelmani ovat alaraajat. Jalat ovat kuin diabeetikkomummolla: harmahtavat, selluliittiset, kuivat ja hilseilevät tasapaksut pötköt. Olen tuskaillut nyt viime päivinä kun on liian kuuma pitkille housuille, lisäksi kaupungilla kulkee toinen toistaan sorjasäärisempiä naisia minisortseissa ja hameissa. :( Olen muutoin hoikka ja salillakin käyn, silti sääret ovat sellaiset. Tosin niin taitaa olla äidillänikin.
Niin ja bikinialueen näpyt/patit ongelmana täälläkin, vaikken edes sheivaa. Saakeli että ovat kipeitä pyörällä ajaessa!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan miehen mallinen vyötärötön pötkylä ja kaiken lisäksi romuluinen. Minulla ei kirjaimellisesti ole yhtään vyötäröä. Saan oikeanlaisilla vaatteilla itseni näyttämään jopa ihan muodokkaalta ja naiselliselta.
Toisekseen kukaan ei tiedä että painan jopa 91 kg. Olen niin isorunkoinen ja aika pitkä, että läskit vaan jotenkin hukkuu kroppaani ja näytän 70-kiloiselta. Naamani sattuu olemaan onneksi kapea ja muut näkyvillä olevat osat. Kaupassa myyjät ehdottelevat minulle vaatekokoa M, vaikka se on todellisuudessa XL tai joskus jopa XXL.
Sullon hassut pötkylätissini sopivan näköisiin 3-kertaisella lisätoppauksella täytetyihin rintsikoihin ja kappas, minulla on terhakat rinnat. Teippiäkin olen joskus käyttänyt.
Kaiken lisäksi minulla on isot räpylän malliset jalat ja tismalleen oikean mallisilla kengillä nekin saa taiottua normaaleiksi.
Laitatko kuvan tai kuva linkin millaiset ovat hassut pötkylätissit.
Minua kiinnostaisi kuvat ihmisiltä jotka omasta mielestä näyttää hyvälle vaatteet päällä ja rumilta ilman vaatteita?
Onko se totta vai omaa kuvitelmaa.
Siis kuva vaatteiden kanssa ja ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eripariset hyttysen piston kokoiset minitissit, joiden nännipihat ovat kokoluokkaa juomalasin pohja. Vinkeä näky sinänsä... t. 24 v. (iki)neitsyt
:D Hanki peppumies.
Muuten kyllä, mutta pyllyni on kuin kaksi nahkapussia, joiden pohjalla on hieman hiekkaa. Tarkemmin ajatellen en tiedä, onko takapuoleni sittenkin pahempi kuin etupuoli. Geenilotto taisi olla tuhannen tuubassa, kun minut muodosti. :-D
Anteeksi kun nauran, mutta huumoria sinulle ainakin annettiin siinä lotossa!
M40v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko kuvan tai kuva linkin millaiset ovat hassut pötkylätissit.
Minua kiinnostaisi kuvat ihmisiltä jotka omasta mielestä näyttää hyvälle vaatteet päällä ja rumilta ilman vaatteita?
Onko se totta vai omaa kuvitelmaa.
Siis kuva vaatteiden kanssa ja ilman.
Eiköhän tässä ketjussa tärkeintä ole se ihmisen oma tunne ja kokemus.
Mikään ei ärsytä niin paljon, kuin toinen tulee vähättelemään itselle kiusallista ongelmaa - oli se sitten suuri tai pieni.
Mullekin kasvaa järkyttävä musta turkki sääriin ja kainaloihin. Lisäksi toisessa kainalossa minullakin on luomi. Muuten olen vissiin ihan siedettävän näköinen, joku on hottikseksikin sanonut. Monesti jätän karvat esim. salille mennessäni ihan varsin ajelematta, ja testaan miten ihmiset reagoivat. Näillä reaktioilla sitten huvitan itseäni. Kerran repesin ääneen yhden parikymppisen teiniadoniksen järkyttyneelle ilmeelle, kun katsoi minua eikä saanut silmiään irti turkistani:D
Monesti myös käyttäydyn tahallani huomiota herättävän oudosti, esim. ilmeilen sarjoja tehdessäni tai päästän murahtelevia ääniä. Usein myös rupean varsin juttelemaan niitä näitä ihmisille, jotka ovat vaivaantuneen oloisia salilla jo muutenkin. Hilpeää.
-Mulla on rumimmat ketunnokkatissit ikinä! Ihan karseet!
- Olen todella karvainen ympäri kehoa, onneksi sheivaan ja vahaan niin ahkerasti, ettei tämä tosiasia paljastu kuin vain lähimmille ihmisille
- Mulla on niin mustat silmänaluset, että näytän kun mut olis hakattu pahasti. Iho on ohut ja siinä kiemurtelee mustia suonia jotka näyttää ihan puun juurilta.... En voi poistua kotoa ilman niiden peittämistä, ellen halua kummeksuvia katseita ja puolitutuilta kommentteja "onko kaikki ok?"
- Persvaon paiseen (sinus pilonidalis) takia persvako vuotaa verta ja märkää jatkuvasti. Eivät suostu lääkärissä tekemään mitään, kun ei ole tulehtunut.
- Mahassa ihan puhtaasti lihomisesta johtuvia JÄRKYTTÄVIÄ raskausarpia. Ei mitään hentoja punertavia viiruja, vaan kunnon syvänpunaisia ja SYVIÄ kraattereita. En näiden takia aio harrastaa seksiä tai saunoa tai ylipäätään olla kenenkään nähden ilman vaatteita enää ikinä.
- Hiivatulehdus/bakteerivaginoosi/joku vastaava vaiva iskee joka kuukausi ennen menkkoja.
Pallomaha täälläkin. Ette usko kuinka paljon lohduttaa kuulla, etten oleenää yksin. Painoindeksi on nyt n. 24.5, joten tämä on vielä pahempi kuin aiemmin indeksin ollessa 21. Vain syömättömyys auttaa, tosin ei pitäisi sitten juodakaan. Vesidieetti ja pallomaha, jipii. :D
Treenaan nykyisin aika paljon, joten osa painosta saattaa olla lihastakin. Sinänsä ihan se ja sama, kun ns. raskausvatsa on ainoa, mikä takuulla kiinnittää huomiota esim. kyykätessä. Raskaana en ole koskaan ollut.
Olen myös tosi karvainen. Erityisesti nilkoista ja sisäreisistä. Nänneissä on myös karvoja. Vain pitkäaikaisin kumppani tietää näistä karva-asioista, muut eivät ole nähneet kuin ajellut version.
Vierailija kirjoitti:
suklaaherkku kirjoitti:
Ignooraan nuo vammaiset nuolet ihan automaattisesti aina, koska ketä helvettiä kiinnostaa jotkut NUOLET tai PEUKUT jossain netissä lol XD Tässä ketjussa ne ovat kuitenkin selkeä merkki siitä, että minä valehtelen kun sanon, ettei kropassani ole yksinkertaisesti mitään epätavallista ällöä XD Kun ei ole aknea paiseineen, ei ole epämuodostumia, ei kynsisientä, ei suonikohjuja, rinnat normaalit... Niin mitä vittua XD No okei, minussa on sellainen kuvottava ja uskomaton piirre, että paskon syömäni ruuan. Kukaan ei varmaan uskoisi tätä minusta :D
Siis onko sulla joku imeytymishäiriö?
Siis onko sulla joku epätoivoinen vittuiluhäiriö? XD Nimimerkki "suklaaherkku" saa aikaan reaktioita joka ikisessä ketjussa... 😉
Vierailija kirjoitti:
- Hiivatulehdus/bakteerivaginoosi/joku vastaava vaiva iskee joka kuukausi ennen menkkoja.
Ei ole normaalia. Siis: et toki ole ainut tuollaisesta kärsivä, mutta oikeanlaista bakteeritasapainoa voi kyllä yrittää ylläpitää.
* Syö maitohappobakteereita. Käytä lisäksi emättimeen laitettavia maitohappokapseleita, esim. laitat aina ovulaation jälkeen viikon ajan joka päivä, jos kerran ennen menkkoja tulehdus aina iskee.
* Sokerin käyttö ruokavaliossa minimiin.
* Puuvillaiset alushousut, ei hajusteellisia pesuaineita eikä lainkaan huuhteluaineita.
* Jos syöt pillereitä tai käytät muuta hormonaalista ehkäisyä, lopeta.
Eiköhän kierre sillä katkea tai sitten ehkä kannattaisi puhua jonkinlaisesta estolääkityksestä lääkärin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin kasvaa järkyttävä musta turkki sääriin ja kainaloihin. Lisäksi toisessa kainalossa minullakin on luomi. Muuten olen vissiin ihan siedettävän näköinen, joku on hottikseksikin sanonut. Monesti jätän karvat esim. salille mennessäni ihan varsin ajelematta, ja testaan miten ihmiset reagoivat. Näillä reaktioilla sitten huvitan itseäni. Kerran repesin ääneen yhden parikymppisen teiniadoniksen järkyttyneelle ilmeelle, kun katsoi minua eikä saanut silmiään irti turkistani:D
Monesti myös käyttäydyn tahallani huomiota herättävän oudosti, esim. ilmeilen sarjoja tehdessäni tai päästän murahtelevia ääniä. Usein myös rupean varsin juttelemaan niitä näitä ihmisille, jotka ovat vaivaantuneen oloisia salilla jo muutenkin. Hilpeää.
Haha, loistavaa! :D
Atopia. Eihän se niin ällöä ole, kun vaatteet ja hiukset peittää huonon ihon. Pahimpina päivinä (kuten tänään) en edes poistu kotoa. Kaula ja käsivarret on kauttaaltaan ravunpunaiset ja täynnä vesikelloja, kasvot ovat turvonneet ja aivan kuin finniset. Onneksi näitä akuuttimpia päiviä on vain pari kertaa vuodessa.
Keskivartalo. Vaikka BMI on alle 21, näytän kuin olisin viimeisillään raskaana matalavyötäröisissä housuissa tai muuten epäistuvissa vaatteissa.
Tubulaariset rinnat. Hädintuskin mahtuvat B-kuppiin, mutta tarpeeksi hyvillä push-upeilla saan häivähdyksen rintavaosta. Oikeanpuolimmainen roikkuu alempana, kuin toinen.
Varpaankynnet. Tälläkin hetkellä isovarpaissani on vain nysät kynsinä. Pienikin kengänpuristus tai pöydänjalkaan potkaisu saa kynteni irtoamaan. Jos jossain täytyy näyttäytyä varpaisiltaan, lakkaan varpaat koko kynnen mitalta, vaikka kynttä ei olisikaan... Itselle se ainakin luo illuusion kynnestä.
Myös napakarvat, lepattavat häppärit, länkisääret ja muhkuraiset polvet löytyvät, mutta niistä en ole niin jaksanut välittää. Niiden vuoro tulee varmaan sitten, jos noista aiemmista pääsee eroon :)
Hei te jotka kärsitty erinäisistä haju ongelmista alapäässsänne, maitohappobagteerit käyttöön ja asidofilus piimää juomaan sillä voi myös hölvätä alapää tä. .samiun kookosöljyä voi käyttää alapäähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapääni on aina niin emäksinen, että alkkarini valkaistuvat ja jopa rei'ittyvät päivittäisestä vuodosta. Näin on aina ollut, tulehdustilat yms. eivät tätä näytä hetkauttavan suuntaan tai toiseen. Mustissa alkkareissa on aina keskellä valkaistunut läntti.
On kokeiltu maitohappokapseleita, jugurttia, tuuletusta, puuvillaa, jnejnejne. Tilanne jatkuu vaan.
Siis mitä, emäksisyydestäkö se johtuukin että esim. mustiin alushousuihin tulee pitkän ajan jälkeen vaalea jälki :D En ole tiennyt sitäkään, että se olisi joku "vika". Muita ongelmia ei ole ollut ja tuo alkoi jo nuorena.
Joo, en minäkään sitä minään pahana ongelmana pidä, mutta oli jännä tajuta joskus parikymppisenä, että tätä ei tosiaan tapahdu kaikille. Monilla säilyy alkkarit ihan alkuperäisen värisinä, ellei tule menkkatahroja. Mulla taas on sellainen kloriteläiskä aina haaruksissa. :D
Naisen alapäähän on luonnostaan hapan, ei emäksinen. Happamuus torjuu bakteereja.
Rinnoissani kasvaa tummia karvoja sekä navan alla. Jalkani muistuttavat gorillaa. Käsikarvani ovat yleensä olleet hyvin vaaleat (olen luonnostani blondi), mutta viimeaikoina olen huomannut tummia karvoja niissäkin. Surullista sinänsä, koska ihoni on hyvin vaalea, koska välttelen aurinkoa, niin kontrasti on sangen suuri.
Ihoni on yhtä kuivaa korppua rasvauksesta huolimatta ja naamani on punainen kuin paloauto.
Ihmekö tuo, että olen vielä neitsyt : D