Tiedätkö mitä fluori tekee aivoillesi?
Kommentit (54)
Meillä on jo parikymmentä vuotta käytetty fluorittomia hammastahnoja. Ei reikiä, terveet ikenet jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida mammat tietää. Pestään pikkulasten hampaatki fluorilla, kun ollaan pää pensaassa autuaan tietämättömänä kaikesta?
Pikkulapsetkin ymmärtävät ettei hammastahnaa saa niellä. Ymmärrätkö sinä?
Pikkulapset ei ymmärrä että ei tarvi niellä hammastahnaa jotta fluoria imeytyisi elimistöösi, ymmärrätkö sinä?
Haluaisin tietää mikä on tutkittu fakta. Onko kaikki totta mitä netissä liikkuu?? Ollaanko menetetty kriittinen ajattelukyky aivan kokonaan.
Suojelee, että zombipeikot ei pääse syömään aivoja.
Millä te sitten tapatte ne bakteerit ja pöpöt, jos ette käytä fluoria???
Vierailija kirjoitti:
Esim xylitoltahna on hyväksi hampaille.
Olen itse kyllä fluorihammastahnan käyttäjä, kerran päivässä.
Joskus xylitoltahnaakin.
Imen niitä hammaspillereitä joka välissä. Xylitol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että se kalsifioi käpyrauhasen, eli ns. kolmannen silmän.
Hei tää kiinnostaa, kerro lisää tuosta käpyrauhasesta ja kolmannesta silmästä? Miten fluori siihen vaikuttaa?
Miten se kolmas silmä toimii, jos toimii hyvin?
Eikö se vaikuta kilpirauhaseen? Siis nieltynä? Ei hammastahnaa syödä, säälittävä ap.
Vierailija kirjoitti:
Fluorilla ei tapeta bakteereita ja pöpöjä, vaan ne poistetaan suusta mekaanisesti harjaamalla. Fluorin tarkoitus tahnassa on ainoastaan kovettaa kiillettä, eli remineralisoida kiillettä.
Vierailija kirjoitti:
Trollit täällä vauhdissa. Fluori on hyväksi hampaille, tappaa bakteerit yms, mutta se tekee myös paljon tuhoja elimistölle. Eikä ihmekään kun se on myrkky, siihenhän bakteerit kuolee. Miksi tätä ei myönnetä? Wikipedia kertoo (tahtomattaan) mitä MultraK kokeilujen tavoitteet oli. Yksi oli ihmisten Passivointi, fluori tekee sen hitaasti. Fluori tuli markkinoille samoihin aikoihin kun salaisia kokeiluja tehtiin.
Fluori on kuin tupakka 50-luvulla: lääkäreidenkin käytössä.
Ei tapa suussa bakteereita, ei ainakaan karies-bakteeria, tuskin monia muitakaan. Sen sijaan fluori on vastavaikuttaja jodille, joka taas on tärkeä kilpirauhasen toiminnalle. Mutta ei kukaan itselleen hampaita harjaamalla ole kilpirauhasen vajaatoimintaa aiheuttanut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fluorilla ei tapeta bakteereita ja pöpöjä, vaan ne poistetaan suusta mekaanisesti harjaamalla. Fluorin tarkoitus tahnassa on ainoastaan kovettaa kiillettä, eli remineralisoida kiillettä.
Näin. Vesi ja harja, sanoo mun hammaslääkäri. Remineralis. sitten fluori, xylitol. Pääasia on poistaa se biofilmi eli plakki säännölisesti.
- se xylipillerien imijä
En tiiä. Syö tänä päivänä omenaa niin miettii mitähän kemikaalia tässä on mikä syö mun kehoa..
Totean siis että olispa ihanaa tietää millainen itse olisi ilman näitä kaikenlaisia ihmisten kehittämiä helpotuksia ja innovaatioiden helmiä.
JOS olis lapsena syöny vaan porkkanaa ja perunaa, olisko reikiä, jos kukaan ei olis omia suu bakujaan siirtänyt "ei meistä kukaan rottia ole syönyt" suuhuni....
OT mutta
ne ulkom. hedelmät kannattaa pestä hyvin, tai jopa liottaa vartin verran ruokasoodavedessä.
🐽
Mun piti joskus tehdä tästä aloitus kun katsoin videon jossa joku ukko selitti kolmannen silmän avaamisesta ja silmät lautasina toitotti miten fluori on saatanasta seuraava. Oli hämmentävää, MIHIN te fluorinvastaiset perustatte nämä väitteet? Tuollaisiin videoihin? Äijä vaikutti ihan rehellisesti hullulta, perus rokotevastustajalta.
En torppaa kaikkia 'vaihtoehtohoitoja' (ja puhutaan siis luonnontuotteista eikä mistään hopeavesistä). Ameriikoissa tää vaikuttais olevan isompikin juttu. Miksi? Muitakin perusteita kuin valtiollinen salaliitto, kiitos!
Kuulemma kalsifioi käpyrauhasen :o
Ap on varmaankin lääketieteen tohtori ja arvostettu aivotutkija, joka tietää tällaiset asiat.
Eli mitä vanhemmaksi elää sen kalsifioituneempi käppäri? 😁😁
Ok 🎑
Onko tämä unien näkeminen/ ei näkeminen jokin SUPERteoria, nevö höörd.
Tarkoittaa, ettei vanhat näe enää unia?
Näkeekö ne?
Itse olen 58 vee, näin vimmatusti unta juuri.
Todellinen salaliitto
Hyvällä suuhygienialla, kuten säännöllisillä hammaslääkäri käynneillä sekä fluorihammastahnan säännöllisellä käytöllä on monissa tutkimuksissa todettu elinikää ja elämänlaata lisäävä vaikutus, sillä huonosti hoidettu hammashygienia lisää riskiä muun muassa aivoinfarktiin kroonisen tulehdustilan vuoksi. https://www.duodecimlehti.fi/lehti/2015/1/duo12035
Usein, mitä varakkaammasta, toisin sanoen, joltain kantilta hyvinvoivammasta rperheestä lapset ovat, sitä paremmin heidän hampaansa ovat hoidetut ja sitä säännöllisemmin fluorituotteita käytetään.
Myes rokotuskattavuus on parempi näiden perheiden jäsenillä.
Tästä päästäänkin siihen "todelliseen salaliittoon":
Ne ihmiset, jotka eivät rokotuta itseään tai lapsiaan eivätkä käytä esimerkiksi fluorihammastahnaa ja ovat muutenkin lääkevastaisia sairastuvat ja kuolevat todennäköisemmin nuorempina esimerkiksi huonon suuhygienian aiheuttamiin seurauksiin tai rokottamattomuudesta johtuviin tartuntatauteihin.
Tästä luonnollisesti seuraa, että juuri se ihmisjoukko joka eniten vastustaa niinsanottua systeemiä tai hallituksia on juuri se joka karsiutuu pois, eli tämä systeemi ja nämä hallitukset saavat karsittua pois itseään vastustavan osan kansasta. Tässä sitä todellista kansan mielenhallintaa ja tasapäistämistä. Maailman eliitti onkin itse luonut salaliitot fluorista ja rokotteista.
Tämä on sitten kirjoitettu humorilla mutta voi asiaa kuitenkin miettiä tältäkin kantilta.
Hyvää viikonloppua!
Vierailija kirjoitti:
Todellinen salaliitto
Hyvällä suuhygienialla, kuten säännöllisillä hammaslääkäri käynneillä sekä fluorihammastahnan säännöllisellä käytöllä on monissa tutkimuksissa todettu elinikää ja elämänlaata lisäävä vaikutus, sillä huonosti hoidettu hammashygienia lisää riskiä muun muassa aivoinfarktiin kroonisen tulehdustilan vuoksi. https://www.duodecimlehti.fi/lehti/2015/1/duo12035
Usein, mitä varakkaammasta, toisin sanoen, joltain kantilta hyvinvoivammasta rperheestä lapset ovat, sitä paremmin heidän hampaansa ovat hoidetut ja sitä säännöllisemmin fluorituotteita käytetään.
Myes rokotuskattavuus on parempi näiden perheiden jäsenillä.
Tästä päästäänkin siihen "todelliseen salaliittoon":
Ne ihmiset, jotka eivät rokotuta itseään tai lapsiaan eivätkä käytä esimerkiksi fluorihammastahnaa ja ovat muutenkin lääkevastaisia sairastuvat ja kuolevat todennäköisemmin nuorempina esimerkiksi huonon suuhygienian aiheuttamiin seurauksiin tai rokottamattomuudesta johtuviin tartuntatauteihin.
Tästä luonnollisesti seuraa, että juuri se ihmisjoukko joka eniten vastustaa niinsanottua systeemiä tai hallituksia on juuri se joka karsiutuu pois, eli tämä systeemi ja nämä hallitukset saavat karsittua pois itseään vastustavan osan kansasta. Tässä sitä todellista kansan mielenhallintaa ja tasapäistämistä. Maailman eliitti onkin itse luonut salaliitot fluorista ja rokotteista.
Tämä on sitten kirjoitettu humorilla mutta voi asiaa kuitenkin miettiä tältäkin kantilta.
Hyvää viikonloppua!
”Myes rokotuskattavuus on parempi näiden perheiden jäsenillä.”
Tässä kohtaa olet väärässä. Rokotekriittisyys on nimenomaan tutkitusti useammin varakkaampien ja koulutettujen ”harrastus”.
Sitä fluoria on niin vähän hamnastahnassa ja sehän vielä syljetään pois, että todennäköisesti sen fluorin vaikutus aivoihin on varsin minimaalinen. Mielummin terveet hampaat ja mahdollinen pieni riski aivoihin kuin mädät hampaat ja kenties vielä sydänkohtaus tai aivoinfarkti päälle ja niistä aiheutuva kuolema.
Jaha, fluoriko on seuraava palmuöljy...