Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaakin yhtäkkiä siirtää häitä??

Vierailija
31.05.2016 |

Ollaan oltu yhdessä vajaa viisi vuotta ja ensi vuoden elokuussa piti mennä naimisiin. Nyt yhtäkkiä mies haluaakin aikaistaa häitä lähes vuodella ja että mentäisiinkiin jo syyskuussa naimisiin. Meillä on kaikki varattu ensi vuodeksi, hääpaikat, ruoka, jopa bändi. Mulla ei ole pukua eikä muuta. Nyt jotenkin kova kiire päällä?? Haluaa kuulemma vain päästä mun kanssa avioon.

En oikein tiedä mitä ajatella. Kaikki meillä sinänsä menee hyvin, miksi nyt näin hirveä kiire? Kunnon häät pitäisi kuitenkin olla eli ei halua maistraattiin. On todella kova homma ruveta perumaan ja sitten sopimaan uusia juttuja. Onko muiden miehet tehnyt näin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kysyit syytä mieheltäsi????

Olen kysynyt ja vastaus lukeekin jo aloitusviestissä. Sanoo vain että haluaa vain kanssani naimisiin. Se on kuulemma ainoa syy.

Olisi ihana uskoa että.juuri näin se on, mutta jostakin syystä jokin tökkii

Ap

C'moon, yksikään nainen ei olisi ikinä hyväksynyt tuota vastaukseksi.. Eikös se nyt ollut selvä jo siinä kosintavaiheessa että haluu sut vaimoks?

Nyt tenttaat sitä vielä kerran, kunnolla! ja sitten annat olla jos ei muka mitään selitä. Ehkä sillä on joku ylläri taskussa? Häämatkaan liittyvä tai jotain?

Onko huonokuntoisia vanhempia, isovanhempia? Pitääkö siinä mielessä kiirehtiä, että kaikki varmasti pääsevät sinne?

Vierailija
22/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissi: käytte vihittävänä miehen haluamana päivänä, ja pidätte varsinaiset juhlat sovitun mukaisesti myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän pettänyt koskaan tai oletko epäillyt koskaan pettämistä? Onko teillä täysi luottamus suhteessanne?

Vierailija
24/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta tuossa ole mitään ihmeellistä, jos on ollut yhdessä jo noin pitkään.

enemmän minua ihmetyttää, kuka ihmeessä järjestää häitä ENSI vuoden elokuulle???

Vierailija
25/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen tuli mullakin ekana mieleen. Vaikka eihän se niin tietenkään varmasti ole,

Vierailija
26/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi vieraissa

Vierailija
27/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on pettänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi