Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 18-vuotias tarpeeksi kypsä päättämään itse, harrastaako seksiä huomattavasti vanhemman kanssa vai ei?

Vierailija
31.05.2016 |

Nykyisen lain kaikki tiedämme, mutta pitäisikö ikärajaa nostaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis

Vierailija
2/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielle asiaan? Tää on jo ties monesko aloitus, jonka olen huomannut tänään YHDEN TUNNIN aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hätä sulle AP oikein on?

Vierailija
4/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et vaikuta ainakaan olevan. Jos vaan suoraan kielletään häiriintyneiltä se seksi ja annetaan ikärajan olla entisellään.

Vierailija
5/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON. 

Vierailija
6/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mulla oli 17- vuotiaana 27- vuotias miesystävä, eikä kukaan puuttunut siihen. Ja erosimme, koska mies ei ollut kypsä vakavaan suhteeseen.

Vierailija
7/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan ihmisestä, joku on ja joku ei. Itse en olisi ollut vielä siinä iässä henkisesti valmis seksiin, koska olin ihan uskomattoman lapsellinen, naiivi ja hyväuskoinen ja olin pikemminkin 8-vuotiaan kuin 18-vuotiaan tasolla henkisesti. Luulin olevani aikuinen, mutta olin vain iso lapsi. 

Vierailija
8/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole, mutta väliin ei pääse ellei 18vuotias ole jotenkin holhouksen alainen.

Vierailija
9/9 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olin todella lapsellinen vielä tuon ikäisenä. Harrastin seksiä pari kertaa kolmekymppisen miehen kanssa ja sain siitä vain harmaita hiuksia itselleni. Kolmekymppinen tietenkin käytti vain hyväkseen ja kerrankin kun sai pillua nuorelta tytöltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä