Täällä on ihan järkyttäviä ihmisiä!
Ovatko kaikki tämän palstan käyttäjät jotenkin ongelmaisia? Ihan järkyttäviä juttuja ja kielenkäyttöä. En ole koskaan oikeassa elämässä törmännyt mihinkään tällaiseen. Kaikk ihmiset täällä vaikuttavat olevan mt -ongelmaisia sossun rahoilla eläviä työttömiä joilla on päideongelmaisia väkivaltaisia miehiä. Täällä haukutaan kaikkia ja kaikkea. Karmeaa!!!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset sitten käyttäytyvät niin rumasti täällä? Oletteko samanlaisia oikeassa elämässä?
En. Enkä ole edes tällainen oikeasti mitä täällä puhun. Sarkasmia ymmärtämättömiä on kiva kiusata.
Kyllä se kertoo ihmisen syvimmästä olemuksesta erittäin paljonkin, vaikka olisi miten pahansuovasti netissä trollaamassa.
Esim. Jätä se sika! On av-palstan oma vitsi ja klassikko. Ei sillä ole tarkoitus haukkua ketään.
Ja vaikka olen samaa mieltä, että palstan ihmiset on välillä vaan kiroilevia ja raivoavia sossupummeja, niin ajattelen kuitenkin että ihmiset kirjottaa tänne ilkeesti vaan koska niillä on tylsää tai niitä ärsyttää tai vastaavaa.
Mutta maailmassa on muitakin kuin aina iloisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset sitten käyttäytyvät niin rumasti täällä? Oletteko samanlaisia oikeassa elämässä?
Kyllä
Suomalaiset on keskimäärin erittäin hävytöntä kansaa. Etenkin toisiaan kohtaan. Ulkomaille annetaan toki puhdas pulmuskuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Suomalaiset on keskimäärin erittäin hävytöntä kansaa. Etenkin toisiaan kohtaan. Ulkomaille annetaan toki puhdas pulmuskuva.
Sinä et varmaan ole suomalainen. Suomalaiset ovat reilua ja rehtiä väkeä. Älä pure kättä joka ruokkii.
Mutta mitä ihminen saa siitä muiden rumasta haukkumisesta? Onko se oman pahan olon purkamista?
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei vaan ole muuta tekemistä kuin provosoida ihmisiä kun kökötän hotellihuoneessa ulkomailla.
Oletko kuullut kirjallisuudesta, museoista, taidenäyttelyistä yms. Aaanvietteistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Sinä et varmaan ole suomalainen. Suomalaiset ovat reilua ja rehtiä väkeä. Älä pure kättä joka ruokkii.
Mä olen suomalainen, mutta jostain mulla on enemmän erittäin hyviä ystäviä ulkomailta kuin kotimaasta. Arvaapa miksi? ;)
Vierailija kirjoitti:
Esim. Jätä se sika! On av-palstan oma vitsi ja klassikko. Ei sillä ole tarkoitus haukkua ketään.
Ja vaikka olen samaa mieltä, että palstan ihmiset on välillä vaan kiroilevia ja raivoavia sossupummeja, niin ajattelen kuitenkin että ihmiset kirjottaa tänne ilkeesti vaan koska niillä on tylsää tai niitä ärsyttää tai vastaavaa.
Mutta maailmassa on muitakin kuin aina iloisia ihmisiä.
Kyllähän sitä huumorin kestää. Jos ilkeät vastaukset olisivat edes sen jauhenliha palstan tyylisiä Vois itsekkin tulla hyvälle päälle moisia lukiessa, mutta en ymmärrä haukkumista, vääntöä ja toisten pahanmielen tuontia. En edes vaikka jollain on paha mieli. Enkä tyhjästä pätemisestä. Olen ihan tosielämässäkin törmännyt joskus näihin, jotka tykkää sylkeä naamaan ja nauravat kun toisella on joku vinossa ( onneksi ovat harvassa ), enkä tosiaan pidä näiden käytöksestään. Sama koskee näihin tyjään pätemisiin ja jankuttajiin.
Kuvastaako tämä palsta jonkun todellisuutta? Itselläni ainakin se maailma missä elän on aivan eri universumi tästä palstasta.
Itse ohitan tyhmät/ilkeät viestit. Tulee ainoastaan tunne, että mitähän pahaa vietittäjälle on sattunut,
seuraava tunne sitten sääli.
Tuontakia en itsekkään tykkää tehdä aloituksia, kun ihan asiallisesta/viattomasta aloituksesta tulee ihmiset sylkemään naamaan. Pahimmillaan se on täynnä moisia. Täältä ei tosiaanakaan kanaata varsinkaan apua tai neuvoja pyytää kun ihmiset alkaa vääntään ja kääntään juttua ihan nurin kurin ja sylkemään päälle, neuvoja hyvä jos edes yksi tulee. Eriasia jos aloittaja itse haukkuu muita/tiettyä ihmisryhmää, niin silloin on ihan päivänselvää että ketjussa haukutaan ja puollustellaan närkästyksissään. Sitä en ymmärrä että asialliset aloitukset ovat täynnä haukkumista ja pahan mielen tuomista toiselle. Pahimmat ovat nämä, jotka ihan kirvauksen saattelemana alkaa haukkumaan kirjoittajia, jotka ihan asiallisesti kommentoivat ilman kanssaolijoisen haukkumista. ( kertoo paljon henkilön tasapainosta ).