Täällä on ihan järkyttäviä ihmisiä!
Ovatko kaikki tämän palstan käyttäjät jotenkin ongelmaisia? Ihan järkyttäviä juttuja ja kielenkäyttöä. En ole koskaan oikeassa elämässä törmännyt mihinkään tällaiseen. Kaikk ihmiset täällä vaikuttavat olevan mt -ongelmaisia sossun rahoilla eläviä työttömiä joilla on päideongelmaisia väkivaltaisia miehiä. Täällä haukutaan kaikkia ja kaikkea. Karmeaa!!!
Kommentit (32)
Kiitos. Oletko itse nyt mielestäsi sitten parempi? Samalla lailla haukut.
Tällaisilla anonyymipalstoilla on aika tyypillistä että ihmiset on vittumaisia. Jos foorumille on rekisteröitymispakko niin se hillitsee ihmisiä vaikkei kirjoittelisi omalla nimellä.
Mä en kans ymmärrä miten suomalaiset on nykyään tällaisia. Koskana ole ollut tällaista yltäkylläisyyttä, mutta mitään muuta ei osata tehdä kuin valittaa ja sylkeä toisten päälle. LIian hyvät oltavat kun ei tarvitse kenenkään tehdä mitään? Vai joko se alkoholin käyttö on tehnyt pysyviä muutoksia aivoihin hyvin monelle?
Täällä vihataaan miehiä enemmän kuin missään muualla. Jokaisella palstalaisella on alkoholisti, sohvaperuna ja väkivaltainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vihataaan miehiä enemmän kuin missään muualla. Jokaisella palstalaisella on alkoholisti, sohvaperuna ja väkivaltainen mies.
Kyllä täällä vaikutetaan vihaavan naisiakin. Aivan kammottavaa nimittelyä ja ikärasismia! Itse haluan suhtautua kunnioittavasti ja ystävällisesti ihmisiin iästä riippumatta. Ei koskaan tulisi mieleen haukkua ikääntyneempiä naisia niin rumasti kuin täällä. Kiva että joku muukin on järkyttynyt tämän palstan rumasta käytöksestä, se antaa hieman toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisilla anonyymipalstoilla on aika tyypillistä että ihmiset on vittumaisia. Jos foorumille on rekisteröitymispakko niin se hillitsee ihmisiä vaikkei kirjoittelisi omalla nimellä.
Tänne luo tunnukset 15 sekunnissa, ei ole iso vaiva jos haluaa alkaa häiriköimään.
Miksi ihmiset sitten käyttäytyvät niin rumasti täällä? Oletteko samanlaisia oikeassa elämässä?
Pahoinvointipalsta. Nautitaan vain pieninä annoksina. Yleensä lukiessa tulee mieleen, että voisi olla tekemässä kymmentää parempaa asiaa. Lopulta palstasta huokuvat paskafiilikset ajavat todellisen elämän pariin. Ei keskusteluaihetta, ettei joku löydä negatiivista sanottavaa. Viihdearvo toisinaan kuitenkin houkuttelee palstalle vaikka keskusteluita ei voikkaan ottaa tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne luo tunnukset 15 sekunnissa, ei ole iso vaiva jos haluaa alkaa häiriköimään.
Eikö tunnusten tekemiseen vaadita edes sähköpostiosoitetta ja vahvistusta siihen? Aika huono systeemi. Toisaalta sanan ja totuudenvapautta ei pitäisi missään ja milloinkaan rajoittaa, vaikka teksti olisi todella vulgaarista.
No mulla ei vaan ole muuta tekemistä kuin provosoida ihmisiä kun kökötän hotellihuoneessa ulkomailla.
Kaikki tyhmemmät ihmiset roikkuu netissä trollailemassa anonyymina keskustelupalstoilla. Fiksummat ihmiset käyttävät aikansa johonkin älykkäämpään. Ja en nyt sano, että kaikki jotka netissä kirjoittavat ovat typeriä, vaan ne jotka yleensä vaan provoilee ja kirjoittaa ilkeyksiä muille.
Kyllä se on onneksi ihan jokaisen omassa vallassa järkyttyä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset sitten käyttäytyvät niin rumasti täällä? Oletteko samanlaisia oikeassa elämässä?
En. Enkä ole edes tällainen oikeasti mitä täällä puhun. Sarkasmia ymmärtämättömiä on kiva kiusata.
Olen töissä sairaalassa ihan tavallisella osastolla, ja tämän palstan jutut ovat vielä positiivisia ja ihmisystävällisiä työpaikan kahvihuoneeseen verrattuna. Täällä sentään ehkä joka viides kommentti on ns. normaali eikä perustu valittamiseen.
Niin julmaa, etten oikeastaan muista nähneeni vastaavaa pahuutta oikeastaan ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tyhmemmät ihmiset roikkuu netissä trollailemassa anonyymina keskustelupalstoilla. Fiksummat ihmiset käyttävät aikansa johonkin älykkäämpään. Ja en nyt sano, että kaikki jotka netissä kirjoittavat ovat typeriä, vaan ne jotka yleensä vaan provoilee ja kirjoittaa ilkeyksiä muille.
Nettitrollaaminen on tutkimuksissa yhdistetty myös psykopaatteihin, narsisteihin ja sadisteihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
No eivät kaikki ole. Jotkut tuntuvat nauttivan törkeyksistä, tylyyksistä ja loukkaamisesta. Vaikea käsittää, mikä saa jonkun loukkaamaan täysin tuntemattomia ihmisiä. Mutta on täällä usein myötätuntoakin osoitettu. Itse olen tuuripalstailija, joskus käyn täällä parin viikon aikana lähes päivittäin, ja sitten menee monta kuukautta taas etten käy lainkaan. Liian ahkera av-palstailu saattaa vaikuttaa joihinkin herkkiin ihmisiin masentavasti. Jos sinulla on tuota taipumusta, suosittelen pitämään pitkiä taukoja.
Se on totta. olen itse kyllä myös mt-ongelmainen mutta työssäkäyvä, ja harmittaa kun ei ole sellaista foorumia jossa voisi keskustella saman henkisten kanssa, tai edes ihmisten kanssa jotka ei lähtökohtaisesti hauku, vihaa, tuomitse ja leimaa kaikkea, mistä yrittää puhua.