Muistatteko nuo "vanhan ajan" kirjeystäväsivut :D "Saat olla 0-100-vuotias"
Sen 9-vuotiaan Sannin vanhemmat varmasti arvostaisi jos Sannille kirjoittaisikin 45v Pertsa :D Siivoilen tässä kaappeja ja tuli mieleen.
Mitä muistoja teillä on?
Kommentit (84)
Kilpailu siitä, kuka keksii omaperäisimmän aloituksen :D
"Heipsulivei kaikki!"
Tai sitten kliseisimmän nimimerkin :DDD
"Kitara, kuu ja tähdet"
Ja sitten "Ei yhden kirjeen kirjoittajille" jotka kirjoittivat sitten itse yhden kirjeen :D
"Kuva ois kiva" ja sitten jopa se vastapuoli jatkoi kirjoittamista, oli minkä näköinen tahansa.
Nykyään ei taitaisi enää saparonenäiset pisamanaamat läpäistä seulaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten "Ei yhden kirjeen kirjoittajille" jotka kirjoittivat sitten itse yhden kirjeen :D
"Kuva ois kiva" ja sitten jopa se vastapuoli jatkoi kirjoittamista, oli minkä näköinen tahansa.
Mikä on saparonenäinen? :D
Läskit ja rillipäät älkööt vaivautuko.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on saparonenä?
:D
Mä kirjoitin kirjeet varmaan yhteensä kymmenelle, mutta en ikinä uskaltanut lähettää niitä. Mulla ei siis lopulta ikinä ollut kirjekaveria :( Olisin kyllä halunnut.
Turkkilaisista kirjeenvaihtokavereista varoiteltiin että joku kaunis päivä kundi ilmestyy ovellesi. Pohdin tuota vaihtoehtoa ollessani 12-vuotias enkä uskaltanut enää kirjoittaa.
Omistathan marsun?
Tai olen hevoshullu.
:D
"Täällä olis tällainen peikkotyttö..."
"Sydäntäni lähellä on: metsä, kynttilät, pikkuiset kissanpennut, löytämisen ilo, usvaiset aamut, ystävyys, pörröiset punaiset villasukat, tähdenlennot ja taruolennot."
Saparonenä on siis sellainen sian nenä, iso ja ylöspäin sojottavat sieraimet. Tarkoitettu ilmeisesti nimikettä kärsänenä :D
"Kuvan lähettäneille varma vastaus."
14 vuotiaana sain ihan normi kirjekaveri-ilmoitukseen (en siis hakenut miesseuraa) vastauksen mm. yhdeltä 45-v äijältä ja yksi mies lähetti kuvan seisovasta kalustaan. Eli kyllä noita pervoja oli liikkeelä jo ennen somea.
"Kynät sauhuamaan!"
Ja sitten teksti-tv:llä oli niitä ilmoituksia kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Läskit ja rillipäät älkööt vaivautuko.
Tämä on ihan klassikko. Oli varmaan joka toisessa ilmoituksessa.
Minulla oli muutama kirjekaveri, mutta jossain vaiheessa innostus hiipui ja kun tarpeeksi oli väliä, ei enää kehdannut kirjoittaa.
Joskus ala-asteella sain Australiasta kirjeen, jossa tyttö oli kirjoittanut englanniksi "minulla on viisi jalkaa". En sitten tohtinut kirjoittaa monijalkaiselle tytölle, mutta vuosia myöhemmin tajusin, että pituudestahan siinä oli kyse.
Ps.tutut älkää vaivautuko
Pps. Kuva ois kiva
Ppps. Ei yhden kirjeen kirjoittajille
Pppps. Vastaan 100% kaikille
Ppppps. Ite tykkään tiktakista, mut sun musamaulla ei oo välii. Tykkkään myös koirista, ois kiva jos säki tykkäisit mut ei pakko.
Jos kolahti niin kynä käteen ja kirjoita kuoren päälle xxxxtie 2 nakkila.
80-luvun alkupuolella mulla oli kirjekaverina poika Ghanasta. Toisessa kirjeessään se pyysi lähettämään Sony Walkmanin. No, enpä lähettänyt niin se siirsi mut siskonsa kirjekaveriksi :D
"Ruskeahiuksiset älköön vaivautuko" :D
Lämpimät muistot, oli pari pitkäaikaista kirjeenvaihtokaveria, josta toisesta tuli myös ystävä live-elämässäkin. Siihen aikaan oli paljon viattomampaa, ei tullut edes mieleen epäillä mitään.