Pelkäävätkö naiset itsenäisiä miehiä?
Minusta tuntuu että kyllä. Mies muuttuu epäkiinnostavaksi jos hänen elämässään ei ole tilaa emännälle vaikka sinkkumies olisikin.
Kommentit (49)
Naiset ei kestä meitä itsenäisiä ja vahvoja miehiä, vaan ne haluaa sellaisen betamiehen jonka voi laittaa tossun alle ja joka kustantaa naiselle keskiluokkaisen elämän omistusasuntoineen ja tila-autoineen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että kyllä. Mies muuttuu epäkiinnostavaksi jos hänen elämässään ei ole tilaa emännälle vaikka sinkkumies olisikin.
Mulla kyllä kelpaisi mies, jolle mun ei tarvi olla emäntä. Vihaan emännän hommia eli siivousta, kokkausta jne. Jos mies haluaa nämä hoitaa mun puolesta niin plussaa vaan.
Tämä siis oletuksella että mies haluaa kuitenkin yksiavioisen parisuhteen. Pelkkä seksisuhde ei kiinnosta oli mies millainen tahansa.
Voi kun löytyisikin itsenäinen mies! Sellainen joka osaa huolehtia itsestään ja kodistaan. Osaisi hoitaa asiansa ilman avustamista. Esim. eilen tapasin taloyhtiön rappukäytävässä komean miehen, joka ei osannut soittaa huoltoyhtiöön kun, hissi oli jumissa, vaikka puhelin oli kädessä. Heittäytyi täysin bimboksi. Ei ollut komea enää.
Tottakai. Ihan samalla tavalla kuin miehet pelkäävät itsenäisiä naisia. Kaikille on kuitenkin mieluisampaa olla se osapuoli josta toinen on riippuvainen kuin se joka on riippuvainen toisesta.
Naiset haluavat usein olla parisuhteessa alitajuisesti äidin roolissa miehellekin, vaikka toisin valittavat. Itsenäiset miehet taas eivät halua olla suhteessa "äitinsä" kanssa, joten tyytyvät harrastamaan seksiä useiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat usein olla parisuhteessa alitajuisesti äidin roolissa miehellekin, vaikka toisin valittavat. Itsenäiset miehet taas eivät halua olla suhteessa "äitinsä" kanssa, joten tyytyvät harrastamaan seksiä useiden naisten kanssa.
Sinulla on mielenkiintoinen käsitys siitä, että itsenäinen tarkoittaa irtosuhteiden harrastajaa.
Onko isäsi nimi jo selvinnyt?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Ihan samalla tavalla kuin miehet pelkäävät itsenäisiä naisia. Kaikille on kuitenkin mieluisampaa olla se osapuoli josta toinen on riippuvainen kuin se joka on riippuvainen toisesta.
Tuo on sitä iljettävää parisuhdepeliä josta ei kai koskaan päästä eroon tässä maailmassa. Ja joo, myönnän että olen siihen itsekin syyllistynyt vaikka yritänkin parantaa tapojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on mielenkiintoinen käsitys siitä, että itsenäinen tarkoittaa irtosuhteiden harrastajaa.
Onko isäsi nimi jo selvinnyt?
On selvinnyt, ja haudassakin ehtinyt olla jo useita vuosia. Hän tosiaan oli kaikkea muuta kuin itsenäinen mies. Kutsui esim. lapsiensä äitiä itsekin äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kyllä kelpaisi mies, jolle mun ei tarvi olla emäntä. Vihaan emännän hommia eli siivousta, kokkausta jne. Jos mies haluaa nämä hoitaa mun puolesta niin plussaa vaan.
Tämä siis oletuksella että mies haluaa kuitenkin yksiavioisen parisuhteen. Pelkkä seksisuhde ei kiinnosta oli mies millainen tahansa.
'Pelkkä seksisuhde' ja 'yksiavioinen parisuhde' eivät välttämättä ole toisensa poissulkevia käsitteitä.
Ei minua ainakaan pelota. Arvostaisin suuresti, jos mieheni selviäsi arkiaskareista itsenäisesti eikä lomamatkoilla tarvitsisi tulkkia ja rohkaisijaa. Arvostan sitä, että mies ei tarvitse naista selviytyäkseen jokapäiväisestä elämästä. En minäkään tarvitse miestä. Tästä lähtökohdasta voi alkaa aikuinen suhde, jossa on vapaus palvella toista rakkauden vuoksi, toisen arvostaminen on helppoa ja tietää, että toinen pitää huolta toisesta omasta vapaasta tahdostaan eikä pakosta. Jos pitää huolehtia koko ajan vain sen takia, kun toinen on avuton ja laiska eikä viitsi opetella perustaitoja tai hoidata traumojaan, ei suhde ole tasavertainen. No, utopiasta haaveillen...
Sen mitä tunnen itsenäisiä miehiä niin ei heillä kovin suurta hinkua tunnu mihinkään parisuhteeseen olevan itselläkään.
Sinkkumiehiä on kolmea sorttia - niitä jotka itkevät kun eivät saa naista, niitä jotka ovat olevinaan pelimiehiä ja uhoavat kyllä naista saavansa ja sitten niitä jotka eivät ikinä mistään naisasioista puhu ja kysyttäessäkin vastaavat max yhdellä sanalla. Itsenäiset miehet ovat yleensä tuota viimeksi mainittua ryhmää.
Jos sinkkuna etsisin parisuhdetta, niin ilman muuta mies muuttuu epäkiinnostavaksi, kun selviää, että mies ei parisuhdetta halua. Miksi tuhlaisin aikaani.
Naiset pelkäävät sellaisia miehiä, jotka eivät anna naisille resursseja ja huomiota. Naiset elävät huomiosta ja haluavat mahdollisimman paljon resursseja mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Sen mitä tunnen itsenäisiä miehiä niin ei heillä kovin suurta hinkua tunnu mihinkään parisuhteeseen olevan itselläkään.
Sinkkumiehiä on kolmea sorttia - niitä jotka itkevät kun eivät saa naista, niitä jotka ovat olevinaan pelimiehiä ja uhoavat kyllä naista saavansa ja sitten niitä jotka eivät ikinä mistään naisasioista puhu ja kysyttäessäkin vastaavat max yhdellä sanalla. Itsenäiset miehet ovat yleensä tuota viimeksi mainittua ryhmää.
Juurikin näin.
Sivusta seuranneena monesti ihmetyttää tuo naisten rupeaminen miesten äideiksi. Miksi ihmeessä te sitä teette? Onhan se mies selvinnyt siihenkin asti, joten miksi te rupeatte häntä komentelemaan ja huokailemaan kuinka hän ei tulisi toimeen ilman tätä naista? Onhan se nyt jumalauta tullut toimeen ennen kuin tapasi sinutkin.
Ymmärsinkö nyt aloittajan ajatuksenjuoksun oikein? Siis jos parisuhdetta etsivä nainen ei kiinnostu miehestä, joka ei halua parisuhdetta, se on merkki siitä, että nainen pelkää itsenäisiä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö nyt aloittajan ajatuksenjuoksun oikein? Siis jos parisuhdetta etsivä nainen ei kiinnostu miehestä, joka ei halua parisuhdetta, se on merkki siitä, että nainen pelkää itsenäisiä miehiä?
Vissiin ap tarkoitti että nainen pelkää miestä joka ei tarvitse naista tekemään mitään nk. "naisten töitä".
Näin yh-isänä joudun antamaan huomiota lapsilleni. On oikeestaan järkyttävää huomata, kuinka pienen lapsen tapaan naiset suhtautuvat siihen, että eivät saa mun "täyttä huomiota" osakseen. On vaikea käsittää, kuinka lapsekkaan infantiileja ihan aikuisilta ja täyspäisiltä vaikuttavat naisetkin osaavat olla, kun eivät ole lakkaamatta miehen "jakamattoman huomion keskipisteenä". Ilmeisesti ne edelliset äijät ennen mua opettaneet naisen odottamaan sitä täyttä huomiota ja kun sitä ei yh:na voi antaa, niin reaktiot ovat tragikoomisia. No, olen ratkaissut asian niin, että en ole naisten kaa enää tekemisissä, keskityn vain hoitamaan lapsiani/työtäni/kotiani.
No aika moni nainen haluaa itselleen tietynlaisen roolin parisuhteessa ja hankalaa voi olla jos mies on jo kaikki roolit varannut itselleen.