Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huolestunut äiti

aloittaja
31.05.2016 |

Onko kuukauden päästä 4v täyttävällä pojallani uhma vai mitä tämä on? Kaikki harmittaa, hänen pyytämät jutut tarvii tapahtua juuri sillä sekunnilla jne. Nyt tilanne tuntuu siltä että omat voimani ihan lopussa, hän on ollu 2,5vko sisällä 2x kuumeessa. Lääkärissä käyty ja kaikki ok. Kotona kiukutellaan kokoajan, tuntuu että hänen huumorintajunsakin on tipotiessään (voi tietenkin johtua vielä siitä kun toipuu kuumeesta). Nyt toivutaan jo mutta kun tällainen mietiskelijä olen niin olen jo alkanut pelkäämään että voinko laittaa tuon käytöksen uhman piikkiin vai onko pojalla kaikki hyvin, niinkuin fyysisesti. Valittaa välillä masua ja välillä päätä..Molemmat lääkäri tutkinut. En tiedä sitten onko nämä vaan keino saada jotkin asiat periksi tai vaan haluaako huomiota. Hän on ensimmäinen lapseni ja tiedän että lapsi uhmaa jne. Onko tällainen pään ja masun valittaminen ihan normaalia? Hän valittaa esim. masua hetken sitten menee leikkimään normaalisti. Olen aina ollut kova huolestumaan kaikesta mikä koskee poikaani <3

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma huolestumisesi vain pahentaa tilannetta. Kannattaa opetella huomaamaan, milloin on oikeasti tosi kyseessä milloin on vaan huomionhakua.

Vierailija
2/5 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut, että lapsilla on uhmaikä tasavuosina, siis 2-,4-,6- jne vuosina. Jos tuo pitää paikkansa, niin sittenhän se menisi tuohon teidän 4-vuotiaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko 4v. neuvolassa rokotukset? Ihan vain uteliaisuudesta.

Vierailija
4/5 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako mallia isänsä käytöksestä?

Vierailija
5/5 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin poika valittaa että on masu kipee ja välillä pää kipeä mutta olen huomannut että juksaa ja haluaa huomiota, mutta sitten kun oieasti on kipeä niin sen sitten huomaa. Esim kun oli vatsataudissa ni oli ihan eri meininki..

Yleensä sanoo että "masu kipee pillimehu/jätski/ herkku auttaa" ;) mut jos sanon että jos masu kipee ni mennää lepäämään niin yhtäkkiä ei olekkaan enää kipeä :D tai kysyn että mihin kohtaa sattuu ja hetken päästä uudestaa ja näyttää eri kohtaa (esim väilillä jalkaa sitten kätee sitten päähän ni tiedän että hakee vaan huomiota)

Teillä ehkä huonoa tuuria tuon sairastelun kanssa kun on pöpöt tarttunu peräkkäin kun vastustuskyky alhainen, tietty nää helteetkin saattaa aiheuttaa kuumetta jos on liikaa ollut auringossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi