Löytyykö muita Michal Szapakin musiikista kiinnostuneita?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat Michał Szpakia niin et.
Hyvä :) !
Meillä Puolassa on paljon hyviä artisteja ja bändejä :) Michał Szpak ei ole oma suosikkini, mutta on kovassa nosteessa täällä ja olen tutustunut musiikkiinsa kyllä.
Myslovitz ja Happysad ovat omia lemppareitani. Jos kieli taittuu, noista saa enemmän irti, mutta on niillä muutamia englanninkielisiäkin kappaleita. Spotikasta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Meillä Puolassa on paljon hyviä artisteja ja bändejä :) Michał Szpak ei ole oma suosikkini, mutta on kovassa nosteessa täällä ja olen tutustunut musiikkiinsa kyllä.
Myslovitz ja Happysad ovat omia lemppareitani. Jos kieli taittuu, noista saa enemmän irti, mutta on niillä muutamia englanninkielisiäkin kappaleita. Spotikasta löytyy.
Minä jaksan kuunnella Michalia vaikkei ymmärrä puolankielisten kappaleiden sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jaksan kuunnella Michalia vaikkei ymmärrä puolankielisten kappaleiden sanoja.
Mikä johtuu siitä, että puola on maailman kaunein kieli <3 No, ehkä artistillakin on tässä jotain tekemistä.
Vinkki: Michał lausutaan "mihau", ei "mikhal". Eli se tulisi taivuttaa puheessa "Michałta" eikä "Michałia". Tuo viimeinen kirjain ei siis ole ällä, vaikka siltä näyttääkin - se on u. :)
Jos tarkoitat Michał Szpakia niin et.