Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö Dr Pepper limusta?

Vierailija
31.01.2026 |

Jotenkin on sellainen käsitys, että Jenkeissä kaikki tykkää Dr Pepperistä, mutta Suomessa valtaosa inhoaa sitä makua. Suomessa ihmiset ei kai tykkää kirsikasta tai kirsikan teollisesta mausta. Itse kyllä tykkään kylmästä Dr Pepperistä ja tykkään ostaa sitä viikoittain.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kirsikkaa

Vierailija
2/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja samoin root beer ja cream soda ovat hyviä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi 😝 persikka

Vierailija
4/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen aina tykännyt, harmi ettei täällä ole sitä hampurilaispaikkojen valikoimissa, USAssa otin aina sitä. Kotiin en osta limsoja kuin äärimmäisen harvoin, kerran vuoteen pienen pullon suunnilleen.

Vierailija
5/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin maistuvaa varsinkin krapulassa...

Vierailija
6/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko vain siitä, että Suomessa kasvavat kirsikat tuppaavat olemaan happamia ja säilykekirsikoissa ei maistu kuin sokeriliemi. Näitä maistaneet ja näistä mielikuvansa saaneet tuskin ostavat tuoreitakaan kirsikoita saati sen makuista Colaa. Säilykekirsikoita inhoava työkaveri rohkaistui kerran maistamaan minun ruokiksen kauppareissulta ostamiani kirsikoita ja hämmästyi, että näin hyvällekö nämä maistuvatkin.

Vierailija
7/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuisiko vain siitä, että Suomessa kasvavat kirsikat tuppaavat olemaan happamia ja säilykekirsikoissa ei maistu kuin sokeriliemi. Näitä maistaneet ja näistä mielikuvansa saaneet tuskin ostavat tuoreitakaan kirsikoita saati sen makuista Colaa. Säilykekirsikoita inhoava työkaveri rohkaistui kerran maistamaan minun ruokiksen kauppareissulta ostamiani kirsikoita ja hämmästyi, että näin hyvällekö nämä maistuvatkin.

Kirsikka marjana on ihan hyvää, mutta kirsikanmakuiset leivonnaiset jugurtit ja muut ovat kuvottavia

Vierailija
8/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepper on ihan ok mutta itse tykkään coca colan kirsikka limusta. 

Vierailija
9/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juohan sitä janoon, mutta ei se maku mistään parhaimmasta päästä ole. Siksi mielummin ostan jotain muuta mikä maistuu paremmalle.

Vierailija
10/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nuohan on ihan eri asioita. Dr Pepperissä maistuu nimenomaan se teollinen säilykekirsikka - ja mä rakastan sitä. Tietysti tykkään tuoreistakin kirsikoista. Ekan kerran tosin kun maistoin Dr Pepperiä teininä joskus 80-luvulla järkytyin sen mausta, mutta makuni kehittyi onneksi heh.

Vierailija
11/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuohan on ihan eri asioita. Dr Pepperissä maistuu nimenomaan se teollinen säilykekirsikka - ja mä rakastan sitä. Tietysti tykkään tuoreistakin kirsikoista. Ekan kerran tosin kun maistoin Dr Pepperiä teininä joskus 80-luvulla järkytyin sen mausta, mutta makuni kehittyi onneksi heh.

Et nyt sitten sinäkään ymmärtänyt yhtään. Noista kahdesta makumuistonsa saaneet ihmiset tuskin ostaisivat Pepperiä edes maistaakseen, tuskin ottaisivat edes ilmaiseksi. 

Vierailija
12/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siippa ei kajoa kirsikoihin. Tästä saa syyttää Kirsberryä, jota nautittuaan on onnistunut saamaan pahan krapulan. Se vuosikymmenten takainen muisto tulee kuulemma aina mieleen, jos sattuu vahingossakin syömään tai juomaan jotakin kirsikkaista.

Vierailija
13/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin pahaa.

Vierailija
14/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että mun mielipiteet on aina vääriä, kun kyse on mielipidealoituksista. Runebergin tortuista tykkään ja Dr. Pepperistä en tykkää. En saa muutettua mieltymyksiäni, että wtf noista alanuolista.

Vierailija
15/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa: Dr Pepper ei sisällä kirsikkaa. Maku, johon viittaatte, on karvasmanteli.

Dr Pepper Cherry sisältää kyllä kiesikkaa, kuten nimikin sanoo.

Vierailija
16/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
17/17 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään makunautinto. Tulee mieleen kun lapsena teki limusekoitusta ja lasiin kaatois kokista, jaffaa ja mehua niin maku oli huononpi kuin näissä alkuperäinen maku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä