Mitä miehen eksä oikein haluaa minusta?
Hän pyysi minua Facebookissa kaveriksi. Lovetti kuviani. Emme ole koskaan tavanneet. Laitoin hänelle sitten Hei, ja hän alkoi juttelemaan hyvin innokkaasti, kehui ulkonäköäni ja kyseli taustojani. Hän antoi jopa numeronsa, ja kehotti lisäämään WhatsAppiin. Mitähän hänellä oikein on mielessä? Mies ei tykkää siitä, että juttelemme... Nainen vaikuttaa kyllä oikein mukavalta, mutta en tiedä esittääkö hän vain. N23
Kommentit (28)
Kuulostat oikein sopivalta parilta sen exän kanssa. Mene sen kanssa yhteen.
Älä ala millekään. On kokemusta existä. Mitään muuta ei tule kuin riitaa parisuhteeseenne. Joku kumma vakoilunhalu ilmeisesti kysymyksessä. Olisin todella varovainen hänen suhteensa. Itsellä ei ole mitään tarvetta vakoilla ex-miehen elämää.
En nyt ihan hahmota miksi exä haluaisi olla tekemisissä ilman taka-ajatuksia. Älä nyt vaan jatka yhteydenpitoa.
Ihmettelen kyllä miehesi suuttumista..ei kai sillä ole mitään salattavaa? :D
Jotain salattavaa kerta suuttui? Vanha suola...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui kun puhuin eksänsä kanssa, ei ole sen jälkeen vastannut viestiini... :/ Ap
No johan nyt.. Tietääkö mies että sinulle tuossa juttelussa ei ole mitään kummempaa, yrität vaan ystävällisesti vastata? :/ tosin järkevintä varmasti olisi olla vastailematta enää, meinaa sen verran kummallinen tilanne muutenkin teillä kolmella meneillään. Eksällä ei pitäisi olla enää ns. "sijaa" elämässänne, etenkään sinun jota hän ei ole koskaan edes tavannut.
Ei tiedä kun ei suostu asiasta kanssani puhumaan. :/ Kerrottuani kaveripyynnöstä (olin jo hyväksynyt) sanoin että minulle on ok olla hänen fb kaveri johon hän vain että "minulle ei, mutta kuten haluat" jonka jälkeen hiljeni... Kysyin miksei se ole ok (joo ehkä vähän tyhmä kysymys), ei vastannut. Emmekä ole nähneet. Ap
Tykkäisitkö itse, jos exäsi olisi yhteyksissä mieheesi, vaikka itse et enää häntä haluaisi elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan hahmota miksi exä haluaisi olla tekemisissä ilman taka-ajatuksia. Älä nyt vaan jatka yhteydenpitoa.
Ihmettelen kyllä miehesi suuttumista..ei kai sillä ole mitään salattavaa? :D
Voi ollakin salattavaa. Tilanteemme on nyt hieman hankalaselitteinen kun asumme tällä hetkellä eri maissa, emme ole 'virallisesti' yhdessä... Ap
Jep. Vähän samaa kokemusta minullakin.. Aluksi oli todella mukava ja tyhmänä lähdin juttuun mukaan. Myöhemmin alkoi mustamaalata miestä ihan toden teolla, aina "ohimennen ja huomaamattomasti". Uteli todella paljon meidän elämästä, jonka ymmärsin vasta myöhemmin.
Juttu meni niin pitkälle, että aloin epäilemään miestä vaikka mistä ja saatiin riitoja aikaiseksi.. :(
Suosittelen siis laittamaan pelin poikki heti alkuunsa.