Millainen on sinun vihkisormuksesi? (koko,karaatit)
Millainen on sinun vihkisormuksesi?
.
Olisi kiva tietää;
1. Sormuksen koko
2. Mitä kultaa se on ja kullanpitoisuus (k.)
3. Timanttien yhteiskaraati.
.
Tässä minun vihkisormuksen tiedot:
1. 16
2. 18K. kelta-ja valkokultaa
3. Yht. 1.64 ct.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Mun sormuksessa on hienointa se että sillä on jo kymmenkunta vuotta ikää.
Mitä väliä karaateilla jos avioliitto menee parissa vuodessa puihin ja karaatit kanikonttoriin?
Niinkö se tosiaan menee?
Mitä kalliimpi sormus niin sitä nopeammin liitto kariutuu, ja toisinpäin? Ihanko tosi?
Kellä läskillä täällä oli sormuksen koko joku yli 19. Aika lihavat sormet. Onko peukkusi yli 25 ?
Vierailija kirjoitti:
1. 17,5
2. 18k valkokultaa
3. 1,44ct (1x1,09ct + muut)
Ja naimisissa oltu 18 vuotta, ikää molemmilla 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, ompa teillä isoja sormuksia :O Mulla on koko 14. Tosin ei ole vielä vihkisormusta, kihlasormus vaan.
Mitä merkitystä sillä on? Jos sattuu olemaan paksut nakkisormet kuten itselläni niin sitten on. Minulla on jopa puoli milliä isompi sormus kuin miehelläni jolla on pitkät ja kapeat sormet, hui kauhistus.
Ei sillä mitään merkitystä ole. Joku 18 tai 19 kuulostaa vaan kauheen suurelta, mitä se ei ilmeisesti kuitenkaan ole, vaan se on ihan normaalin kokoinen naisen sormus :) Itselläni taitaakin siis vaan olla poikkeuksellisen pieni ja ohut sormi. En tarkoittanut pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kellä läskillä täällä oli sormuksen koko joku yli 19. Aika lihavat sormet. Onko peukkusi yli 25 ?
o/ Läski ilmoittautuu. Peukun kokoa en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
1. 16
2. Platinaa
3. 3,00 cttwTällainen tuossa sormessa kimaltelee:
http://www.eternityweddingbands.com/diamond-eternity-rings/princess-ete…
Mulla on saman näköinen! Merkkikin oli joku princess. Mutta nyt on pakko kysyä jos joku tietäisi: myydäänkö joissain maissa kopioita näistä kalliimmista sormuksista? Mun tällainen sormus nimittäin maksoi vain noin kaksisataa euroa eräässä entisessä Neuvostoliiton maassa. :D Todistus tosin antaa samat karaatit yms. mutta oon jo pidemmän aikaa miettinyt, että voisin tarkastuttaa asian. Ei kai se noin paljon halvempi voi olla vaikka halvasta maasta ostin.
Vastaus kysymykseen siis on, että samanlainen kuin kuvassa, mutta lienee neukkukopio. :D Keltakultaa ja 14ct
Mun sormukset on 18 ja saan ne vaivoin nitkuteltua nivelen ohi. Perillä ne pyörivät. Möhkönivelet, nääs.
Ei ole sormusta. 10v naimisissa ja ei olla läkkipelliä tarvittu..
16
Valkokulta
1.0 ct briljanttihiottu timantti E/vvs. hionta / symmetria / laatu. Kaikki kolme excellent.
Sormuksen hinta yli 10T
Valkokultainen 4 mm leveä rivisormus, Sandberg Kassiopeia 1 V-216-W 0,62ct W/Vs
Vierailija kirjoitti:
16
Valkokulta
1.0 ct briljanttihiottu timantti E/vvs. hionta / symmetria / laatu. Kaikki kolme excellent.
Sormuksen hinta yli 10T
Kuva! :)
Vierailija kirjoitti:
Valkokultainen 4 mm leveä rivisormus, Sandberg Kassiopeia 1 V-216-W 0,62ct W/Vs
Onko tämä? Tosi kaunis, jos on. :)
https://www.puustjarvi.fi/image_view.php?name=0/listaus_V_216w.jpg
Automaattinen mielleyhtymä linnanneitoihin hulmuavine helmoineen. :)
Ootko käyny kansallismuseossa (jos muistan oikein) ihailemassa noita Kalevalasormusten niitä aitoja malleja? Luulin itse että Kalevalakorut on saaneet inspiraatiota näistä historiallisista koruista, mutta ne olivatkin ihan yksi yhteen niiden kanssa.
Kaunis sormus.