naisten/tyttöjen tiukat housut.
Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.
Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D
Kommentit (910)
Toivoisi vaan että enemmän näkyisi noita kamelinvarpaita tiukoissa housuissa ulkona :). Tivolissa oli eilen yksi kuuma äiti jolla häpykumpu paistoi mustista trikoista :)). Mielellään olisi käynyt hänen kanssa nurkan takana pikaisilla kivoilla
Salikissi kirjoitti:
Samoin miehet treenatessa pitävät mitä erilaisempia ähinä-ääniä, urahtelevat ja puuskuttavat alkukantaisesti. Tätä kuunnellessani en voi olla miettimättä että pitävätköhän he samaa ääntä sängyssä jolloin joko repeän nauramaan tai kostun ja on pakko siirtyä naisten puolelle treenaamaan. Ai että..
Ihan samoilla fiiliksillä kuuntelen salilla miesten ähinää ja puhkumista! :D Kiihottavan kuuloista, siinä kun silmät kiinni muka uppoutuu harjoitukseensa, samalla kuuntelee sitä rytmistä miehekästä huohotusta, ei voi olla ajattelematta samaa kiihkoa ja ääntä sänkypuuhissa uroksen puskiessa hikisenä päälle...
Mutta minä olenkin jo 40-vuotias, eivät varmasti nuoret miehet uskoisi mitä ajatuksia sillä vanhemmalla naisella viereisessä laitteessa päässä pyörii. :D
Ite oon siis alle kakskymppinen lukiotyttö, ja mä tykkään käyttää aina tiukkoja farkkuja tai leggingseja, koska tuntuu mukavalta jalassa ja oon vaan niihin kiintynyt ja ne myötäilee mun kehonmuotoja tosi hyvin. Ehk saattaa kuulostaa jostaki vähä kummalliselta, mut yritän aina laittaa peppua enemmän esille sillee et se näkyis, kosk tulee sellanen paljas olo jos se ei näy. esim. jos on joku vähän kevyempi huppari päällä niin rullaan sen reunan sillä tavalla, että peppu näkyy. yms. yritän sit aina pitää jotai lyhyitä napapaitoja kesällä ja talvella lyhyempiä takkeja. Oon siis treenannu sitä "persettä" ja tullut osaksi arkirytmiä ja nyt kun on vielä hyvä peppu ja tiukat farkut tai leggingsit sopii, niin näin nuoruudessa miks ei ;) ainaki mulle sopii eikä mua haittaa kans trikois jos vähä näkyy läpi - me ollaan kaikki samanlaisia niiden vaatteiden alt loppujen lopuks. Ja mua liikuttaa jos se random Jarkko vetää sitte kätee tai muute vaa jäykistää - näkee vähä stringei entä sitte. Paksut leggingsit onki iha sairaa kuumaat - aivan niinku jotku ulkohousut. Farkut voi laittaa kylmemmällä säällä ja kesällä ohuilla leggingseillä ja napapaidalla.
Kyllähä sitä kaupungilla sitte näkee ku ihmiset tuijottaa tai jotkut tulee huomauttaa. Usein vaan jotkut jonnet jotka sit huutaa jotai "hyvä perse" tai "haluuks panna" tai sit jotkut herttaset mummot jotka on väittää että eihän näin paljastavasti voi kulkea kaupungilla. Kai ne pitää sitä seksikkäänä. Useimmat ei kuitenkaa sano mitää vaa tuijottaa, eikä mun mielest oo mitää pahaa vaa yritän vaan nauttia siit. Se o mun mielest sama asia ku jos joku lihaksia treenannut äijä välittää siitä tuijotetaanko sen lihaksia vaiko mun "persettä". Siitä vaa voi kattella mut kunhan ei koske :D Sitäkin kyllä oli mut nyt ku siirtynyt pois yläasteelt nii on vähentynyt huomattavast. tosi sairasta ja ahdistavaa mun mielest. poikaystävä kyl saa mutta niiku randomit... hyi
Tää "mun juttu" kyl jakaa varmaa paljon mielipiteit, mut yleisen käsityksen pitäis olla se et saa pukeutuu miten haluu ja ottaa sitten vastuun siit et miltä näyttää muiden silmissä julkisilla paikoilla. Nyt ku olin jo ottanu jotai negatiivisia komentteja nii kuulee kyllä myös kommentteja jotka on kyl sitte muotoiltu positiivisiks ;) esim. voi kuulla kommentteja hyvist muodoist tai muute vaa seksikkyydest tai et ne farkut tai leggingsit suosii mun kehoa yms.
Niin että vastatakseni tuohon kysymykseesi, että kassajonossa seisova nainen - jos on yhtään mun kaltane (ku vaikuttaa et oon sen kans jonkilaine kohtalotoveri :D) nii sai just sen reaktio minkä halus. Ei mun mielest siinä oo mitää pahaa jos tuijottaa tai yrittää "mainostaa" itteään tällä tavalla. siitä vaan, kunhan vaan tietää ite mitä tekee.
huh huh, tulipa pitkä viesti. no sanoinpa sanottavani :)
Vierailija kirjoitti:
Ite oon siis alle kakskymppinen lukiotyttö, ja mä tykkään käyttää aina tiukkoja farkkuja tai leggingseja, koska tuntuu mukavalta jalassa ja oon vaan niihin kiintynyt ja ne myötäilee mun kehonmuotoja tosi hyvin. Ehk saattaa kuulostaa jostaki vähä kummalliselta, mut yritän aina laittaa peppua enemmän esille sillee et se näkyis, kosk tulee sellanen paljas olo jos se ei näy. esim. jos on joku vähän kevyempi huppari päällä niin rullaan sen reunan sillä tavalla, että peppu näkyy. yms. yritän sit aina pitää jotai lyhyitä napapaitoja kesällä ja talvella lyhyempiä takkeja. Oon siis treenannu sitä "persettä" ja tullut osaksi arkirytmiä ja nyt kun on vielä hyvä peppu ja tiukat farkut tai leggingsit sopii, niin näin nuoruudessa miks ei ;) ainaki mulle sopii eikä mua haittaa kans trikois jos vähä näkyy läpi - me ollaan kaikki samanlaisia niiden vaatteiden alt loppujen lopuks. Ja mua liikuttaa jos se random Jarkko vetää sitte kätee tai muute vaa jäykistää - näkee vähä stringei entä sitte. Paksut leggingsit onki iha sairaa kuumaat - aivan niinku jotku ulkohousut. Farkut voi laittaa kylmemmällä säällä ja kesällä ohuilla leggingseillä ja napapaidalla.
Kyllähä sitä kaupungilla sitte näkee ku ihmiset tuijottaa tai jotkut tulee huomauttaa. Usein vaan jotkut jonnet jotka sit huutaa jotai "hyvä perse" tai "haluuks panna" tai sit jotkut herttaset mummot jotka on väittää että eihän näin paljastavasti voi kulkea kaupungilla. Kai ne pitää sitä seksikkäänä. Useimmat ei kuitenkaa sano mitää vaa tuijottaa, eikä mun mielest oo mitää pahaa vaa yritän vaan nauttia siit. Se o mun mielest sama asia ku jos joku lihaksia treenannut äijä välittää siitä tuijotetaanko sen lihaksia vaiko mun "persettä". Siitä vaa voi kattella mut kunhan ei koske :D Sitäkin kyllä oli mut nyt ku siirtynyt pois yläasteelt nii on vähentynyt huomattavast. tosi sairasta ja ahdistavaa mun mielest. poikaystävä kyl saa mutta niiku randomit... hyi
Tää "mun juttu" kyl jakaa varmaa paljon mielipiteit, mut yleisen käsityksen pitäis olla se et saa pukeutuu miten haluu ja ottaa sitten vastuun siit et miltä näyttää muiden silmissä julkisilla paikoilla. Nyt ku olin jo ottanu jotai negatiivisia komentteja nii kuulee kyllä myös kommentteja jotka on kyl sitte muotoiltu positiivisiks ;) esim. voi kuulla kommentteja hyvist muodoist tai muute vaa seksikkyydest tai et ne farkut tai leggingsit suosii mun kehoa yms.Niin että vastatakseni tuohon kysymykseesi, että kassajonossa seisova nainen - jos on yhtään mun kaltane (ku vaikuttaa et oon sen kans jonkilaine kohtalotoveri :D) nii sai just sen reaktio minkä halus. Ei mun mielest siinä oo mitää pahaa jos tuijottaa tai yrittää "mainostaa" itteään tällä tavalla. siitä vaan, kunhan vaan tietää ite mitä tekee.
huh huh, tulipa pitkä viesti. no sanoinpa sanottavani :)
Taidat olla provo, mutta noin kaikki naiset ajattelevat vaikka eivät sitä myönnäkkään.
Vierailija kirjoitti:
Salikissi kirjoitti:
Samoin miehet treenatessa pitävät mitä erilaisempia ähinä-ääniä, urahtelevat ja puuskuttavat alkukantaisesti. Tätä kuunnellessani en voi olla miettimättä että pitävätköhän he samaa ääntä sängyssä jolloin joko repeän nauramaan tai kostun ja on pakko siirtyä naisten puolelle treenaamaan. Ai että..
Ihan samoilla fiiliksillä kuuntelen salilla miesten ähinää ja puhkumista! :D Kiihottavan kuuloista, siinä kun silmät kiinni muka uppoutuu harjoitukseensa, samalla kuuntelee sitä rytmistä miehekästä huohotusta, ei voi olla ajattelematta samaa kiihkoa ja ääntä sänkypuuhissa uroksen puskiessa hikisenä päälle...
Mutta minä olenkin jo 40-vuotias, eivät varmasti nuoret miehet uskoisi mitä ajatuksia sillä vanhemmalla naisella viereisessä laitteessa päässä pyörii. :D
Mikset vinkkaa silmää ja flirttaa miehelle että tulee kanssasi pukuhuoneeseen tai nurkan taa jos tuollaista mietit :)?? Ootko koskaan kuntosalilla yöllä harrastanu mitään?
Tosi tiukat ja seksikkäät mustat leggingsit hotilla naisella. Kyllä näytti muodokas peppu hyvältä! 4-10 asteikolla oli 11
Berliinin kentän turvatarkastuksessa virkailijalla täydellisen pyöreä ja kurvikas takamus. Koitin olla tuijottamatta, mutta koville otti. Ihan virkapuvussa oli.
Vierailija kirjoitti:
Berliinin kentän turvatarkastuksessa virkailijalla täydellisen pyöreä ja kurvikas takamus. Koitin olla tuijottamatta, mutta koville otti. Ihan virkapuvussa oli.
Eihän se ole kuin katsoa. Itsehän se pukeutuu niin paljastavasti että oma vika
Jokin aika sitten näin erään tutun perheenäidin tiukoissa juoksuhousuissa. Ja peppu näytti uskomattoman hyvältä. Näky ihan syöpyi verkkokalvoille. Pienehkö ja normaalisti aika "huomaamaton" takamus tuli kyllä juoksuhousuissa ihan uudella tavalla esille. Ja tykkäsin :)
Vierailija kirjoitti:
Paskiainen kirjoitti:
Just sun kaltaisten miesten takia pyrin käyttämään peittävämpiä vaatteita. Tiedätkö yhtään kuinka ällöttää on ku vanhempi mies tuijottaa kuola valuen naista.... jopa ystäväni on joskus ahdistunut siitä miten miehet tuijottavat mua joten mietippä sitä. Häpeä kun mietit naista objektina...
Jos et halua ei-toivottua huomiota, sinun pitääkin käyttää peittävämpiä vaatteita. Nykyään naiset provosoivat miehiä koko ajan kireillä trikoillaan, joissa keskisauma menee pimppavakoon ja alkkarinrajat paistaa läpi. Ja sitten miehet eivät saisi mitenkään reagoida siihen!
Tottakai tuolla tavalla saa pukeutua, mutta sitten pitää olla myös valmis katsottavaksi.
Älä tuijottele vakoja tai alkkarirajoja. Niin yksinkertaista se on. Kyllä miehetkin provosoivat naisia ja homoja paidattomuudella, napittamattomilla paidoilla ja speedoilla (uimarannoilla) mutta silti naiset ja homot antavat miesten olla rauhassa. Sama oikeus naisilla.
Minäkin olen exhibiotinisti, mutta olen mies. En käytä trikoita, mutta tykkään esitellä muniani. Tykkään yhtälailla että naiset ja mummotkin vilasevat jalkoväliini. Jotenkin kypsymätöntä tää homma on. No mulla on jalkaa ja persettä kivasti ja pallit tulee näkösälle. En kyllä tykkäisi katsoa äijää joka pullistelee muniaan.
M47 kirjoitti:
Jokin aika sitten näin erään tutun perheenäidin tiukoissa juoksuhousuissa. Ja peppu näytti uskomattoman hyvältä. Näky ihan syöpyi verkkokalvoille. Pienehkö ja normaalisti aika "huomaamaton" takamus tuli kyllä juoksuhousuissa ihan uudella tavalla esille. Ja tykkäsin :)
Itselläkin yksi tuttu omaa melko pienen pepun. Mutta juoksuhousut uppoavat todella syvälle peppuvakoon (stringit) saaden näin pienenkin pepun näyttämään todella hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisi vaan että enemmän näkyisi noita kamelinvarpaita tiukoissa housuissa ulkona :). Tivolissa oli eilen yksi kuuma äiti jolla häpykumpu paistoi mustista trikoista :)). Mielellään olisi käynyt hänen kanssa nurkan takana pikaisilla kivoilla
voiko tuossa tilanteessa sanoa tyypille että ihana k.varvas sulla. pääsispä pusutteleemn sitä...?
Eilen oli yhdellä virolaisella tytöllä luonnonvaaleat farkunnäköiset ilmeisesti trikoohousut. Päärynämuotoinen täydellinen pylly ja toisella puolen pullea iso häpykumpu. Housut meni niin ihoa myöten, että oli ihan sama, olisiko ollut alasti. Aivan huippu. Alkoi panettamaan niin stanasti. Näytti samalta kuin vaimo nuorena, kun vaimolla oli itsetehdyt ihomyötäiset housut. Silmät pyöri silloinkin kuin hedelmäpeli päässä ja vaikutti suoraan liskoaivoihin.
Mitähän kauheata noissa tiukoissa housuissa on? Olen nähnyt niitä aika paljon, enkä kertaakaan ole kastunut niitä katsoessani. Jos käyttää tiukkoja housuja, se on varmaan hänen juttunsa, ei siinä ole sen kummempaa.
Tänään näin kaupassa nuoren äidin about 30v työntämässä lastaan kärryissä. Jalassa äidillä oli adidas legginssit, rajoja ei näkynyt, joten oletin että alla olisi stringit. Törmäsin naiseen vielä toisen kerran, jolloin hän kumartui ottamaan jotain kärryjen alakorista. Tällöin legginssien kangas venyi ja alta pilkisti tavalliset pikkuhousut. :)
Tänään naisella tiukat housut, mutta harmittavasti hänen upea peppunsa ei näkynyt tuosta asusta johtuen. Pepun
Itse pyöräilen paljon ja alushousut hiertää, sain vinkin että suurin osa naispyöräilijöistä pyöräilee ilman alkkareita. Täytynee itsekkin kokeilla..
Mua ei haittaa vaikka miehet katsoo, oli itseasiassa aika kiihottavaa kun pyöräilin viimeeksi maantiellä niin tosi moni auto hidasti kohdalla. Päällä oli tiukat mustat pyöräilysortsit ja sellanen paita josta tissivako näkyy. Vaikka en mikään kukkakeppi olekkaan, takapuoli on iso ja leveät lanteet ja isot tissit, silti miehet kattelee sekä juoksulenkillä että pyöräillessä. Se tuntuu kivalle.
N34
Vierailija kirjoitti:
Itse pyöräilen paljon ja alushousut hiertää, sain vinkin että suurin osa naispyöräilijöistä pyöräilee ilman alkkareita. Täytynee itsekkin kokeilla..
Mua ei haittaa vaikka miehet katsoo, oli itseasiassa aika kiihottavaa kun pyöräilin viimeeksi maantiellä niin tosi moni auto hidasti kohdalla. Päällä oli tiukat mustat pyöräilysortsit ja sellanen paita josta tissivako näkyy. Vaikka en mikään kukkakeppi olekkaan, takapuoli on iso ja leveät lanteet ja isot tissit, silti miehet kattelee sekä juoksulenkillä että pyöräillessä. Se tuntuu kivalle.
N34
Huhu.Kuulostaa hyvält.Näyttäs.viäl paremmalt kans.Käykö miehes kans kuuma.sun muotoihin?M41
Vieläkin joskus mietin näkemääni juoksijanaista juoksutrikoissaan. Upea blondi tiukoissa housuissaan. Elämäni yksi parhaimmista seksikkäistä asioista naisessa mitä nähnyt.