Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisten/tyttöjen tiukat housut.

yoga pants
31.05.2016 |

Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.

Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D

Kommentit (910)

Vierailija
621/910 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIPÄ tämä mitään mutta kun olet 6-7 luokan opettajana ja nuoret tytöt pukeutuu strexh housuihin joissa peppu ja vakki näkyy läpi

Vierailija
622/910 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

EIPÄ tämä mitään mutta kun olet 6-7 luokan opettajana ja nuoret tytöt pukeutuu strexh housuihin joissa peppu ja vakki näkyy läpi

Oikeasti nyt rajaa, kyse on lapsista. 12-13 vuotiaista joista moni on todellakin vielä ihan lapsen näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/910 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska näkyy eka mies joka kehtaa laittaa pelkät legginsit jalkaan ? Näyttäisi kyllä hienolta !

Pursu

Täällä mies, joka on käyttänyt jo vuosia trikoita urheillessa ja vapaa-ajan asuna.

Vierailija
624/910 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska näkyy eka mies joka kehtaa laittaa pelkät legginsit jalkaan ? Näyttäisi kyllä hienolta !

Pursu

Täällä mies, joka on käyttänyt jo vuosia trikoita urheillessa ja vapaa-ajan asuna.

Kyllä olisi aika kornin näköistä ja saisi pahoittelevia katseita, jos laittaisin. Itsellä isot kulkuset ja kalun lepomitta jo vähän isompi kuin keskivertomiehellä seisokissa. Puhumattakaan nyt vaimon kommenteista.

Vierailija
625/910 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pursu

Kyllä olisi aika kornin näköistä ja saisi pahoittelevia katseita, jos laittaisin. Itsellä isot kulkuset ja kalun lepomitta jo vähän isompi kuin keskivertomiehellä seisokissa. Puhumattakaan nyt vaimon kommenteista.

Minulla ongelma on kirjaimellisesti suurempi ja näkyvämpi Olen pitkä ja pitkäjalkainen mies, mutta silti kaluni ylettyy levosssa melkein polveen asti. Vaikka jalkani on lihaksikkaat, niin kaluni paksuus levossakin on samaa luokkaa kuin limutölkin paksuus. Pelkään, että jos laittaisin tiukat trikoot jalkaan yleisellä paikalla, niin iso osa 18 - 65 vuotiaista naisista pyörtyisi minut nähdessään. 

Vierailija
626/910 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas ylös. Talvi tullut, onko havaintoja tiukoista housuista vai onko siirrytty toppahousuihin?

Vierailija
627/910 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostetaas ylös. Talvi tullut, onko havaintoja tiukoista housuista vai onko siirrytty toppahousuihin?

Aatonaattona paikallisessa prismassa jouluruokia ostamassa. Yhdellä nuorella mimmillä oli sellaiset ryppypyllypöksyt, ja etupuolelta saattoi pienellä mielikuvituksella erottaa läpi jonkun lävärin hahmoa kummulla, tai ehkä oli vain kuvitelmaa. Poikkis patsasteli ylpeänä mimminsä vierellä.

No, meni ehkä kuitenkin jo vähän överiksi tällaiselle setäikäiselle, ja muutenkin pariskunta henki ehkä ihan inasen verran sellaista kokonaisvaltaista weetee-vaikutelmaa. En kiihottunut.

Vierailija
628/910 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ambulanssi vieraili joulunvietossamme (ei mitään vakavaa tapahtunut). Naishoitajalla kapea muodokas pylly joustavissa työhousuissa. Makaaberia, mutta mukava oli seurata hänen työskentelyään.

Vierailija
629/910 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nyt hyvinistuvissa toppahousuissakin hyvä muotoinen peppu hyvältä näyttää. Laskettelumonoilla kävely vielä tyrkkää hyvin pakaroita hyvään asentoon. Nimim. laskettelupaikoissa kangistaa muukin kuin kylmä

Vierailija
630/910 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pursu

Minulla ongelma on kirjaimellisesti suurempi ja näkyvämpi Olen pitkä ja pitkäjalkainen mies, mutta silti kaluni ylettyy levosssa melkein polveen asti. Vaikka jalkani on lihaksikkaat, niin kaluni paksuus levossakin on samaa luokkaa kuin limutölkin paksuus. Pelkään, että jos laittaisin tiukat trikoot jalkaan yleisel

Ymmärrän mistä puhut. Se on tosi hankalaa. Itsellänikin vähän isompi, eli noin kahden litran limupullon paksuinen  puolentoista pituinen, erektiossa paksuuttaa ja pituuttaa tulee tietysti reippaasti lisää. Joudun teettämään housut se. joko oikea, tai vasen lahje on reippaasti väljempi. Ongelmallisinta on se, kun näkee herkullisen seksikkään naisen, ja alkaa seisomaan. Olen pari kertaa meinannut potkaista edessä olevaa henkilöä kasvoihin, kun jalka on noussut kalun kanssa samaan suuntaan. Enkä ole edes meinannut tajuta tilannetta, kun kaikki veri on lähtenyt päästä, arvaat varmaan minne.

Vierailija
631/910 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki toi vaimolle tiktok-legginssit. Taisi pukilla olla hieman oma lehmä ojassa ;)

Vierailija
632/910 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pursu

Minulla ongelma on kirjaimellisesti suurempi ja näkyvämpi Olen pitkä ja pitkäjalkainen mies, mutta silti kaluni ylettyy levosssa melkein polveen asti. Vaikka jalkani on lihaksikkaat, niin kaluni paksuus levossakin on samaa luokkaa kuin limutölkin paksuus. Pelkään,

Mulla ei ole noin paksu, mutta sen verran pitkä, että joudun laittaimaan aina kullinpään sukkien sisälle, ettei se vilku lahkeesta. 

Vierailija
633/910 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tunnustan pitäväni legginsejä ihan vain koska ne tuntuvat hyvältä, eivätkä sisäreidet hierrä kuten esim farkuissa. Enkä ole lihava, reitevä ja pyylevä kyllä, mutta se on kymmenen vuoden kuntosalin tulos ja ylpeä siitä. Enkö kiistä etteikö tulisi rypytertyjä housuja pidettyä koska korostaa muotoja. Mutta ei se silti ketään oikeuta kommentoimaan, saati koskemaan. Katsoa saa toki, vaikka se tuijottaminen ilkeätä tuntuukin 

Vierailija
634/910 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmettelin kun festareilla tytöt/naiset puskassa kusella käydessä ei pyyhkineet. Mitä tiukemmat housut sitä selvempi pissaläikkä ilmestyi haaroihin.

Vierailija
635/910 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä naisen mielestä tekee ryppyhousupepun esittelemisestä muehelle sallivampaa kuin miehen katseleminen esittäjää pitkään ehkä kommentoiminenkin jopa kritisointi.jo on aikoihin eletty, miituuko?

Vierailija
636/910 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat farkut, täydellinen pieni kiinteä peppu, kapeat hartiat, paidan raidoista erottuvat rinnat, pitkät hiukset vapaana, atleettinen nuori nainen ja vilkaisulla tietää, että nelikymppisenäkin tulee olemaan niin kuuma... Ei täydellisempää voi olla.

Vierailija
637/910 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein tiukat farmarit. Vartaloni on fitissä kunnossa, elämäntavat terveelliset ja tunnen itseni niissä seksikkääksi. Tykkään saada miehissä aikaan samanlaisia ihailevia katseita, joita sain yläkoulussa ja lukiossa pojilta jatkuvasti.

Vierailija
638/910 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkojen farkkujen käyttäminen pitää mut hoikkana ja pidän tunteesta ne ylläni. Tämä voi olla vähän tabu, mutta ne hyväilevät mua.

Vierailija
639/910 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppihousut best <3

Ihanaa ottaa vähän olutta terassilla ja katsella nuoria nättejä pimuja joiden asut ei jätä edes häpykarvoitus arvailujen varaan. Kiihoittavaa ja sitten kotiin rankaisemaan pikkurouvaa...

Vierailija
640/910 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat salihousut on kiihottavat. Muna pystyssä saa nykyään kaupassakin käydä kun nuoret tytöt kyykistelee kauppojen hyllyiltä iciw housut päällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä