Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisten/tyttöjen tiukat housut.

yoga pants
31.05.2016 |

Vannoutuneena peppumiehenä jouduin tänään tukalaan tilanteeseen. Kassajaonossa oli edelläni viehkeä nuori nainen tiukimmissa housuissa mitä oon ikinä nähnyt. Katse siinä huomaamatta viipyili ku vähän puutteessakin olin. Siihen päälle vielä tunsin sen hajuveden yms. nenässä, niin johan alako muna paisumaan lahkeessa. Siitä sitten kiireesti autoon ennenku ihan täys seisokki iskee.

Siinä vähän naureskelin ittekseni, että oonkohan mä todella terve ja toimiva vai jotenki sairas :D

Kommentit (910)

Vierailija
481/910 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt taas vain luulko? Bikersgirlin stringit ei kerro seksi.innokkuudesta mitään? Nainen vain aattelee käytännöllisyyttä

Vierailija
482/910 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis pyöräilijänainen tiukoissa pyöräilytrikoissa tauolla. Vilkuili ensin ympärilleen, ettei kukaan näe. Sen jälkeen työnsi molemmat kädet housuihinsa ja veti (ilmeisesti) pikkuhousuja pois pimpistä. Mutta minä näin ja kyllä sykkii.

Missä päin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/910 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis pyöräilijänainen tiukoissa pyöräilytrikoissa tauolla. Vilkuili ensin ympärilleen, ettei kukaan näe. Sen jälkeen työnsi molemmat kädet housuihinsa ja veti (ilmeisesti) pikkuhousuja pois pimpistä. Mutta minä näin ja kyllä sykkii.

Missä päin?

Sydneyssä

Vierailija
484/910 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies savosta kirjoitti:

Älkää nyt taas vain luulko? Bikersgirlin stringit ei kerro seksi.innokkuudesta mitään? Nainen vain aattelee käytännöllisyyttä

Kuinka niin? Kyllä noin rohkea pukeutuminen kertoo kaikesta muusta kuin siveellisyydestä.

Vierailija
485/910 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies savosta kirjoitti:

Entä se että on 27 vuotiaana äiti jo kolmelle lapselle?

Vierailija
486/910 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuuko nainen esim. Pyöräillessä tai salilla kuntopyörää polkiessa kun on tiukat trikoot ja klitta hieroutuu satulaa vasten?

Vierailija
487/910 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottuuko nainen esim. Pyöräillessä tai salilla kuntopyörää polkiessa kun on tiukat trikoot ja klitta hieroutuu satulaa vasten?

Voi olla, mutta apteekista löytyy valkovaseliinia jos pitempää lenkkiä polkee. Ei ole pitemmän päälle kovin nautinnolista jos häppärit hiertyneet vereslihalle.

Vierailija
488/910 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies savosta kirjoitti:

Kuinka niin? Kyllä noin rohkea pukeutuminen kertoo kaikesta muusta kuin siveellisyydestä.

Älä jauha. Kai ton verran naisii ymmärrät . Ne pukeutuu 90% itsensä takia. Sillai et tykkää.

Vierailija
489/910 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myski kirjoitti:

Kyllähän noita trikoopeppuja tulee seurailtua. Jos edellä kävelee jokin pieni ja pyöreäpeppuinen nuori nainen, niin kyllä joskus omakin reitti muuttuu, jotta voi pidempään ihailla. Tulee siinä samalla tiirailtua millaiset pikkarit alta löytyy, joillakin stringit ja toisilla saumattomat pikkarit. Joillakin näkyy pikkareiden rajat tosi selvästi ja se on jotenkin kiihottavaa. Mustista trikoista näkyy kivasti läpi, kun aurinko paistaa sopivasta suunnasta.

Jos sopiva kohde tulee vastaan, niin kyllä se katse hakeutuu haaroihin. Tulee mietittyä millainen lämmin ja kostea vaaleanpunainen herkku siellä onkaan!

Kuinka moni nainen on kokonaan ilman pikkareitta tiukat trikoot jalassa?

Aina on pikkarit trikoiden alla. Tulisi jotenkin alaston olo muuten, vaikka usein kyllä rajat näkyy tai kuultaa läpi, mutta silti se tuntui jotenkin turvallisemmalta.

Vierailija
490/910 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asui urheilijatyttö jolla aina näkyi pikkareiden rajat trikoissa. Tuli tiirailtua kun käveli ikkunan ohi lenkille/treeneihin mennessä.

Vierailija
491/910 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta, mutta stringien läpinäkyminen miesten katseiden alla saa hormoonit hyrräämään..

Vierailija
492/910 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri Espanjassa lomalla ja siellä oli todella paljon tiukkoja housuja käytössä. Välillä stringit paistoi läpi, välillä ei.

Sellaisen huomion tein että n.70% naisista ei käyttänyt rintaliivejä. Nännit paistoi läpi ja löysässä paidassa sideboobsit :)

Vierailija
493/910 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri Espanjassa lomalla ja siellä oli todella paljon tiukkoja housuja käytössä. Välillä stringit paistoi läpi, välillä ei.

Sellaisen huomion tein että n.70% naisista ei käyttänyt rintaliivejä. Nännit paistoi läpi ja löysässä paidassa sideboobsit :)

En muista kirjoitinko tähän vai johonkin muuhun ketjuun, kun olin Portugalissa lomalla oli katukahvilassa istuessa mukava seurailla naisia, joiden mekon helmaa tuuli nosti. Näkyi pikkupöksyt kiihottavasti. Helsingissä sen sijaan naisilla vilahtaa mekon alta polvipituiset leggingsit.

Vierailija
494/910 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoga pantseja käytetään kun halutaan kertoa halukkuudesta toimintaan...

Vierailija
495/910 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista kirjoitinko tähän vai johonkin muuhun ketjuun, kun olin Portugalissa lomalla oli katukahvilassa istuessa mukava seurailla naisia, joiden mekon helmaa tuuli nosti. Näkyi pikkupöksyt kiihottavasti. Helsingissä sen sijaan naisilla vilahtaa mekon alta polvipituiset leggingsit.

Suomessa ei vilku kun karvaset ja haisevat jalat.

Vierailija
496/910 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä, minkälaisista perseistä miehillä kovettuu.

Ei ole vain yhdenlaista persettä, mistä kiihotun. Vanha sanonta kuuluu, että toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, mutta itse kyllä pidän kovasti molemmista. Minua voi kiihottaa sekä tyttömäinen sirous että lihaisampi naisellinen pyöreys ja pehmeys.

Vierailija
497/910 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin?

Sydneyssä

Varmaan sama nainen, jonka itse näin Melbournessa

Vierailija
498/910 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni nainen ei ole vieläkään hoksannut, että mustista trikoista kuultaa parhaiten läpi auringonvalossa. Ei haittaa, älkää hoksatkokaan. Toisaalta vaaleat trikoot antavat muodot paremmin esille. Eli oikeastaan win-win väristä huolimatta.

Tänään vaimon kanssa pyöräilemässä. Vaimolla mustat trikoot ja alla mustat brasilian-pikkarit(stringien ja hipsterien välimuoto). Hyvin näkyi läpi ja viihdyin suuren osaa matkasta perän pitäjänä..

Vierailija
499/910 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26+N24 kirjoitti:

Tänään vaimon kanssa pyöräilemässä. Vaimolla mustat trikoot ja alla mustat brasilian-pikkarit(stringien ja hipsterien välimuoto). Hyvin näkyi läpi ja viihdyin suuren osaa matkasta perän pitäjänä..

Oma kiinnostus vieraiden naisten stringien pitämiseen johtuu ehkä siitä, että oma vaimo käyttää vain pepun mahdollisimman kokonaan peittäviä alushousuja. Ei voi sietää mitään mikä yhtään menee peppuvakoon.

Vierailija
500/910 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26+N24 kirjoitti:

Oma kiinnostus vieraiden naisten stringien pitämiseen johtuu ehkä siitä, että oma vaimo käyttää vain pepun mahdollisimman kokonaan peittäviä alushousuja. Ei voi sietää mitään mikä yhtään menee peppuvakoon.

Sama. Ja etupuolelta on kuva arvuutella, pnko housuissa sileät huulet vaiko pehko, kun kotona on jälkimmäinen.