Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä kommentoi pituuttani jatkuvasti

Vierailija
31.05.2016 |

Tuntuu ikävältä. Olen naiseksi melko pitkä ja poikaystävä taas mieheksi lyhyehkö. Poikaystävä on muutaman sentin minua pidempi. Useimmiten hän ihailee ja ihmettelee miten pitkä ja hoikka olen. Myös ikävältä tuntuvia kommentteja tulee, olen vissiin naiseksi jotenkin omituinen ja iso, amatsoniksikin sanoo. Myös esimerkiksi seksin aikana tuntuu pahalta, kun selvästi vertaa minua johonkin exäänsä vaikkei sitä suoraan sano, harmittelee vaan miten joku asento ei onnistukaan kun minä olen siihen liian pitkä :( täräytän joskus takaisin että itse taidat vaan olla lyhyt, siihen poikaystävä vaan nauraa häkeltyneenä. Juu olen ehkä herkkis, mutta kuulen pituudestani päivittäin ja tuntuu ikävältä olla tälleen arvioivien silmien alla :o joissakin tilanteissa on vaikuttanut siltä, ettei mielellään seiso vieressäni julkisilla paikoilla, johtuen meidän pienestä pituuserosta?? Voi tosin olla ihan omaa kuvitelmaani. Itse olen vain kehunut poikaystävääni enkä todellakaan mieti joka päivä että hän on melko lyhyt, mulle se on rakas ulkoisiin ominaisuuksiin katsomatta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi hollantilainen poikaystävä - 174cm pituisena olet sille juuri sopiva, jopa lyhyehkö!

Miten niin? Hollantilaisten naisten keskipituus on 169-171 cm, joten 174 cm on myös Hollannissa naisten keskipituuden yläpuolella.

Vierailija
42/44 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä. Mies pidempi mutta silti haukkuu sua pitkäksi. Jokin ei täsmää, hullu ukko, onkohan hieman muutakin sovinismisuuntaista vikaa. T:183 ja 185 senttiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

174 cm vain tässä maassa on pitkä, muissa länsimaissa 174 cm nainen ei ole mitenkään äärimmäisen, omituisen, erityisen pitkä. Olemme muuten keskimääräisesti lyhyempiä verrattuna virolaisiin, ruotsalaisiin, norjalaisiin, saksalaisiin, tanskalaisiin, puolalaisiin. Eli aika lyhyttä länkisääri, itä-kansaa olemme selvästi, emme germaanista - pitkää ja ylvästä.

Tietenkin kuin menee johonkin Mongoliaan tai muuhun itään, niin ihmiset lyhyempiä, mutta puhuinkin länsimaista.

Etsi hollantilainen poikaystävä - 174cm pituisena olet sille juuri sopiva, jopa lyhyehkö!

Aikuisten keskipituus Suomessa on korkeampi kuin useimmissa mainitsemissasi maissa.

Ei todellakaan ole, ota asiasta selvää, ennenkun alat levittelemään VALHEITA.

http://www.averageheight.co/average-female-height-by-country/

naiset:

- suomi 1,63 cm

- viro 1,65 cm

- saksa 1,65 cm 

- tanska 1,68 cm

- puola  1,65 cm

- norja 1,67 cm

http://www.averageheight.co/average-male-height-by-country/

miehet: 

- suomi 1,78 cm

- viro 1,79 cm

- saksa 1,81 cm 

- norja  1,82 cm

- puola  1,785 cm

- tanska  1,82 cm

Tuo on joku höpöhöpölinkki. Katso ennemmin pituudet vaikka Wikipediasta, sekin on luotettavampi.

Vierailija
44/44 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla ihmisillä on päähänpinttymä, että miehen pitää olla naista pidempi.

Tietenkin pitää, sehän on ihan päivänselvä asia! Ei vain ole tarkoitettu niin, että nainen on miestä pidempi. Eli lyhyille naisille lyhyet miehet ja pitkille naisille pitkät miehet.