Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tänään hyvät provot ja trollit, oletko tyytyväinen päivän antiin?

Vierailija
30.05.2016 |

Itse antaisin 3/5 tähteä tämän päivän provoille, ei mitään häikäisevää mutta pysyttiin takuulaadussa kuitenkin. Ehkä huomenna päästään jo huippulukemiin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika klassista, perus ikäjankutusta ryyditettynä muutamalla keksityllä tarinalla 2/5.

Vierailija
2/14 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen oli parempi päivä. Sain mahdottomasti alapeukkuja. Kymmeniä ellen satoja.

Tästä on hyvä jatkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
4/14 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Mun mielestä melko väsyneitä ja ilmiselviä provoja on ollut tänään ja eilen. Kaipaisin jotain hyvää tarinaa. Sellaista, joka on tarpeeksi uskottava, mutta silti siinä on jotain koukuttavaa.

Vierailija
5/14 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nääh. Mun mielestä melko väsyneitä ja ilmiselviä provoja on ollut tänään ja eilen. Kaipaisin jotain hyvää tarinaa. Sellaista, joka on tarpeeksi uskottava, mutta silti siinä on jotain koukuttavaa.

Sama, kaipaisi mehkusta tarinaa josta pääsisi oikein kunnolla tuohtumaan, tänään tunne jäänyt vajaaksi. 2tähteä multa.

Vierailija
6/14 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kehnoa tänään. Ei kertaakaan päässyt kunnon mellastusta syntymään ja yritykset olivat aika ponnettomia. 

Vierailija
7/14 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pitkään aikaan ollut se, jonka ikkunan takana on joku mies yms. Ne ovat olleet tosi hyvin tehtyjä, vaikka tietää provoksi, se on vähän kuin romaani. Osaa tosin hyvin kirjoittaa. Mihin hän on hävinnyt? 

Vierailija
8/14 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäjankutusta, vegaaniprovo ja vähän naisten mollaamista. Aika selviä ja vanhoja provoja, ei mitään uutta. 

Oon vähän pettynyt. Nää ei oikeen menestynyt.

Vierailija
9/14 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kehnoa tänään. Ei kertaakaan päässyt kunnon mellastusta syntymään ja yritykset olivat aika ponnettomia. 

Tänään ei rähinää saatu, ei sytyttäny oikein mikään provo siihen, ehkä jo huomenna sitten.

Vierailija
10/14 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet vaikeuttivat tänään työtäni. T: Perseshortsiteiniprovoaja

Vierailija
11/14 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pitkään aikaan ollut se, jonka ikkunan takana on joku mies yms. Ne ovat olleet tosi hyvin tehtyjä, vaikka tietää provoksi, se on vähän kuin romaani. Osaa tosin hyvin kirjoittaa. Mihin hän on hävinnyt? 

Jaa a, oisko muuta puuhaa, ne oli kyl jänniä. Ehkä palaa joskus, liian tylsäksi menny provoilu. Ei toi ikäjankutus ainakaan sytytä yhtään, on jo niin nähty. Tänäänkin monta ikäprovo yritystä jotka jäi torsoksi.

Vierailija
12/14 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa provoilla helteellä.

Vierailija
13/14 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin noi vegaanijutut kyllästyttää.

Vierailija
14/14 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tänne palstalle kannata edes heittää mitään herkullista provo tarinaa, kun se menee hukkaan.

Pari kertaa olen yrittänyt, mutta joku ottaa herneen nokkaansa ja se ilmoitetaan asiattomaksi ja sensuroidaan ö-mappiin, vaikka jutussa ei olisi mitään lainvastaista. Ehkä korkeintaan vähän hyvän maun vastaista,  mitä pitää sietää keskustelupalstoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä