Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa päähän saamaton esimies!

Vierailija
30.05.2016 |

Puhuu puhelimessa "markkiointia" (=jauhaa 90 % paskaa) pitkiä puheluja. Lähtee lounaille ja viipyy kolme tuntia. Käy hoitelemassa omia asioitaan ja viipyy ja viipyy. Joo firma on hänen, siinä mielessä tehkööt mitä haluaa. Mutta kun ei ota itse vastuuta siitä, että hommat myöhästyvät ja valittaa kiirettä ja painetta jatkuvasti. Eikä todellakaan tee ylitöitä, kuten yrittäjät yleensä. Hoitaa myös omat asiansa työaikana, esim. laskujensa maksut yms. On itse sanonut, ettei tee kotona tietokoneella yhtään mitään ja on kyllä sanonut, ettei tee mitään töitä kotona. Ei ikinä jää neljän yli tai tule ennen kahdeksaa koskaan. Minua ottaa tässä päähän erityisesti se, että viimeistelen kaikki projektit sekä lähetän tarjouspyynnöt yms. Saan myöhästymisistä syyt niskoilleni, vain siksi, että olen joutunut tuntikausia odottamaan, että pääsen eteenpäin. Pomo siis tekee ihan perustehtävää itse.

Joo vaihdan työpaikkaa tai aloitan yrityksen, heti kun on osaamista ja kokemusta tarpeeksi sekä keksin hyvän idean. Vielä en ole päässyt muualle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottaa päähän saamaton vesimies.

Vierailija
2/4 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta oma yritys ja ryhdy pomoksi. Se ehkä maksaa sulle palkkaa siksi, että sä teet työt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei se saa?

Vierailija
4/4 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusta oma yritys ja ryhdy pomoksi. Se ehkä maksaa sulle palkkaa siksi, että sä teet työt :)

No kun mulla on sitten valtavan paljon aikoja, ettei ole muuta tekemistä kuin siivoilla paikkoja ja sitten kohta tehdään kamalla kiireellä projekti valmiiksi vain siksi, että yksi on ollut kolmen tunnin lounaalla, eikä ole vaikkapa ehtinyt kertoa minulle kenelle tarjouspyyntö lähetetään yms. oleellisia tietoja. Tai ei ole vielä tehnyt valmiiksi jotain osaa projektista. 

Niin mulla onkin ajatuksia jo omasta yrityksestä,  tosin tiedän kyllä, että asiakkaissa ja yhteistyökumppaneissakin on samanlaisia tyyppejä. Pitää koettaa valita hommat niin, että saa vastata kaikesta mahdollisimman paljon itse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi