Vierailija

Miten eroaa esityksen pitäminen lääkkeillä ja ilman? Määrääkö lääkärit miten helposti?

• ylös 5
  • alas 0

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Oxamin eli rauhoittava mulla. Poistaa fyysiset oireet kuten hikoilun, vapinan ja punastelun. Mutta sulle voisi riittää beetasalpaaja Propral, poistaa myös fyysiset oireet, tosi jälkeenpäin voi väsyttää ja syke olla liiankin alhaalla. Lääkäri ei helposti rauhoittavia kuitenkaan anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itsellä on tuollaisia tilanteita varten aina taskumatti mukana. Annostelun kanssa oltava kuitenkin tarkkana, ettei äänen värinä muutu sammaltamiseksi.

Vierailija

Ainoastaan Propral. Aivan täydellinen vaikutus. Olen kuin viilipytty. Eikä mitään väsymystä ja tunteiden haalistumista kuten Diapamin kanssa. Kokeile! Koska lääke ei aiheuta riippuvuutta ei reseptin saaminen myöskään ole ongelma.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Propral on siis beetasalpaaja, sydänlääke, ei "rauhoittava" kuten se yleisesti määritellään.

Vierailija

Propralin kanssa oisin kuitenki varovainen. Mua ainakin pisti kerran pyörryttämään.

Vierailija

Propral. Mulla ei sydän tao vimmatusti joten pystyn keskittymään puhumiseen ja asiintymiseen. Koska sydän ei tao, en myöskään punastu ja ääni kangertele

Vierailija

Propralille ääni täältäkin. Työterveyslääkäri sanoi et puolet yliopiston opetushenkilökunnasta käyttää sitä. Mun ongelma on käsien vapina yleensäkin ja esiintyessä se pahenee.

Vierailija

En kannata lääkkeitä. Minulla oli aikoinaan 20 vuotta sitten diapam, pieni annostus. Jännitti kaikki. Koulussa jännitti, sosiaaliset tilanteet jännitti, esiintyminen pelotti. Yo-kirjoituksiinkin menin lääkittynä. Ties kuinka hyvin olisin pärjännyt ilman! Pelkäsin mokaamista yli kaiken. Sitten menetin lapseni, joka syntyi kuolleena, ja jouduin käymään psykiatrisessa hoidossa (terapia). Siellä opettelin, että minä olen hyvä ja riittävä, ei tarvitse koko ajan suorittaa. Ihmisarvoa ei mitata suoriutumisen mukaan. Samalla kun poistui tunnelukkoja ja pääsin eroon suoriutumisen pakosta, esiintymisjännityskin laukesi. Lääkkeiden luulee auttavan, mutta eivät ne ainakaan minulla auttaneet vaan turruttivat. Muistan kun menin treffeille ja otin vähän isomman annoksen diapamia ja treffikumppani kysyi, olenko juonut jotain. Todella noloa! Selitin jotain lääkekuuritkaan, joka väsyttää. Myöhemmin seurustelin monta vuotta kyseisen kaverin kanssa. En koskaan tunnustanut, mikä se lääkejuttu oli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Propralille ääni täältäkin. Työterveyslääkäri sanoi et puolet yliopiston opetushenkilökunnasta käyttää sitä. Mun ongelma on käsien vapina yleensäkin ja esiintyessä se pahenee.

Siis professorit käyttää päivittäin Propraleja? Hui.

Vierailija

Saisko tota Propralia ihan vaan menemällä lääkäriin ja pyytämällä lääkettä esiintymisjännitykseen? 

Vierailija

Saisko tota Propralia ihan vaan menemällä lääkäriin ja pyytämällä lääkettä esiintymisjännitykseen? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se esiintyminen nyt niin tärkeää ole, että pitää oma aivokemia sotkea.

Se aivokemia on jo sotkussa superjännittäjillä ja lääke normalisoi tilanteen.

Vierailija

Propralia saa kyllä helposti lääkäriltä jännitykseen. Se ei ole mikään rauhoittava eikä aiheuta riippuvuutta. Tosi hyvä lääke, pelastanut minun elämäni. Nykyisi tarviin ehkä 2-3 krt vuodessa, jos erityisen jännittävä tilanne töissä.

Vierailija

Minä olisin jo sairaseläkkeellä, jos rauhoittavia lääkkeitä ei olisi keksitty. Kun tärisisikin vain kädet ja ääni värisisi, mutta kun pääkään ei jää tärisemättä. Ruokailu muiden kanssa ei onnistuisi, ei juhlissa, ei töissä, ei asiakkaissa, ei missään muualla kuin jos olisisin yksin kotona, eikä kukaan näkisisi.

20 vuotta olen käyttänyt tarvittaessa. Siinähän nuo rauhoittavat ovat järkeviä käyttää, että niitä otetaan tarvittaessa, niin kuin Propralia. Propral ei minua auta vaikka ottaisin 4-6 nappia kerralla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.