Vierailija

Ei mulla muuta.

• ylös 6
  • alas 45

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Nyt kun minulla vihdoin on sellaiset, käytän ne ensin Jäämerellä, mutta aion pitää niitä myös marraskuun loskapaskakeleissä. On meinaan hyvät pohjat ja mukavat jalassa.

• ylös 44
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei siis saa laittaa makkaranpaistoreissulle? Tai varsinkaan jos menee vaan valokuvaamaan lähimetsään?

• ylös 41
  • alas 0
Vierailija

Mitäs teet jos laitan. Ja Kånkenin selkään? Tai vaelluskengät mulla sentään on.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Mitä väliä, oikeesti?! Vaelluskengät ei uhkaa kenenkään sivullisen terveyttä (tai no ehkä jonkin idiootin mielenterveyttä mutta sillä ei ole mitään väliä) niin kävelköön jokainen missä kengissä huvittaa.

• ylös 33
  • alas 1
Vierailija

Ja kalastusliivi kans?

Tosin vaelluskengät ovat todella hyvännäköisiä verrattuna esim. lenkkareihin ja muotilenkkareihin tai maihareihin, että sikäli en ymmärrä ap:n purkausta.

Vierailija

Jos olet lortto niin olet portto.. edellinen viesti meni horojeerojen viestimeen.

Sinkkumies

• ylös 1
  • alas 10
Vierailija

Vaelluskenkiä on joka lähtöön ja esim. kesäkeleille on hyviä vaelluskenkiä, joita voi ulkoillessa käyttää.

Mutta leggissit ei ole housut! Ei ole! Ne on kalsarit! Älkää laittako edes lapselle legginssejä housuiksi, ellei päällä ole pepun peittävä tunika tai mekko!

Juoksuhousut on eri asia, kuin puuvillaiset lötköttävät tai piukeat legginsit.

Ajatella jotkut laittaa vielä kouluikäisille leggarit housun asemasta! Niin järkkyä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Kirjoitathan nettiin seuraavan kerran, kun sulle tulee älyä päähän. Ei mulla muuta.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Siinähän sitä järkeä olisi, loppuisi ensimmäinen vaellusreissu alkuunsa.

Kengät kuin kengät, kyllä ne on sisäänajettava ennen pitkiä reissuja.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Laitathan lenkkarit vain jos menet lenkille, koripallokengät vain jos menet pelaamaan korista, kumpparit vain jos menet landelle, korkkarit vain jos menet juhliin, mummokengät vain jos olet mummo...

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laitathan lenkkarit vain jos menet lenkille, koripallokengät vain jos menet pelaamaan korista, kumpparit vain jos menet landelle, korkkarit vain jos menet juhliin, mummokengät vain jos olet mummo...

Tennarit vain, jos menet pelaamaan tennistä; purkkarit vain, jos menet purjeveneilemään.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.