Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jungle juice bar -buumi

Vierailija
30.05.2016 |

Mitä mieltä olette kys. puljusta joka levittäytynyt jo kohta joka kauppakeskukseen? Itse olen saanut hyvää palvelua, juomat erittäin ihanan makuisia ja terveellisiä, mutta hinta tökkii ja pahasti. Mutta päällimmäisenä ajatuksena että fitnessboomi on tuonut mukanansa jotain hyvääkin...!

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riina67 kirjoitti:

Puhuimme loppuvuoden viimeisessä marttojen tapaamisessa tämän liikkeen estetiikasta sekä kestävästä kierrätyksestä ja työntekijöiden esineelllistämisestä jota edellämainittu liike tekee.

Yksi meistä, kaunis nuori nainen oli hiillostettu pihalle tästä smootie ketjusta, Muunmuassa ensinnäkin häneen on kohdistettu ulkonäköpaineita, kehotettu näyttämään kauniilta, pukeutumaan paljastavasti, ja kun kroonisen sairauden takia tytölle tuli reilu 10kg lisäpainoa, eikä sopinut enään vanhoihin vaatteisiin, hänelle sanottiin ettei heillä ole isoja vaatteita. No tämän jälkeen hän irtisanoutui.

Miten voi olla suomessa, vielä 2000-luvullakin mahdollista että työnantaja voi valikoida työntekijönsä vain ulkonäön ja nuoren iän perusteella? Olen 5 eri toimipistettä seurannut sivusta,enkä ole nähnyt yhtään miestä tai "poikaa" myöskään. Todella karua seksismiä sekä nuorien tyttöjen esineellistämistä!

Myös kadunvarsilla näkyvät muovipikarit alkavat tulla joka nurkalla vastaan,näin ainakin pääkaupunki alueella, onko johtaja oikeasti niin rahanhurmoksissaan, ettei reilun voittokatteen jälkeen voi panostaa sitä vajaata 10 senttiä että saisi edes biohajoavat kupit asiakkaille, vaan raha keskitetään avaamaan kokoaika kiireellä uusia putiikkeja kuin sieniä sateella jotta voittomarginaali olisi mahdollisimman hulppea.

Hävetkää edes, te hmisarvojen loukkaajat!

Olen tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden kannattaja, mutta kuitenkin sitä mieltä, että habituksen pitää sopia yhtiön imagoon.

varmaan jos bordellia pyörittää olis tarvetta nuorille ja kauniille tytöille juuu

Tästä on kuultu vain toista osapuolta, onko todella kehotettu näyttämään kauniilta. Ehkä on sanottu jotakin, että ulkonäköön voisi panostaa enemmän. Tarina muuttuu aina hieman, kun kulkee monen ihmisen kautta.

Vierailija
62/81 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teati kirjoitti:

Ne kupit ja pillit ovat nykyään biohajoavia, eli edistystä siinä mielessä.

Kauankohan hajoaminen kestää? Eikö niitä paikan päällä hörpittäviä smoothieita voisi tehdä isoon juomalasiin joka pistettäisiin tiskikoneeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikaKoopeli kirjoitti:

Omistajanaisen mukaan keksi idean kun Dubaissa oli samanlainen ja "ihmetteli" kuk vielä Suomessa ei ole samanlaista. Katsokaapa tätä kuvaa jonka otin viime viikolla Dubaissa. Ja ylhäällä olevaa nimeä. Eli kopioi senkin? Eikö se ole suojattu? Tietääkö dubailaiset edes plagiaatista? Immateriaalioikeuksien loukkauksilla miljoonavoittoon.

https://imgur.com/a/meTH6zt

Onpa törkeää! Mihin tuon voisi ilmiantaa?

Jos dubailaisella Jungle Juicella ei ole Suomessa voimassaolevaa tavaramerkkiä )ja tuskin on), ei asialle voi mitään. Noloahan tuollainen valmiin nimen ottaminen muualta on, muttei laitonta.

Vierailija
64/81 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli jostain vihreästä juissista vatsa kipeäksi.

Vierailija
65/81 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teati kirjoitti:

Ne kupit ja pillit ovat nykyään biohajoavia, eli edistystä siinä mielessä.

Kauankohan hajoaminen kestää? Eikö niitä paikan päällä hörpittäviä smoothieita voisi tehdä isoon juomalasiin joka pistettäisiin tiskikoneeseen?

Tiskikoneeseen? Keskellä kauppakeskuksen käytävää?

Vierailija
66/81 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MikaKoopeli kirjoitti:

Omistajanaisen mukaan keksi idean kun Dubaissa oli samanlainen ja "ihmetteli" kuk vielä Suomessa ei ole samanlaista. Katsokaapa tätä kuvaa jonka otin viime viikolla Dubaissa. Ja ylhäällä olevaa nimeä. Eli kopioi senkin? Eikö se ole suojattu? Tietääkö dubailaiset edes plagiaatista? Immateriaalioikeuksien loukkauksilla miljoonavoittoon.

https://imgur.com/a/meTH6zt

Nosto

Vierailija
67/81 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse töissä olen ollut Jungle Juice Barissa kohta vuoden enkä koskaan ole kokenut ulkonäköpaineita yms. seksismiä työpaikallani. Ihana työporukka, ihanat asiakkaat ja saa vielä hyvällä omallatunnolla tehdä asiakkaille terveellisiä juomia :)

Vierailija
68/81 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noista terveellisen tekee? Katsoin listaa ja kaikissa erittäin hiilihydraattipitoisia hedelmiä!

Vierailija
69/81 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että onko appelsiinit pesty.

Vierailija
70/81 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki älykkäästä ideasta millä puliveivataan yksinkertaisilta hölmöiltä hyvät rahat.

Vierailija
71/81 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nuoren blogistin laittoman irtisanomisen jälkeen en ostaisi mitään moiselta tradenomilehmältä jonka tuotteet saastuttavat eivätkä ole ideanakaan mitenkään uniikkeja. Juon 69 sentin tuoremehua pahvista aina kulkiessani ohi ja nauran paskaisesti jos ko. kojun nään.

T:aikuinen nainen

Vierailija
72/81 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiset kiertäkää kaukaa

Vierailija
73/81 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tänään mansikoista Helsingin Asematunnelin pisteessä, ovat puolalaisia pakastemarjoja :(

Siihen loppui mun innostus näihin, vaikka kovasti tykkäänkin, en halua ottaa riskiä

Vierailija
74/81 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjoista: JJB käyttää pääosin suomalaisia marjoja mutta välillä myös ulkomaisia, eikä kuumenna niitä Eviran ohjeen mukaisesti, kuten ei myöskään monet muut smoothieita myyvät paikat (mm. Picnic-kahvilat) .- Tästä syyst itse jätän marjoja sisältävät smoothiet ostamatta ja ostan vain niitä hedelmä- tai vihersmootheja.

https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/490039/Kahvilaketjujen+smoothiemarjoj…;

"Hyvä esimerkki älykkäästä ideasta millä puliveivataan yksinkertaisilta hölmöiltä hyvät rahat."

No ehkäpä kaikilla meillä ei ole raha niin tiukilla että tuollaisella muutaman euron smoothiella silloin tällöin olisi mitään merkitystä. Muutenkin maksan monessakin asiassa helppoudesta ja palvelusta ekstraa, esim. tilaan kotiin Ruokaboksia, vaikka halvemmalla saisi ostamalla kaikki aineet itse kaupasta. En koe että olen sen takia hölmö, vaan valitsen vain säästää aikaa maksamalla siitä vähän lisää, koska rahasta ei ole erityistä pulaa.

Vierailija
75/81 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyi, ulkomaisia pakastemarjoja kuumentamatta? Johan siinä pakastepussin päälläkin lukee että pitää kuumentaa.

No, onneksi ei ole rahaakaan noihin.

Vierailija
76/81 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyyi, ulkomaisia pakastemarjoja kuumentamatta? Johan siinä pakastepussin päälläkin lukee että pitää kuumentaa.

Itse käytin kotona vuosia aina ulkomaisia marjoja kuumentamatta, ja pidin ihan höpöhöpönä että niistä mitään tulee. No, kerran sitten tuli sellainen norovirus että päädyin 3 päivän oksentamisen ja ripuloimisen jälkeen nesteytykseen kun olin jo niin kuivunut ja heikko. Tuon kokemuksen jälkeen en ole enää riskeerannut marjojen kanssa. (Onneksi JJB:stä saa marjattomiakin smoothieita)

Vierailija
77/81 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytin kotona vuosia aina ulkomaisia marjoja kuumentamatta, ja pidin ihan höpöhöpönä että niistä mitään tulee. No, kerran sitten tuli sellainen norovirus että päädyin 3 päivän oksentamisen ja ripuloimisen jälkeen nesteytykseen kun olin jo niin kuivunut ja heikko. Tuon kokemuksen jälkeen en ole enää riskeerannut marjojen kanssa. (Onneksi JJB:stä saa marjattomiakin smoothieita)

Samoja laitteita käytetään, noron, kalikin tai jopa hepatiitin voi saada...

Vierailija
78/81 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mietityttää tosin ne muutkin raaka-aineet, vasta vedettiin pakattuja halpisvihanneksiakin listerian takia Briteissä markkinoilta eli ulkomaisista voi löytää kaikenlaista jännää, suhteessa mitä ilmeisimmin enemmän kuin kotimaisesta vaikkei Suomikaan mikään steriili onnela ole (vrt. viime viikon ruissaritakaisinveto). Kertoisivat ees sivuillaan mitä siinä juomassa on ja mistä? Ja lopettaisivat sen "tuoretta ja vastuullista"-hehkutuksen facebookissa.

Vierailija
79/81 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelmat niillä on kotimaisia, sen tiedän. Mansikat ulkomaisia, viimeksi tulivat Belgiasta, kun pyysin myyjää tarkistamaan. 

Vierailija
80/81 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäiset ateriat ovat vauvoja varten.