Hoi te meikkitietoiset! Minkä värinen huulipuna sopii keltaisen yo-mekon kanssa?
Yo-juhlathan siis ovat viikonloppuna, ja mekkoon sopiva huulipuna puuttuu.. Mulla on siis sellainen haalean keltainen mekko, itse olen brunette, vähän ruskettunut ja ihoni on lämminpohjainen.
Minkä värinen puna tähän sopisi? Joku vaaleanpunainen ehkä? Enempi nudeen taittava? Mihin sävyyn sen nuden pitäisi taittaa? Joku ihan muu?
Olen tosi kiitollinen vinkeistä!
Kommentit (21)
Jos olet lämminsävyinen brunetti, niin olisin niiden vaaleanpunaisten kanssa aika varovainen - sehän on kylmä sävy ja voi näyttää oudolta. Laittaisin itse ehkä jotain beigenudea, tai jos haluaisi tummemmat huulet niin tiilenpunaista.
Vierailija kirjoitti:
Kysele mieluummin fb meikkiryhmis
Varmasti kysyisinkin, mutta en ole facebookissa... Täälläkin usein meikeistä keskustellaan, niin sillä ajattelin jos jotakin vinkkiä saisi!:)
Rusehtava roosa. Ei missään nimessä kirkkaan punaista tai pinkkiä.
Ai, aika jännä, mulle taas kaikki macin ja urban decayn ym. meikkaajat on sanonut, että lämminpohjaisen kannattaa valita aina kylmempipohjaisia punia, poskipunia ym. Mulle itselle sopii paljon paremmin esim. kylmään taittavat kirkkaat punaiset, kuin sellaiset tiilenpunaiset. Myös poskipuna näyttää paremmalta pinkkinä, kuin oranssiin taittavana korallina... Jotenkin tulee piirteet paljon paremmin esille.
Siksi olen vähän noita koralleja kiertänyt kaukaa, yksi korallin sävyinen puna multa löytyy, kauan sitten ostettu, muttei mielestäni sovi mulle...
Hmmm.. täytyy miettiä. Lisää vinkkejä?
Siihen voi sopia mikä tahansa pinkistä lilaan ja punaiseen. Riippuu huulipunan/mekon/asusteidesi/ihosi/hiustesi sävyistä.
Koska et niitä täällä näytä, emme voi tietää mitään eikä näillä vastauksilla ole oikeasti mitään arvoa.
Googlasin noita yellow outfittejä ja monella on nudehuulet tai semmoinen kaunis haalea ruusunväri. Myös ruskeaan päin menevä vaikuttaa kivalta. Riippuu vähän keltaisen sävystä.
Creamy melon tai joku selkeästi pinkki tai fuksia
Voit myös pyytää myyjältä vinkkiä niin tulee varmasti oikeanlainen sävy ihosi sävyyn nähden :)
Vierailija kirjoitti:
Rusehtava roosa. Ei missään nimessä kirkkaan punaista tai pinkkiä.
Joo ei, kirkasta punaista tai pinkkiä en edes harkitse, joku sellainen haalea vaaleanpunainen on ehkä kirkkain, mihin lähtisin... Ellei joku keksi jotain ihan muuta sävyä
Jos olisi kirkkaankeltainen mekko, laittaisin fuksian väristä. Hankala sanoa kun ei tiedä mekon väriä, ehkä joku luonnollinen omien huulten väriä korostava puna, jos kovin hennonkeltainen mekko. Panostaa silmämeikkiin sitten. Ihan huulikiiltokin voisi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Voit myös pyytää myyjältä vinkkiä niin tulee varmasti oikeanlainen sävy ihosi sävyyn nähden :)
Macilta mä aionkin punan ostaa, siellä on aina asiantuntevat myyjät, mutta lähinnä semmoista inspiraatiota täältä hain, kun itsellä pyörii tyhjää päässä:) Että olisi edes joku mielikuva itselläkin, ettei tuu ostettua hutia!
Laita jotain sellasta my lips but better -sävyä, eli jotain nudenruskearoosasekotusta. Sopii kaiken kanssa.
Riippuu ihosi ja hiustesi sävystä enemmän kuin vaatteesta. Mene asiantuntevan myyjän luokse ja kysy vinkkiä :) Täällä päin ainakin mm. Sokoksella on ihan meikkaajia töissä, luottaisin ehkä heihin.
Oranssiin taittuva. Onhan keltasävy.
Oranssi tai oranssehtava huulipuna sopii tosi harvalle. Mielummin jotain rusehtavaa, nyxillä ja macilla on kauniita ruskeansävyjä
Kysele mieluummin fb meikkiryhmis