Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jungle juice bar -buumi

Vierailija
30.05.2016 |

Mitä mieltä olette kys. puljusta joka levittäytynyt jo kohta joka kauppakeskukseen? Itse olen saanut hyvää palvelua, juomat erittäin ihanan makuisia ja terveellisiä, mutta hinta tökkii ja pahasti. Mutta päällimmäisenä ajatuksena että fitnessboomi on tuonut mukanansa jotain hyvääkin...!

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin niitä ei ollut koskaan valmiina. Nyt niitä on valmiina, joten ei tarvitse odottaa. Se on hyvä. Mutta lounaan hinta smoothiesta on melkoisen paljon.

Vierailija
22/81 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmältä kansalta rahat pois. Hinnassa on 70 % ilmaa. Ei se mikään hyväntekeväisyysfirma ole vaan tarkoitus on tuottaa omistajilleen ihan vitusti rahaa. Siitä vain ostamaan !

Kuka nyt odottaisikaan firman olevan hyväntekeväisyysfirma? Äkkiä ne liikkeet loppuisivat, jos eivät ymmärtäisi talouden ja voiton teon päälle.

Ja on myös selvää, että tuontyyppiset standit ei pysty myymään yhtä halvalla kuin jotkut isot marketit. Asiakkaita on kuitenkin paljon vähemmän. Itse en usko että nuo mitään kultakaivoksia on, mutta toivon että sentään sen verraan saavat voittoa että pärjäävät. Minä jolla ei onneksi ole rahasta pulaa, nimittäin mielelläni nautin sen hedelmä- ja vihannespommin uuvuttavan ostosreissun virkistykseksi.

Tekee sille eukolle yli kolme sataa tonnia voittoa joka vuosi. En todellakaan aio osallistua sen rahoittamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurin omimista. Suomessa ei ole viidakoita eikä englanti kuulu kansalliskieliin.

Vierailija
24/81 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmältä kansalta rahat pois. Hinnassa on 70 % ilmaa. Ei se mikään hyväntekeväisyysfirma ole vaan tarkoitus on tuottaa omistajilleen ihan vitusti rahaa. Siitä vain ostamaan !

Kuka nyt odottaisikaan firman olevan hyväntekeväisyysfirma? Äkkiä ne liikkeet loppuisivat, jos eivät ymmärtäisi talouden ja voiton teon päälle.

Ja on myös selvää, että tuontyyppiset standit ei pysty myymään yhtä halvalla kuin jotkut isot marketit. Asiakkaita on kuitenkin paljon vähemmän. Itse en usko että nuo mitään kultakaivoksia on, mutta toivon että sentään sen verraan saavat voittoa että pärjäävät. Minä jolla ei onneksi ole rahasta pulaa, nimittäin mielelläni nautin sen hedelmä- ja vihannespommin uuvuttavan ostosreissun virkistykseksi.

Tekee sille eukolle yli kolme sataa tonnia voittoa joka vuosi. En todellakaan aio osallistua sen rahoittamiseen.

Heh, varauduppa sitten siihen, että et osallistu minkään muunkaan yrityksen toiminnanrahoittamiseen ostamalla, sillä kaikki yritykset tekevät voittoa lähtökohtaisesti. Ei ne mitään hyväntekeväisyyttä ole :'D

Vierailija
25/81 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko miettineet ovatko ainesosat kaikki tuoreita vai käytetäänkö niissä jauheita, tölkkejä ja kuinka paljon jäätä niiden sisällöstä on?

Vierailija
26/81 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt, oma suosikkini on se vaalea persikanvärinen Flamingo!

Vierailija
27/81 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea määrä muovijätettä kun kaikki myydään kertakäyttöastioissa. Oulun Valkeassa ainakin epämiellyttävä tunnelma jos paikan päällä aikoo nauttia tuotteen kun sijainti keskellä kulkuväylää ja nuoriso valloittaa paikat. 

Vierailija
28/81 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään :D

Vierailija
29/81 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkiväärishotti on todella hyvää.

Vierailija
30/81 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten jees, mutta mietityttää monessa juomassa olevat marjat. Käytetäänköhän juomiin ulkolaisia pakastemarjoja? Siksi en oikein välitä asioida tuolla. Tuotteiden alkuperä tulisi tuoda seljeästi ilmi.

Vierailija
31/81 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet ovat hyviä, mutta johto aivan korruptoitunutta. Alistaa nuoria työntekijöitä ja irtisanoo heitä laittomista syistä. Myös työntekijöiden seläntakana puhutaan jatkuvasti paskaa niin työntekijöiden mutta erityisesti johdon kesken

Vierailija
32/81 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuote tuodaan pöytään, olisi kiva saada numero. Nyt siellä vain huudellaan pöytien seassa ja saattaa myöhemmin paikalle tullut ja saman tuotteen ostanut kiilata ja viedä juoman nenän edestä. Ärsyttävää.

Vierailija
33/81 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään siitä Pink Pantterista

Vierailija
34/81 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Lahden uudessa vasta avatussa paikassa, sanoivat että "menee hetki". Ok, odottelin siinä tiskin päässä sitten, jonoa oli paljon mutta ihmettelin kun mun JÄLKEEN tilanneet saivat smoothiensa paljon nopeammin kuin minä. Menin kysymään asiaa noin 15 min odottelun jälkeen, "Tulossa!", silti pari mun jälkeen jonossa ollutta saivat edelleen smoothiensa ennen minua. Olin jo lähtemässä v*ttuun koko paikasta kun muistivatkin mut "Niin mitäs sulle tulikaan?" Toistin tilaukseni ja sanoin että olen odottanut ainakin 15 minuuttia. No, sain sitten pienen smoothien hintaan ison, josta tuli hieman parempi mieli. En kyllä mene toiste.

Vierailija
35/81 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ekologinen vaihtoehto; jättäkää muovipussit kauppaan ja ostakaa muoviin pakattu smoothie sen sijaan. Lopuksi nakkaa tyhjä kippo kadulle kun et jaksa viedä sitä roskiin.

Vierailija
36/81 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurin omimista. Suomessa ei ole viidakoita eikä englanti kuulu kansalliskieliin.

Ihan paras, kiitos tästä :D

Vierailija
37/81 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä ja terveellinen herkutteluun, mutta se älytön roskan määrä mikä syntyy noista kertakäyttöisistä kusepeista karmii. En osta. Sama koskee kaikkia muitakin mukaan otettavai tuotteita esim. kahveja ym.

Vierailija
38/81 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä ja terveellinen herkutteluun, mutta se älytön roskan määrä mikä syntyy noista kertakäyttöisistä kusepeista karmii. En osta. Sama koskee kaikkia muitakin mukaan otettavai tuotteita esim. kahveja ym.

*kupeista tarkoitin.

Vierailija
39/81 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet on ihan hyviä, mutta en tykkää kun saan kaapista jonkun valmiin smoothien. Jos maksan tuotteesta sen melkein lounaan hinnan, oletan että se tehdään siinä odottaessa tuoreista raaka-aineista. Ei mitään seisoneita smoothieita kiitos. Kerran ilmoitin haluavani tuoreen smoothien ja myyjä alkoi väittämään vastaan. Teki lopulta nyreissään uuden. Pakastemarjojen alkuperä epäilyttää myös.

Vierailija
40/81 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin todella paljon muuten, mutta minuakin mietityttää muovikipot. Löytyisikö jo biohajoavia vaihtoehtoja?