SATUHÄÄT 30.5.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava kaaso oli inhottava, koko ajan tiuski sille kauniille hoikalle blondille joka oli myös kaasona. Mistä vetoa että toi ninja on päiväkodissa töissä.
Luulen, että kamerat ja järjestämisestä aiheutunut stressi vaikuttivat asiaan. On nimittäin mukava ihminen "oikeassa elämässä". Eikä ole päiväkodissa töissä. Mutta oli kyllä hyvällä maulla toteutettu ohjelma ja antoi hyvän kuvan parista. :)
Hän voisi käydä puntarilla joskus.
Puntarista en tiedä, mutta kyllä heidän seinällään peili on, joten eiköhän hän ole itsensä siitä nähnyt. Eiköhän se kuitenkin ole hänen oma asiansa, mitä hän kyseisellä tiedolla tekee. En nyt kyllä edes ymmärrä, mitä väliä hänen painollaan on, kun luonteesta oli puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo etiäinen että muikkeli sano tossa alussa kun puhe oli turkistarhauksesta että se olis tosi pahoillaan jos koirat tai hevonen kuolisi. Niin sit heppa kuolee parin viikon päästä äkillisesti...
outoa.
Jep ja kun sano vieläpä, etenkin sen hepan kuolema ottais kaikista eniten koville. :(
Niin, onneksi hänen asenne on se että ne on vaan eläimiä eikä tule inhimillistää, toki ikävää menettää omaisuutta.
Te katsotte ihmisistä noin tunnin mittaisen ohjelman ja heti tiedätte minkälaisia ihmisiä he ovat?! Minkähänlainen ohjelmaan osallistuvan pariskunnan pitäisi ylipäätänsä olla että miellyttäisi kaikkia tai että ainakaan niitä ei haukuttaisi pystyyn? :D
on ihmisillä pienet murheet, kun jaksosta toiseen jaksetaan jauhaa morsianten painoista, mekkojen istuvuudesta, siitä juodaanko siideri/olut tölkistä vai lasista. Jos joskus katsottaisiin niin, ettei arvostella ja jos se tuntuu ylivoimaiselta, mulla on hyvä neuvo: Sulje töllötin ja tee jotain sellaista, mikä saa sinut paremmalle mielelle. Katso vaikka itseäsi sieltä peilistä, sieltä katsoo takaisin varmaan se täydellinen sinä. Ja kysy vaikka: Kuka on maailman kaunein??
Kyllä ihmiset ovat julmia toisilleen! Minun mielestäni häät olivat kauniit. Pari tuntui rakastuneelta ja juhlat olivat rannon oloiset. Toki kameraryhmä toi oman jännityksensä, mutta ei se näkynyt. Etenkin kaason lynkkaaminen näin täällä on kerrassaan ihmeellistä! Meistä jokainen on erilainen, toinen on lihava, toinen laiha, toinen on mukava ja toinen on vähemmän mukava. Hävetkää, kun tällä tavalla täällä mässäilette toisten ulkonäöllä, voitte mennä itse peilin eteen (tai käykää vaikka puntarilla) mutta ette itsestänne varmasti löydä sisäistä kauneutta, joka tärkeämpi, kun hyvällä omallatunnolla tulette tänne toisia noin rumasti arvostelemaan.
LUPSAKKAA porukkaa aitoja ihmisiä pidin todella hääparista,ei tarvinnut myötähäpiää tuntea,lapset rentoja taatusti tää porukka osaa nauraa keskustella muustakin kuin Ikeassa käynnistä onko gool voivoi onko kaikki .Ei olis tullut mieleenkään vaitaa kanavaa,aivan suloinen pikkupoika todellinen ja pääsi iskän kanssa sonnan ajoon.Lihavia joo on niitä nähty diettiohjelmissa,se vain on nyt näin .Kaikki tienvarteen laitetut viita hihitin iksekseni jee Tytär niin söpö ,tää yksi hyvä hääpari .Moniko eronnut kun on kaikki ollut niin hienoa suunniteltua niin hienoa ettäjoskus suomenkielen tekstitystä tarvittais.Kiitos halaus olkaa ja niinhän te oottekin aitoja ,kaveritkin mahtavia.
Ehkä kaukana omasta satuhäät-käsityksestäni suurin osa näistä sarjan häistä mutta emmä tiä...kyllä ihan rakastuneilta ja yhteensopivilta suurin osa näistä pareista vaikuttaa. Jos joku käyttää huonosti istuvaa mekkoa niin fine, ihan sama, eipä se minun elämää haittaa. Itse olen ollut monenlaisissa häissä vieraana ja vaikka kuinka olisi valkoiset liinat ja kristallia yms. niin tunnelma on saattanut olla jäykkä ja kovin muodollinen. On tullut myös oltua häissä, jossa vedettiin kaljat ja lonkerot ihan tölkistä ja röökit oli morsiusparilla suussa mutta pirun hauskat bileet oli kyllä.
Eiks ole jo vähän lapsellista haukkua nimettömänä netissä ihmisiä lihavaksi? Mun mielestä pitäis aina mennä sillä linjalla, että sylkäise näppikselle niitä asioita mitä voisit sanoa kasvotustenkin. Helppohan se on huudella täällä.
"Eläinrakas Reelika opiskelee turkistarhaajaksi".
Hah. Olikohan tarkoituksellinen vitsi juontajalta? KUKAAN eläinrakas ihminen ei ikimaailmassa haluaisi turkistarhaajaksi. Monella ihmisellä kiintymys eläimiin vaikuttaa olevan kummallisella tavalla lajikohtaista, kuten myös tällä morsiamella: koirat ja hevoset on kivoja, mutta ketut, chinchillat ja supikoirat "on tarkoitettu" virumaan koko elämänsä ahtaissa verkkopohjaisissa häkeissä, ja ne voi hyvillä mielin nylkeä pipon tupsuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Outo etiäinen että muikkeli sano tossa alussa kun puhe oli turkistarhauksesta että se olis tosi pahoillaan jos koirat tai hevonen kuolisi. Niin sit heppa kuolee parin viikon päästä äkillisesti...
outoa.
Karma is a bitch.
Omituinen käsitys karmasta. Morsian tekee mielestänne "väärin" ja teko kostautuu lapselle/hevoselle. Lapsi ainakin on erillinen ihminen, ei pelkkä äitinsä jatke ja luultavasti hänellä on oma karmansa. Jos siis karmaan uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Reelika? Erikoinen nimi. Onko täysin suomalainen vai esim virolaista taustaa?
Hei missä sun korvat oli kertoi tulleen lapsena suomeen Äidin mukana,
Eipä näkynyt sulhasen väkeä ennen häitä kuvatussa materiaalissa lainkaan :D
Olihan tuo erikoinen sattuma,hevosen kuolema.Pikku kaveri vei äkkiä puheen poniin kun alkoi huuli väpättää.Huomenna lähen isän kanssa sonnanajoon....ihana.
Muuten melkoista sortin sakkia.
Suuren Suuri miikka morsiimen puvusta!
Noin painavat rinnat vaativat kunnollisen tuen,siis olkaimet olisi tarvinnut ehdottomasti.
Tukevaa naisväkeä kaikkiaan.Turkoosi teema ei istunut näihin häihin.Parempi suunnittelu tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Melkonen maatuska tuo kaaso.
Ja täysin mauton tuo hiuskoriste. Luulisi löytyvän sirompiakin turkoosia hiuskukkia, ilman tuollaista järkyttävää pantaa...
Apua auttakaa!!
Kuulin taannoin radiosta satuhäät -ohjelman mainoksen ja siinä nainen kysyi mieheltään "miks sie haluat minun kans naimisiin" ja mies vastasi "no ku sie oot miun kulta" tämä oli erittäin koskettava kohta :3 missäköhän jaksossa tämä kohta mahtaa olla?
SaanaTiiiii kirjoitti:
Apua auttakaa!!
Kuulin taannoin radiosta satuhäät -ohjelman mainoksen ja siinä nainen kysyi mieheltään "miks sie haluat minun kans naimisiin" ja mies vastasi "no ku sie oot miun kulta" tämä oli erittäin koskettava kohta :3 missäköhän jaksossa tämä kohta mahtaa olla?
Ei ainakaan tässä jaksossa 😀
Hän voisi käydä puntarilla joskus.