Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SATUHÄÄT 30.5.

Vierailija
30.05.2016 |

Nyt se perseily alkaa.

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reelika Rämänen

Vierailija
82/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappikin oli tippa linssissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on komea ja saman näköinen kuin se  yksi kuuluisa stand-up-koomikko. Sami siis. Kivat häät, mukava katsella konstailemattomia ihmisiä, jotka eivät yritä olla jotain parempaa. Onnea!

Vierailija
84/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan

Vierailija kirjoitti:

Hervottomat bosat

Ihanat! Leipoisin.

Vierailija
85/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies huutonauraa vieressä "ei jumalauta mikä mikkihiiri, ei osaa tehdä kravattisolmua! Toiselle puolelle kylää ajaa että naiset tekee sille krakasolmun!"

Ihme snobi, kyllä mä tolle kravatin sitoisin.

Sun ukkos se mikkihiiri on. Vinkuheinä tuulessa ja kragan solmu ainoa, mitä osaa.

Vierailija
86/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva leppoisa pari. Mun mielestä mekko sopi morsiammelle, hoikensi häntä selvästi verrattuna niihin navettavaatteisiin. Hauskat maalaishäät ja taas niin sopiva musiikki; voi Dallas enää ei tehdä näitäkään. 

Vierailija
87/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies huutonauraa vieressä "ei jumalauta mikä mikkihiiri, ei osaa tehdä kravattisolmua! Toiselle puolelle kylää ajaa että naiset tekee sille krakasolmun!"

Ihme snobi, kyllä mä tolle kravatin sitoisin.

Sun ukkos se mikkihiiri on. Vinkuheinä tuulessa ja kragan solmu ainoa, mitä osaa.

Tuommoiset huutonauru-ukot pannaan miinoja polkemaan, kun iso rähinä alkaa. Siinä ei paljon naurut ja solmiot auta.

Vierailija
88/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä töissä, kiitos huolenpidosta :) itse en kiduta eläimiä työkseni

Kiinnosti silti tulla tänne jorisemaan. Soskun elätti:D

Tietty kiinnosti, parastahan satuhäiden katsomisessa on se kun pääsee vauvapalstalle lukemaan muiden mielipiteitä. Taidat ihan itse se elätti olla :)

Vierailija
89/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty kiinnosti, parastahan satuhäiden katsomisessa on se kun pääsee vauvapalstalle lukemaan muiden mielipiteitä. Taidat ihan itse se elätti olla :)

Mitä ne nykyään maksavat loisimisesta?

Vierailija
90/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai onko se "kodinhoitotuen" nimikkeellä nykyään? Se yhteiskunnan elättinä oleminen :D

Vierailija
91/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on komea ja saman näköinen kuin se  yksi kuuluisa stand-up-koomikko. Sami siis. Kivat häät, mukava katsella konstailemattomia ihmisiä, jotka eivät yritä olla jotain parempaa. Onnea!

Paitsi että Sami Hedberg ei todellakaan ole komeaa nähnytkään. Yhdennäköisyyttä kyllä on. Mutta tämä mies: toivottavasti se tulee uniin :)

Vierailija
92/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitettava renkaanvaihto

Vierailija
93/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vain viimeisen puolituntisen, olivatko nuo alusta asti noin hitaita ja flegmaattisia? Siis ihan mukavan oloisia tavallisia ihmisiä, mutta meinasin nukahtaa tuohon verkkaisuuteen. :P

Vierailija
94/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että lapset otettiin huomioon Frozen-teemalla

Vierailija
95/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hervottomat bosat

En tiedä miksi, mut repesin totaalisesti tälle kommentille :D Ehkä tuo "hervottomat" kiteytti niiden lerpsahtamisen.

Onhan ne ja takuulla luomut.

Vierailija
96/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitettava renkaanvaihto

Itse en osaa vaihtaa edes henkilöauton renkaita. Traktorin renkaiden vaihto teki kyllä vaikutuksen.

Vierailija
97/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kameramies voinut auttaa kravaattisolmun teossa? :D

Vierailija
98/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien tilan hommien lisäksi jaksavat vielä järjestää kunnon häät. Huhhuh! Hattua täytyy nostaa.

Vierailija
99/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset reilusti ylipainoisia :) Domino-keksiä on varmaan popsittu oikein urakalla. Kivat hääleikit, minkä lie tuheron se sulhanen sieltä hameen alta ekana löysi ;D

Vierailija
100/159 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuotantoyhtiö siirtynyt minibudjettiin, sillä ennen kuljettiin morsiammen kanssa puku- ja sormuskaupoilla ja muutenkin oli enemmän matskua ja tehtyä tai aitoa draamaa. Nyt parin päivän kuvaukset ja juontajan höpinät  päälle. Entiset Satuhäät oli monipuolisemmat.

Ihan mukava pariskunta, sopivat toisillensa. Turkistarhaus vain ällötti samoin kokonainen sika pöydässä, jotenkin makaaberia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi