SATUHÄÄT 30.5.
Kommentit (159)
Mies on komea ja saman näköinen kuin se yksi kuuluisa stand-up-koomikko. Sami siis. Kivat häät, mukava katsella konstailemattomia ihmisiä, jotka eivät yritä olla jotain parempaa. Onnea!
Ihanan
Vierailija kirjoitti:
Hervottomat bosat
Ihanat! Leipoisin.
Vierailija kirjoitti:
Mies huutonauraa vieressä "ei jumalauta mikä mikkihiiri, ei osaa tehdä kravattisolmua! Toiselle puolelle kylää ajaa että naiset tekee sille krakasolmun!"
Ihme snobi, kyllä mä tolle kravatin sitoisin.
Sun ukkos se mikkihiiri on. Vinkuheinä tuulessa ja kragan solmu ainoa, mitä osaa.
Kiva leppoisa pari. Mun mielestä mekko sopi morsiammelle, hoikensi häntä selvästi verrattuna niihin navettavaatteisiin. Hauskat maalaishäät ja taas niin sopiva musiikki; voi Dallas enää ei tehdä näitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies huutonauraa vieressä "ei jumalauta mikä mikkihiiri, ei osaa tehdä kravattisolmua! Toiselle puolelle kylää ajaa että naiset tekee sille krakasolmun!"
Ihme snobi, kyllä mä tolle kravatin sitoisin.
Sun ukkos se mikkihiiri on. Vinkuheinä tuulessa ja kragan solmu ainoa, mitä osaa.
Tuommoiset huutonauru-ukot pannaan miinoja polkemaan, kun iso rähinä alkaa. Siinä ei paljon naurut ja solmiot auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä töissä, kiitos huolenpidosta :) itse en kiduta eläimiä työkseni
Kiinnosti silti tulla tänne jorisemaan. Soskun elätti:D
Tietty kiinnosti, parastahan satuhäiden katsomisessa on se kun pääsee vauvapalstalle lukemaan muiden mielipiteitä. Taidat ihan itse se elätti olla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty kiinnosti, parastahan satuhäiden katsomisessa on se kun pääsee vauvapalstalle lukemaan muiden mielipiteitä. Taidat ihan itse se elätti olla :)
Mitä ne nykyään maksavat loisimisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko se "kodinhoitotuen" nimikkeellä nykyään? Se yhteiskunnan elättinä oleminen :D
Vierailija kirjoitti:
Mies on komea ja saman näköinen kuin se yksi kuuluisa stand-up-koomikko. Sami siis. Kivat häät, mukava katsella konstailemattomia ihmisiä, jotka eivät yritä olla jotain parempaa. Onnea!
Paitsi että Sami Hedberg ei todellakaan ole komeaa nähnytkään. Yhdennäköisyyttä kyllä on. Mutta tämä mies: toivottavasti se tulee uniin :)
Katsoin vain viimeisen puolituntisen, olivatko nuo alusta asti noin hitaita ja flegmaattisia? Siis ihan mukavan oloisia tavallisia ihmisiä, mutta meinasin nukahtaa tuohon verkkaisuuteen. :P
Ihana että lapset otettiin huomioon Frozen-teemalla
Vierailija kirjoitti:
Hervottomat bosat
En tiedä miksi, mut repesin totaalisesti tälle kommentille :D Ehkä tuo "hervottomat" kiteytti niiden lerpsahtamisen.
Onhan ne ja takuulla luomut.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitettava renkaanvaihto
Itse en osaa vaihtaa edes henkilöauton renkaita. Traktorin renkaiden vaihto teki kyllä vaikutuksen.
Eikö kameramies voinut auttaa kravaattisolmun teossa? :D
Kaikkien tilan hommien lisäksi jaksavat vielä järjestää kunnon häät. Huhhuh! Hattua täytyy nostaa.
Kaikki naiset reilusti ylipainoisia :) Domino-keksiä on varmaan popsittu oikein urakalla. Kivat hääleikit, minkä lie tuheron se sulhanen sieltä hameen alta ekana löysi ;D
Onko tuotantoyhtiö siirtynyt minibudjettiin, sillä ennen kuljettiin morsiammen kanssa puku- ja sormuskaupoilla ja muutenkin oli enemmän matskua ja tehtyä tai aitoa draamaa. Nyt parin päivän kuvaukset ja juontajan höpinät päälle. Entiset Satuhäät oli monipuolisemmat.
Ihan mukava pariskunta, sopivat toisillensa. Turkistarhaus vain ällötti samoin kokonainen sika pöydässä, jotenkin makaaberia.
Reelika Rämänen