Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos olisit rakastunut mieheesi, kun tämä oli varattu?

Vierailija
30.05.2016 |

Mitä jos olisit rakastunut mieheesi, kun tämä oli varattu? Olisiko ollut helppoa kääntää selkä ja todeta, että odotanpa sitä päivää, kun tapaan jonkun vielä paremman ja vapaan?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastuin ja olin toinen nainen hetkeisen, on mies rinnallani vieläkin ja katunut en ole.

Vierailija
2/43 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin unohtanut koko ihmisen ja jatkanut oman rakkaan etsintää. En innostu varatuista jos etsin kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavannut parempaa. Mutta viisi vuotta myöhemmin mies olikin taas vapaa. Ja tuon viiden vuoden aikana elin kyllä ihanaa elämää sinkkuna, en itkenyt sitä, kun en voi häntä saada (no ehkä hetken).

Vierailija
4/43 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jännä juttu, en ole koskaan rakastunut kehenkään varattuun. Meressä riittää kaloja, käännän vain katseeni toiseen suuntaan ja se siitä, helppoa kuin mikä. Tämä on minulle niin itsestään selvää, etten ymmärrä, mikseivät kaikki toimi näin.

Itse asiassa nykyinen mieheni oli varattu, kun tapasin hänet ensimmäisen kerran. En rakastunut, ennen kuin vuosia myöhemmin, kun hän ei enää ollut varattu.

Vierailija
5/43 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olisin kärsinyt, yksin. Jos mies olisi halunnut minut siinä vaiheessa, rakkauteni olisi loppunut siihen. Petturimies ei kelpaa minulle.

Vierailija
6/43 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rakastuinkin. Ja hän minuun. Eikä se selän kääntäminen ollut helppoa. MIes yritti vielä jatkaa avioliittoaan, joka oli jo tuolloin hajoamassa vieraan miehen takia. Lopulta se ex-vaimo teki lopullisen ratkaisun ja lähti uuden ukon mukaan. Me aloitimme seurustelun vasta sitten, kaksi vuotta odottelimme.

7/43 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihastunut kuitenkin. Ja aivan varmasti olisin langennut, jos olisi samalla tavalla iskenyt. En edes yritä valehdella... Olisin tosin tuntenut siitä kamalaa oloa koko loppuikäni, mutta olisin langennut. Mies vaikutti silloin niin käsittämättömän täydelliseltä ja uskomattomalta.

Vierailija
8/43 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ohittanut hänet. Varattuna oleminen on iso turn off. Kyllä suhde lähtee kehittymään vasta kun näkee, että toinen on vapaa jne.

Vierailija
9/43 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Olisin saattanut ihastua, mutta emme olisi viettäneet niin paljon aikaa yhdessä, että olisin rakastunut.

Vierailija
10/43 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ollut melkoinen tilanne jos molemmat olisimme olleet varattuja. En ukso että olisin kääntänyt selkääni jos mies ei olisi tehnyt elettäkään kääntääkseen omaansa minulle.

Vierailija
11/43 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastuin ja olin toinen nainen hetkeisen, on mies rinnallani vieläkin ja katunut en ole.

Been there, done that. Ensi viikolla tulee 15 täyteen. Ja katunut en ole minäkään.

Vierailija
12/43 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/43 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin ihana tunne, kun saa viedä toiselta naiselta miehen. <3 Se korvaa paljon pieniä vikoja miehessä.

Vierailija
14/43 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin mieheni, kun hän oli varattu. Kiinnostuin kyllä heti, mutta en tehnyt asialle mitään. Ei juteltu tai mitään. Näin miehen muutamien kuukasien päästä sattumalta ja aloimme vain jutella, ja selvisi että hän on eronnut, mutta olosuhteiden pakosta asuu vielä naisen kanssa yhdessä. Siitä meidän seurustelu alkoi. Ei kaduta, enkä ole huolissani, että "pettäisi" joskus minua. Meillä on yhteinen ystävä, ja tiedän että heillä oli viimeiset pari vuotta todella vaikea suhde, ja mies oli eroa miettinyt jo vuoden päivät.

Vierailija
15/43 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se niin ihana tunne, kun saa viedä toiselta naiselta miehen. <3 Se korvaa paljon pieniä vikoja miehessä.

Kaikkea muuta! Olen toivottoman rakastunut - tai ainakin todella syvästi ihastunut - varattuun työkaveriini. Olemme tiimi, emme pääse karkuun toisiamme. En tiedä, mitä tehdä näille tunteille, en saa käännettyä niitä katkaisimesta pois päältä! Myös miehellä on tunteita minua kohtaan, mutta emme ole menneet kosketuksia, katseita ja halauksia pidemmälle. Tämä on väärin, ja oloni on aivan hirveä, vaikka toisaalta miehen vuoksi odotan iltaisin, että herätyskello jo soisi, jotta pääsisin taas töihin.

Onko ainoa vaihtoehto vaihtaa työpaikkaa?

Vierailija
16/43 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan viisauden mukaan keski-ikäinen nainen saa hyvän uuden aviomiehen vain viemällä joltain toiselta. Poikamiehessä on pakko olla jotain vikaa, kun ei ole kenellekään kelvannut. Lesket ovat masentuneita. Eronneet ovat katkeria. Iskuyritykset pitää siis kohdistaa vain ukkomiehiin.

Vierailija
17/43 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikinä retkahtako varattuun mieheen. Olin tyhmänä monta vuotta suhteessa tyyppiin, jolla oli avovaimo ja lapsia. Hän minut iski ja en pystynyt vastustamaan. Piti koko ajan säännöllisesti yhteyttä.

Syitähän tietysti miehellä riitti, kaikki nämä klassiset, tiedätte kyllä. Kunnes kuulin heidän menneen naimisiin ja uusi lapsi tulossa. Minulle ei tietenkään kerrottu mitään, vaikka juuri tavattiin. Oma vika, tiedän olleeni tyhmä, helppo bimbo. Mutta sattuu silti niin älyttömästi, uskomattoman tuskainen olo. Älkää suostuko tuohon kuvioon koskaan, näin halvaksi en ole itseäni koskaan kokenut.

Vierailija
18/43 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi rakastunut. En olisi itseäni päästänyt siihen tilanteeseen, että olisin varatun miehen kanssa niin pitkiä aikoja, että pääsen rakastumaan.

Itselle rakastuminen myös tarkoittaa kosketusta ja seksiä. Eikä vaan aivoruokaa ja silmän iloa.

Vierailija
19/43 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ikinä retkahtako varattuun mieheen. Olin tyhmänä monta vuotta suhteessa tyyppiin, jolla oli avovaimo ja lapsia. Hän minut iski ja en pystynyt vastustamaan. Piti koko ajan säännöllisesti yhteyttä.

Syitähän tietysti miehellä riitti, kaikki nämä klassiset, tiedätte kyllä. Kunnes kuulin heidän menneen naimisiin ja uusi lapsi tulossa. Minulle ei tietenkään kerrottu mitään, vaikka juuri tavattiin. Oma vika, tiedän olleeni tyhmä, helppo bimbo. Mutta sattuu silti niin älyttömästi, uskomattoman tuskainen olo. Älkää suostuko tuohon kuvioon koskaan, näin halvaksi en ole itseäni koskaan kokenut.

Voi sua parkaa! NOT! :D

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
20/43 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua parkaa! NOT! :D

Sitä saa mitä tilaa.

Osaan kyllä kuvitella, mitä mies on höpötellyt "ollaan just eroamassa" "asutaan vielä yhdessä, mutta etsin kämppää" yms yms. Parisuhde on siinä olijoiden vastuulla, joten en ymmärrä, miksi meillä syyllistetään kolmansia osapuolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi