Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos olisit rakastunut mieheesi, kun tämä oli varattu?

Vierailija
30.05.2016 |

Mitä jos olisit rakastunut mieheesi, kun tämä oli varattu? Olisiko ollut helppoa kääntää selkä ja todeta, että odotanpa sitä päivää, kun tapaan jonkun vielä paremman ja vapaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/43 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jännä juttu, en ole koskaan rakastunut kehenkään varattuun. Meressä riittää kaloja, käännän vain katseeni toiseen suuntaan ja se siitä, helppoa kuin mikä. Tämä on minulle niin itsestään selvää, etten ymmärrä, mikseivät kaikki toimi näin.

Itse asiassa nykyinen mieheni oli varattu, kun tapasin hänet ensimmäisen kerran. En rakastunut, ennen kuin vuosia myöhemmin, kun hän ei enää ollut varattu.

Varattu ei aina kerro olevansa varattu. Voi esittää sinkkua. Esim. käy viikot töissä toisessa kaupuingissa ja on kotona vain viikonloput. Mistäpä sitä kotiväki tietää mitä mies puuhaa työpäivinä iltaisin. Eikä toinen nainenkaan heti huomaisi ihmetellä miksi mies lähtee joka ainoa viikonloppu pois... Tälläkin palstalla näitä juttuja on ollut monesti.

Mutta peesaan sua siinä että itse ainakin löisin pelin poikki HETI kun saisin tietää että miehellä onkin puoliso. Ei sovi minun moraaliin pelehtiä varatun kanssa. Itkuni itkisin kotona, katkerasti itkisinkin. Mutta varattu on varattu, ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi rakastunut tai edes tutustunut mieheeni, jos hän olisi ollut varattu. Tavattiin baarissa ja jos siellä joku ukkomies flirttailee, niin se on iso turn off.

Noilla jotka yrittävät iskeä varattuja miehiä, täytyy olla tosi huono itsetunto. Mulle varatut miehet ovat ikäänkuin näkymättömiä, en katsele heitä 'sillai'.

Sehän siinä onkin, kun en tiedä ketään naista, joka "yrittää iskeä varattua miestä". Kyllä ne varatut miehet hoitaa sen puolen. Käy jossain yli 30-vuotiaille tarkoitetussa tanssipaikassa. Ole selvinpäin, niin huomaat kuvion. Olen itse sellaisen baarissa töissä.

Kannattaa avata ne silmänsä kunnolla. Ei kai yksikään oikein tietoisesti lähde liikenteeseen iskemään varattua. Mutta monellakaan ei hidasta tippaakaan jos on silmäpeliä ja kiinnostus herää ja samaan syssyyn saavat kuulla toisen olevan varattu. Tässäkin ketjussa pari valopäätä on kehunut ettei kaduta. Omassakin elämässä on tullut muutama tavattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi