Apua! Miksi rakastun aina yhdenillanjuttuihin?
Taas kävi niin lauantaina. Yks mies iski mut pubista ja nyt olen ihan rakastunut siihen ja odotan vaan et se soittais :(
(Olen siis lähettänyt lähes 10 tekstaria eilisen jälkeen ja sovittiin et se soittais tänään töiden jälkeen,)
Kommentit (32)
Sama homma. Tosin mä en varsinaisesti mitenkään hae yhdenyön juttuja vaan nimenomaan parisuhdetta, eli varmaan se mulla johtuu siitä.
Toikin on muuten jännä että sitä saa itse olla aina aktiivisempi ja textailla miehelle, ei ikinä toistepäin. Miksi miehet ei liehittele ja pyydä vaikka jätskille?
Vierailija kirjoitti:
Taas kävi niin lauantaina. Yks mies iski mut pubista ja nyt olen ihan rakastunut siihen ja odotan vaan et se soittais :(
(Olen siis lähettänyt lähes 10 tekstaria eilisen jälkeen ja sovittiin et se soittais tänään töiden jälkeen,)
Ei muuten kannata sitä puhelua odotella ainakaan henkeä pidätellen.
Kymmenen viestiä? :D Mitä ihmettä nämä kymmenen viestiä ovat sisältäneet?
En ymmärrä tällaisia ihmisiä. En jaksaisi alkaa liehittelemään miestä joka itse osoittaisi kiinnostusta olemalla vastavuoroisesti aloitteellinen. Ei ne teitä halua.
Koska luulet että yhden yön perusteella voi rakastua. Ja jos seksi on hyvää, oksitosiini huijaa mielesi uskomaan orgasmia rakkaudeksi. Sanoisin että hanki fuckbuddy ja lemmikki niin osaat jatkossa olla tarpeeksi harkitsevainen. Rakastut siihen kaveriin ehkä mutta voi olla että ennen sitä sulla on jo oikea tapaus haavissa.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Tosin mä en varsinaisesti mitenkään hae yhdenyön juttuja vaan nimenomaan parisuhdetta, eli varmaan se mulla johtuu siitä.
Toikin on muuten jännä että sitä saa itse olla aina aktiivisempi ja textailla miehelle, ei ikinä toistepäin. Miksi miehet ei liehittele ja pyydä vaikka jätskille?
Koska miehet pitävät sinua pelkkänä panona, ei parisuhdemateriaalina. Kokeilepa vaikka sellaista, että baarissa vaihdatte yhteystietoja ja illan päätteeksi menette eri osoitteisiin sen panemisen sijasta.
Olen ihan samaa mieltä siitä että jos on ihana ja kiinnostava tyyppi, voi itsekin ottaa ensin yhteyttä, ei ole mikään pakko odotella miestä. Mutta jotain itsekunnioitusta sentään, yksi viesti riittää! Tyyppi vastaa kyllä jos on kiinnostunut mutta kymmenen jälkeen juoksisit itsekin karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet pitävät sinua pelkkänä panona, ei parisuhdemateriaalina. Kokeilepa vaikka sellaista, että baarissa vaihdatte yhteystietoja ja illan päätteeksi menette eri osoitteisiin sen panemisen sijasta.
Tämä on aina ihmetyttänyt minua. Jos kokee toisen kiinnostavaksi, hyvännäköiseksi ja haluaa harrastaa hänen kanssaan seksiä, miksi olisi niin väärin mennä heti sänkyyn? Miksei voi olla parisuhdemateriaalia siitä huolimatta? Onko miehillä niin huono itsetunto, että he ajattelevat, että jos nainen makasi hänen kanssaan "noin helposti" on maannut muidenkin kanssa "yhtä helposti"?
Minun ainoa "yhdenyönjuttuni" on nykyinen aviomieheni. Menin hänen kanssaan sänkyyn ensitreffeillä, koska ajattelin, että vaikken koskaan muuta hänestä saisi, niin ainakin saan hänet yhdeksi yöksi. Mies ei kokenut yhtään omituisena tai huonona, että "annoin heti", piti minua yhtä paljon parisuhdemateriaalina kuin ennen seksiäkin, tai ehkä vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä oon tehnyt sitäkin, eikä lopputulos ole sen kummempi. Miehestä ei kuulu ja itse pitää olla se aktiivisempi osapuoli ja ehdotella ties mitä tekemistä. Mikään ei oikein miestä nappaa, eikä kerkeä nähdä ja homma kuivuu kasaan. Ja sitten kun se vihdoin ottaa itse yhteyttä niin se ehdottaa panemista.
Sen takia koska vain ylemmän tason miehet pääsevät kanssasi pehkuihin. He eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita parisuhteesta kanssasi koska he vaativat naiseltaan enemmän.
Nää ihmiset, jotka ei mene "eka kerralla sänkyyn" - heillä ei ole yleensä muutenkaan ns. pääomaa parisuhdemarkkinoilla. Siksi pitää luoda tällaisia keinotekoisia "otakiinnijossaat" -leikkejä.
Jos synkkaa, niin synkkaa ja jos vielä kaiken lisäksi panettaa, niin pannaan.
T.akateeminen naisbasisti
HEL-NYC kirjoitti:
Tämä on aina ihmetyttänyt minua. Jos kokee toisen kiinnostavaksi, hyvännäköiseksi ja haluaa harrastaa hänen kanssaan seksiä, miksi olisi niin väärin mennä heti sänkyyn? Miksei voi olla parisuhdemateriaalia siitä huolimatta? Onko miehillä niin huono itsetunto, että he ajattelevat, että jos nainen makasi hänen kanssaan "noin helposti" on maannut muidenkin kanssa "yhtä helposti"?
Minun ainoa "yhdenyönjuttuni" on nykyinen aviomieheni. Menin hänen kanssaan sänkyyn ensitreffeillä, koska ajattelin, että vaikken koskaan muuta hänestä saisi, niin ainakin saan hänet yhdeksi yöksi. Mies ei kokenut yhtään omituisena tai huonona, että "annoin heti", piti minua yhtä paljon parisuhdemateriaalina kuin ennen seksiäkin, tai ehkä vielä enemmän.
Tiedän, että et ymmärrä, ja tiedän miksi et ymmärrä. Mutta valaisenpa vähän tätä asiaa, siltä varalta että sattuisi vaikka kiinnostamaaan...
Kysymys on siitä, että naisen pillulla on maailman suurin valta. Etenkin länsimainen liberaalissa kulttuurissa elävä nainen ei sitä valitettavasti halua ymmärtää, eikä välittää. Erityisen mielenkiintoista asiasta tekee sen, että miksi ihmeessä antaisi sen kaikista merkityksellisimmän ja pyhimmän asian ihmiselle, joka ei välttämättä jaa lainkaan samoja asenteita tai arvoja. Toisaalta eihän sitä voi kuukausienkaan aikana tietää, mutta erityisesti ensimmäisellä tapaamisella se on päivänselvä asia.
Sitten on olemassa ihmisiä, joille seksuaalisuus tai antaminen ei ole niin tärkeää. Miehillä on tottakai useasssa asiassa huono itsetunto, mutta tässä asiassa kyseessä ei edes tarvitse olla miehen itsetunto, vaan se että nainen ei ole vakavasti otettava, jos se antaa miehelle täysin helposti. Tällaisissa tilanteissa ei myöskään ole syvyyttä.
Muistan kun vietin aikaa Itä-Euroopassa, siellä oli eräs romanialainen nainen joka kertoi isoäitinsä opettaneen hänelle pienestä pitäen, että sitä pillua ei sitten jaeta kenelle sattuu ja miten sattuu. Tietyissä kulttuureissa ymmärretään, mikä naiseuden arvo ja merkitys on. Omalla kohdallani minua naurattaa meikäläisissä naisissa erityisesti se, että muutoin ollaan niin vakavasti ja tosissaan ja puhutaan syvällisistä asioista, mutta sitten ei tajuta sitä miten yliseksuaalisessa ja liioitellussa yhteiskunnassa elämme, ja nainen vielä omalla käyttäytymisellään tukee sitä yhteiskuntamallia.
Mainitsit tuossa, että ei ainakaan miehellesi ollut mitään vaikutusta sillä, että annoit hänelle ekalla kerralla. Tämä kertookin paljon miehestä ja miehistä. Useille sillä ei ole, mutta todella monille on, vaikka eivät sitä sanoisikaan. Se on vähän sama asia kuin tatuoinnit naisilla, useat miehet eivät kehtaa myöntää että ne näyttävät halvalta naisella.
Usein ihmiset ovat kaltaistensa kanssa, ne kenellä seksuaalisuudella ja pinnallisilla jutuilla ei ole merkitystä, sopivat arvomaailmansa kanssa hyvin yhteen. Heitä ei haittaa olla numero muiden joukossa. Sitten on niitä, ketkä ajattelevat näistä asioista syvällisemmin ja näkevät niissä toisenlaista merkitystä.
Miksihän useat ulkomaalaiset miehet naureskelevat sitä, että suomalaisilta naisilta saa niin helposti? Onko heillä(kin) niin huono itsetunto...
Nämä asiat ovat niin primitiivisiä ja vuosituhansia vanhoja, että teidän ihmisyydestä emansipoituneiden naisten keittiöpsykologia ei kaikesta päätellen kykene puhuttelemaan asioiden syvintä olemusta.
Jos haluaa yhden yön hoidosta muutakin kuin panon. kannattaa edetä harkiten. EI 10 viestiä heti ensimmäisenä vuorokautena. Mies todennäköisesti haki seksiä, ja sai sitä. On ehkä ihastunut sinuun tai muuten kiinnostunut. Mutta jos heti alkaa hirveä viestipommitus, äijä luikkii karkuun.
Pitää olla vähän arvoituksellinen, vaikeasti saavutettava, antaa silloin tällöin... kyllä se siitä lähtee kehittymään.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Tiedän, että et ymmärrä, ja tiedän miksi et ymmärrä. Mutta valaisenpa vähän tätä asiaa, siltä varalta että sattuisi vaikka kiinnostamaaan...
Kysymys on siitä, että naisen pillulla on maailman suurin valta. Etenkin länsimainen liberaalissa kulttuurissa elävä nainen ei sitä valitettavasti halua ymmärtää, eikä välittää. Erityisen mielenkiintoista asiasta tekee sen, että miksi ihmeessä antaisi sen kaikista merkityksellisimmän ja pyhimmän asian ihmiselle, joka ei välttämättä jaa lainkaan samoja asenteita tai arvoja. Toisaalta eihän sitä voi kuukausienkaan aikana tietää, mutta erityisesti ensimmäisellä tapaamisella se on päivänselvä asia.
Sitten on olemassa ihmisiä, joille seksuaalisuus tai antaminen ei ole niin tärkeää. Miehillä on tottakai useasssa asiassa huono itsetunto, mutta tässä asiassa kyseessä ei edes tarvitse olla miehen itsetunto, vaan se että nainen ei ole vakavasti otettava, jos se antaa miehelle täysin helposti. Tällaisissa tilanteissa ei myöskään ole syvyyttä.
Muistan kun vietin aikaa Itä-Euroopassa, siellä oli eräs romanialainen nainen joka kertoi isoäitinsä opettaneen hänelle pienestä pitäen, että sitä pillua ei sitten jaeta kenelle sattuu ja miten sattuu. Tietyissä kulttuureissa ymmärretään, mikä naiseuden arvo ja merkitys on. Omalla kohdallani minua naurattaa meikäläisissä naisissa erityisesti se, että muutoin ollaan niin vakavasti ja tosissaan ja puhutaan syvällisistä asioista, mutta sitten ei tajuta sitä miten yliseksuaalisessa ja liioitellussa yhteiskunnassa elämme, ja nainen vielä omalla käyttäytymisellään tukee sitä yhteiskuntamallia.
Mainitsit tuossa, että ei ainakaan miehellesi ollut mitään vaikutusta sillä, että annoit hänelle ekalla kerralla. Tämä kertookin paljon miehestä ja miehistä. Useille sillä ei ole, mutta todella monille on, vaikka eivät sitä sanoisikaan. Se on vähän sama asia kuin tatuoinnit naisilla, useat miehet eivät kehtaa myöntää että ne näyttävät halvalta naisella.
Usein ihmiset ovat kaltaistensa kanssa, ne kenellä seksuaalisuudella ja pinnallisilla jutuilla ei ole merkitystä, sopivat arvomaailmansa kanssa hyvin yhteen. Heitä ei haittaa olla numero muiden joukossa. Sitten on niitä, ketkä ajattelevat näistä asioista syvällisemmin ja näkevät niissä toisenlaista merkitystä.
Miksihän useat ulkomaalaiset miehet naureskelevat sitä, että suomalaisilta naisilta saa niin helposti? Onko heillä(kin) niin huono itsetunto...
Nämä asiat ovat niin primitiivisiä ja vuosituhansia vanhoja, että teidän ihmisyydestä emansipoituneiden naisten keittiöpsykologia ei kaikesta päätellen kykene puhuttelemaan asioiden syvintä olemusta.
Toki kiinnostaa.
Komea mies saa helposti minkämaalaiselta naiselta vain. Ei seksuaalisuuden tarvitse olla arvoista kiinni. Miksei sen miehen seksuaalisuutta kyseenalaisteta, vaikka tämä menee naisen kanssa sänkyyn tietämättä jakaako tämä hänen kanssaan samoja arvoja?
Minulle seksuaalisuudella on suuri merkitys ja niin on miehellenikin. Jos seksi ei olisi pelannut, olisi peli ollut sillä selvä, eikä olisi kannattanut enää yrittää. Mutta en osaa ajatella miestäni mitenkään halpana, vaikka on harrastanut seksiä ties kuinka monen naisen kanssa. En usko että on koskaan valehdellut tai tahallaan ketään satuttanut, jolloin en näe hänen toiminnassaan mitään väärää. Enkä omassanikaan. Meillä oli syvä seksuaalinen yhteys - kemiat pelasivat loistavasti, joten miksi sitä olisi pitänyt odotella jonkun keinotekoisen syyn vuoksi? Ihana ilta ja yö olisi vaihtunut kotona harmitteluun.
Tekstistäsi loistaa hieman naisvihamielinen sävy. Miksi naisen pitäisi olla olematta seksuaalisesti avoin, ja miehet saavat toteuttaa seksuaalisuuttaan sinkkunakin? Mitä väärää siinä on? Ymmärrän, että jos ei arvosta sellaista, vaan haluaa esim. odottaa avioliittoon, niin hieno juttu. Mutta miksi oman näkemyksen vastaiset asiat ovat automaattisesti jotenkin huonompia tai vääriä?
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen viestiä? :D Mitä ihmettä nämä kymmenen viestiä ovat sisältäneet?
V1, klo 10:45: "Oli ihana yö, Eenokki, soitellaan"
V2, klo 12:30: "Eenokki, ensi viikonloppuna on Ypäjällä havukudonnan biennaali, kiinostaisko lähteä, voitaisin olla yötä..."
V3, klo 12:32: "Tai voidaan vaikka nähdä ihan mun luona, jos et jaksa matkustaa"
V4, klo 13:38: "Mulla on kesälomaa heinäkuussa ja mun vanhemmat sanoi, että voitais hyvin mennä niiden kanssa meidän mökille. Iskäkin tykkäis kun on kalakaveri"
V5, klo 14:26: "Haluat sä lapsia, Eenokki? Kuinka monta?"
V6, klo 14:46: "Äiti soitti, meidän kesämökin puukirkko on vapaana elokuussa!"
V7, klo 14:54: "Eenokki, mikset sä vastaa?"
V8, klo 14:56: "Ootko sä sen Pirjon luona, saatanan pukki! Mä vihaan sua! poistan sun numeron enkä ikinä halua kuulla susta."
V9, klo 15:08: "Anteeks Eenokki, mä sain sun numeron onneksi numerotiedustelusta takaisin."
V10, klo 16:40: "Soita mulle, Eenokki, mulla on jo ikävä..."
En tiedä. Itselleni ei ole koskaan käynyt niin.
Mulla on vähän sama ongelma, että ihastun yhdenyönjuttuihin tosi helposti. En kumminkaan laita 10 viestiä miehen perään. Ihan yksi riittää selvittämään, oliko kyse pelkästä seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän sama ongelma, että ihastun yhdenyönjuttuihin tosi helposti. En kumminkaan laita 10 viestiä miehen perään. Ihan yksi riittää selvittämään, oliko kyse pelkästä seksistä.
V1, klo 14:45: "Nussitko sä mua vaan säälistä, Eenokki? T. Pirjo"
Siis kuinka kukaan ei ole kunnolla tarttunut tuohon "kymmeneen viestiin"? Liian selvä trolli? :D Onpahan nimittäin naurettavinta, mitä olen aikoihin lukenut. AP: mikäli haluat joskus miehen, muutu. Paljon.
Mielit heidän jäykistynyttä siitintään.