Apua! Miksi rakastun aina yhdenillanjuttuihin?
Taas kävi niin lauantaina. Yks mies iski mut pubista ja nyt olen ihan rakastunut siihen ja odotan vaan et se soittais :(
(Olen siis lähettänyt lähes 10 tekstaria eilisen jälkeen ja sovittiin et se soittais tänään töiden jälkeen,)
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa yhden yön hoidosta muutakin kuin panon. kannattaa edetä harkiten. EI 10 viestiä heti ensimmäisenä vuorokautena. Mies todennäköisesti haki seksiä, ja sai sitä. On ehkä ihastunut sinuun tai muuten kiinnostunut. Mutta jos heti alkaa hirveä viestipommitus, äijä luikkii karkuun.
Pitää olla vähän arvoituksellinen, vaikeasti saavutettava, antaa silloin tällöin... kyllä se siitä lähtee kehittymään.
Pikkaisen hankalaa, kun toinen ei ota yhteyttä tai soita että voisi olla vähän arvoituksellinen ja vaikeasti saavutettava. Ei kai sitä kukaan muutenkaan jokaiseen miehen ehdotukseen suostu, mutta kun ne ei ehdota itse mitään. Vaikea on kieltäytyä kun ei edes pyydetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa yhden yön hoidosta muutakin kuin panon. kannattaa edetä harkiten. EI 10 viestiä heti ensimmäisenä vuorokautena. Mies todennäköisesti haki seksiä, ja sai sitä. On ehkä ihastunut sinuun tai muuten kiinnostunut. Mutta jos heti alkaa hirveä viestipommitus, äijä luikkii karkuun.
Pitää olla vähän arvoituksellinen, vaikeasti saavutettava, antaa silloin tällöin... kyllä se siitä lähtee kehittymään.
Pikkaisen hankalaa, kun toinen ei ota yhteyttä tai soita että voisi olla vähän arvoituksellinen ja vaikeasti saavutettava. Ei kai sitä kukaan muutenkaan jokaiseen miehen ehdotukseen suostu, mutta kun ne ei ehdota itse mitään. Vaikea on kieltäytyä kun ei edes pyydetä.
Ja minä ainakin jätän vaikeat arvuuttelijat pelaamaan pelejään ihan itsekseen tai pelimiesten kanssa. Jos naista ei itseään kiinnosta, niin moderni tasa-arvoinen mies jättää naisen rauhaan ja etsii sellaisen jota kiinnostaa.
Vaikeasti saavutettavat osoittautuvat yleensä jatkossa vain vaikeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Tosin mä en varsinaisesti mitenkään hae yhdenyön juttuja vaan nimenomaan parisuhdetta, eli varmaan se mulla johtuu siitä.
Toikin on muuten jännä että sitä saa itse olla aina aktiivisempi ja textailla miehelle, ei ikinä toistepäin. Miksi miehet ei liehittele ja pyydä vaikka jätskille?
Koska miehet pitävät sinua pelkkänä panona, ei parisuhdemateriaalina. Kokeilepa vaikka sellaista, että baarissa vaihdatte yhteystietoja ja illan päätteeksi menette eri osoitteisiin sen panemisen sijasta.
Jos mies on kiinnostunut muustakin kuin panemisesta, se on sitä vaikka "antaisi" heti. Jos taas hakee vaan yhdenillan juttua, niin ei se siitä muuksi muutu pihtaamalla. Mies saattaa hetken jahdata ja olla kiinnostunut joo, mutta seksin jälkeen tekee katoamistempun kuitenkin. Ei sillä seksin ajankohdan säätelyllä saa muutettua tilannetta muuksi kuin se on. Jos sitten taas mies on niin pälli, seksistinen ja arvomaailmaltaan vanhanaikainen, ettei heti samana iltana sänkyyn menevä nainen ihan periaatteesta kiinnosta (vaikka itse on samoissa puuhissa), niin ei tod ole mikään keeper jonka perään kannattaa itkeä.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Toki kiinnostaa.
Komea mies saa helposti minkämaalaiselta naiselta vain. Ei seksuaalisuuden tarvitse olla arvoista kiinni. Miksei sen miehen seksuaalisuutta kyseenalaisteta, vaikka tämä menee naisen kanssa sänkyyn tietämättä jakaako tämä hänen kanssaan samoja arvoja?
Minulle seksuaalisuudella on suuri merkitys ja niin on miehellenikin. Jos seksi ei olisi pelannut, olisi peli ollut sillä selvä, eikä olisi kannattanut enää yrittää. Mutta en osaa ajatella miestäni mitenkään halpana, vaikka on harrastanut seksiä ties kuinka monen naisen kanssa. En usko että on koskaan valehdellut tai tahallaan ketään satuttanut, jolloin en näe hänen toiminnassaan mitään väärää. Enkä omassanikaan. Meillä oli syvä seksuaalinen yhteys - kemiat pelasivat loistavasti, joten miksi sitä olisi pitänyt odotella jonkun keinotekoisen syyn vuoksi? Ihana ilta ja yö olisi vaihtunut kotona harmitteluun.
Tekstistäsi loistaa hieman naisvihamielinen sävy. Miksi naisen pitäisi olla olematta seksuaalisesti avoin, ja miehet saavat toteuttaa seksuaalisuuttaan sinkkunakin? Mitä väärää siinä on? Ymmärrän, että jos ei arvosta sellaista, vaan haluaa esim. odottaa avioliittoon, niin hieno juttu. Mutta miksi oman näkemyksen vastaiset asiat ovat automaattisesti jotenkin huonompia tai vääriä?
No niin jatketaas tätä vähän vielä, avaan muutaman asian:
Ensimmäisenä, kysyt minkä takia miehen seksuaalisuutta ei kyseenalaisteta samalla tavalla. No sinähän se nainen olet, joten vastaa toki :D. Autan vähän, siksi koska mies ja nainen ovat niin perustavanlaatuisesti ja monella tavalla erilaisia, biologisesti, psykologisesti, sosiaalisesti jne. Se, mikä on hyvä naiselle, ei välttämättä ole hyvä miehelle, ja päinvastoin. Ja tämä on todellista rikkautta ja monipuolisuutta. Ei se, että liberalisoitunut yhteiskunta yrittää promotoida miestä ja naista samanlaisiksi kaikilla tavoin, jonka jälkeen naiset ovat useimmiten pihalla seksuaalisuudestaan ja miehistä on tullut täysin ämmiä.
Suosittelen sinulle ja muille AV:n naisille katsomaan sellaisen norjalaisen dokumentin kuin Hjernevask. Siinä eräässä jaksossa kuvataan juuri tätä ilmiötä. En kyllä pidätä hengitystäni, sillä Rihannan perse on paljon tärkeämpää kuin evoluutiopsykologia ja sivistys ja kunnia :D.
Mutta olen puolellasi tietyllä tavalla, siinä mielessä että itsekin ihmettelen usein näitä naisia, joita ei kiinnosta pätkän vertaa ketä ja mitä miehet panee. Koska totuus on se, että mies on helppo! Se on jopa hävettävän helppo. Tämä tosin harvemmin kiinnostaa naista, koska luonnossa paneva mies on hyvää valuuttaa. On toki naisiakin, jotka nauravat tuollaisille miehille ja katsovat vähän että kenen kanssa ovat. Mutta tämä liittyy tuohon aiempaan viestiini seksuaalisuuden merkityksellisyydestä...
Sitten, sanoit tuossa että sinulle seksuaalisuudella on merkitystä, seksin täytyy synkata. Tästä en voisi enempää olla samaa mieltä, vaikka sillä tosin ei ole väliä mitä mieltä olen, sanon ja kerron kuten asiat ovat. On todella tärkeää, että naimisessa synkkaa. Mutta tämä ei liity mitenkään tuohon, että antaa tuntemattomalle ensimmäisellä kerralla jotain sellaista, jolla on universaalisti äärettömästi valtaa. Kuinka te luulette, että miehet voivat pitää teitä vakavasti otettavana, jos olette halpoja?
Sitten tärkeä asia, kirjoitit että viestistäni aistii naisvihaa. Ollaanpa rehellisiä, kuten lähes aina. Minulla henk. koht. ei ole pienintäkään syytä vihata naisia, olen ollut todella monen suomalaisen sekä eri maalaisen naisen kanssa. Mutta kysymys on siitä, millaisten naisten kanssa mies haluaa olla ja millaisia asioita mies naisessa arvostaa. Tätähän AP ja useat AV-mammat pohtivat, miksi mies menee kylmäksi heti seksin jälkeen.
Osa 2:
En missään nimessä vihaa naisia, mutta minulla ei ole mitään tunteita sellaisia naisia kohtaan, ketkä eivät arvosta itseään naisina. Tämä johtuu siitä, että olen viettänyt aikaa sellaisten naisten kanssa, jotka ovat vahvoja, itsenäisiä, lojaaleja, kunniallisia ja äärimmäisen seksikkäitä. Ja nämä naiset eivät todellakaan ole mitään "Meillä on Unelma" tai "Refugees welcome" hupakoita, joiden käsitys ja toiminta on totaalisen vastuutonta heitä itseään kohtaan sekä kokonaista kulttuuria. Ongelma näissä nykyajan kehittyneissä maissa on se, että vapaus ja itsenäisyys nähdään vapaana seksinä. Huomioi tämä, näissä asioissa ei ole mitään 'väärää', nyt on tärkeää puhutella oikeilla termeillä. Mutta vaikka siinä ei ole mitään väärää, se ei tarkoita että se on hyveellistä ja tyylikästä ja sellaista joka vetoaa tai vakuuttaa miehen.
Käytät paljon sanaa 'väärä', totean edelleen että tuo sana ei kuulu omaan sanavarastooni. Oikea termi olisi kenties 'trash' tai 'cheap'. Mutta kaikista paras on tuo ajatus, että ihana ilta ja yö olisi jäänyt kotona harmitteluksi, heh. Tuo on jotain niin hauskaa etten tiedä kuinka kommentoida. Jos nainen ei saa sillä kertaa sitä mitä haluaa, ja joutuu yhden yön olemaan ilman moloa, niin se on harmillista. Ei mitään pidä tehdä tai jättää tekemättä, mitä ei koe sellaiseksi. Mutta on olemassa satoja muita tapoja kuin se, että antaa ekana iltana. Ihmisillä ei ole enää periaatteita, häpeää tai hyveitä. On vain vapaus tehdä mitä tahansa, kun mikään ei tunnu enää miltään. Luulen, että aika moni mies arvostaa sellaista enemmän, jos nainen sanoo ylpeänä ja selkä suorana, että minulla nyt on tällainen periaate että ei seksiä ekalla tapaamisella. Tokalla tai kolmannella jos siltä tuntuu...pientä mystiikkaa, arvoituksellisuutta niin se vetoaa mieheen paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Osa 2:
En missään nimessä vihaa naisia, mutta minulla ei ole mitään tunteita sellaisia naisia kohtaan, ketkä eivät arvosta itseään naisina. Tämä johtuu siitä, että olen viettänyt aikaa sellaisten naisten kanssa, jotka ovat vahvoja, itsenäisiä, lojaaleja, kunniallisia ja äärimmäisen seksikkäitä. Ja nämä naiset eivät todellakaan ole mitään "Meillä on Unelma" tai "Refugees welcome" hupakoita, joiden käsitys ja toiminta on totaalisen vastuutonta heitä itseään kohtaan sekä kokonaista kulttuuria. Ongelma näissä nykyajan kehittyneissä maissa on se, että vapaus ja itsenäisyys nähdään vapaana seksinä. Huomioi tämä, näissä asioissa ei ole mitään 'väärää', nyt on tärkeää puhutella oikeilla termeillä. Mutta vaikka siinä ei ole mitään väärää, se ei tarkoita että se on hyveellistä ja tyylikästä ja sellaista joka vetoaa tai vakuuttaa miehen.
Käytät paljon sanaa 'väärä', totean edelleen että tuo sana ei kuulu omaan sanavarastooni. Oikea termi olisi kenties 'trash' tai 'cheap'. Mutta kaikista paras on tuo ajatus, että ihana ilta ja yö olisi jäänyt kotona harmitteluksi, heh. Tuo on jotain niin hauskaa etten tiedä kuinka kommentoida. Jos nainen ei saa sillä kertaa sitä mitä haluaa, ja joutuu yhden yön olemaan ilman moloa, niin se on harmillista. Ei mitään pidä tehdä tai jättää tekemättä, mitä ei koe sellaiseksi. Mutta on olemassa satoja muita tapoja kuin se, että antaa ekana iltana. Ihmisillä ei ole enää periaatteita, häpeää tai hyveitä. On vain vapaus tehdä mitä tahansa, kun mikään ei tunnu enää miltään. Luulen, että aika moni mies arvostaa sellaista enemmän, jos nainen sanoo ylpeänä ja selkä suorana, että minulla nyt on tällainen periaate että ei seksiä ekalla tapaamisella. Tokalla tai kolmannella jos siltä tuntuu...pientä mystiikkaa, arvoituksellisuutta niin se vetoaa mieheen paljon enemmän.
Tai sitten ei, riippuu miehestä. Osaa meistä vituttaa mystiset irmelit, jotka leikkivät eteerisen saavuttamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia koska vain ylemmän tason miehet pääsevät kanssasi pehkuihin. He eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita parisuhteesta kanssasi koska he vaativat naiseltaan enemmän.
Siis mitä ihmettä? Mies saa harrastaa seksiä ekana iltana mutta vaatii naiseltaan enemmän ja odottaa pidättäytymistä? Sillä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin totta. Helppohan se olisi olla ei-helppo, kun se toinen osapuoli olisi itse se aktiivinen. Miksi miehet ei enää osoita kiinnostustaan ja pyydä treffeille /ehdota jotain yhteistä tekemistä? Miksi naisen pitää olla se joka keksii ja ehdottaa kaikkea ja mies on sitten joka "ehkä ehtii" ja "ei voi luvata".. Ja loppujen lopuksi peruu kokonaan jollain tekosyyllä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka kukaan ei ole kunnolla tarttunut tuohon "kymmeneen viestiin"? Liian selvä trolli? :D Onpahan nimittäin naurettavinta, mitä olen aikoihin lukenut. AP: mikäli haluat joskus miehen, muutu. Paljon.
Niin. Kyllä kannattaa kirjoitella vähän enemmän, että miehelle selviää mitä mietit. Itse kirjoittelen n. 20 viestiä päivässä pahimmillaan, ja se kyllä karsii kaikki viestintäkyvyttömät emotionaaliset pihtarit aika tehokkaasti.
Eikö teitä kyllästytä nämä "eri tason" miehet ja naiset-jutut. Ihan paskaa, mutta tällä palstalla joka ketjuun tulee joku autistisesti spämmäämään tätä tasohöpinää. Tunnen vaikka kuinka monta pariskuntaa, joihin ei täsmää tasoajattelu ollenkaan, rakkaus ja myötätunto kylläkin. Nii-in, niitäkin vielä löytyy reaalimaailmasta todella paljon, vaikka tällä palstalla itsesääliset ääliöt yrittävät muuta väittää.
Et sinä niihin rakastu. Luulet rakkaudeksi sitä tunnetta ja haluat tuntea halua.
Ihan selkeä "ei" toimii useimmiten. Ja tämän kieltosanan sanot itsellesi. Et raahaa enää yhtään hyvännäköistä tyyppiä kämpillesi etkä lähde semmoisen mukaan.
Tietenkin yhden yön perusteella voi ihastua ja kiinnostua toisesta, tuskin ap ihan rakastumista meinasi. Ja miksei, voihan sitä rakastua ensisilmäykselläkin. Eikä sillä ole mitään tekoa seksin hyvyyden tai huonouden kanssa vaan kyse on ihmisestä. Siitä sitten jatketaan yhteisellä aamiaisella (ja kenties seksillä) ja sovitaan seuraavat treffit. Ihan samalla tavalla se tapailu, tutustuminen ja ajan myötä parisuhde alkaa ja ehkä vielä rennommin ja luontevammin. Kun kolahtaa niin kolahtaa.