Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisella iso takapuoli = automaattisesti seksikäs? What?!

Vierailija
30.05.2016 |

Siis mitä ihmettä. Meneekö se siis nykyään niin, että kunhan naisella vain on mahdollisimman iso takapuoli, se tekee hänestä seksikkään?
Minusta iso, hyllyvä persaus on lähinnä merkki lihavuudesta. Pelkillä lihaksilla ei jätti-isoa takamusta saada, kyllä siinä aina on läskiä ja selluliittia päällä.
On ne kauneusihanteet näemmä muuttuneet, itse en ainakaan jaa tätä persefetissiä. Omaan makuun on enemmän timmi, pyöreä, pienehkö takapuoli, ei valtavan päärynän muotoinen möykky.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä tälläisen tiedon olet hakenut mutta iso perse = ruma

Vierailija
2/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isompi perse, sen parempi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä. Meneekö se siis nykyään niin, että kunhan naisella vain on mahdollisimman iso takapuoli, se tekee hänestä seksikkään?

Minusta iso, hyllyvä persaus on lähinnä merkki lihavuudesta. Pelkillä lihaksilla ei jätti-isoa takamusta saada, kyllä siinä aina on läskiä ja selluliittia päällä.

On ne kauneusihanteet näemmä muuttuneet, itse en ainakaan jaa tätä persefetissiä. Omaan makuun on enemmän timmi, pyöreä, pienehkö takapuoli, ei valtavan päärynän muotoinen möykky.

Nainen ei voi olla pelkkää lihasta muuten kuin steroideilla.Leveä perä on kiihottava.

Vierailija
4/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava mutta minulla kaikki rasva kertyy takapuoleen, ja se on juurikin iso, pyöreä ja täynnä rasvaa. Ei ole seksikäs, mielestäni seksikäs peppu on sellainen fitness-naisilta löytyvä.

Vierailija
5/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mustaihoinen niin ehdottomasti kyllä, valkoihoinen niin ehdottomasti ei.

Vierailija
6/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä AP! En ymmärrä näitä Cocoja, Kim Kardashianeita, Anne-Mari Miettisiä jne.

Alunperin kaikki kauniita ja hyvinmuodostuneita naisia, sitten aletaan kasvattaa perseitä valtavan kokoisiksi, suorastaan vartaloon sopimattomiksi. :(

Vierailija
7/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nyt millaisista isoista perseistä puhut. Treenatut pakarat ovat älyttömän seksikkäät, mutta sellaiset lihavien ihraiset perseet ovat oksettavia.

Vierailija
8/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtaisuus on kaunista, läskit isot perseet on rumia, ihan sama, vaikka olisivatkin "muotia."

9/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla häpesin kuollakseni muotojani (isoja rintoja ja isoa takapuolta), kaikkien naisten piti näyttää katemossmaisilta, kapealla lantiolla ja pienillä rinnoilla. Olen todella iloinen, että on huomattu kauneutta olevan useaa eri lajia. Iso takapuoli tuntuu olevan varsinkin miehistä usein todella seksikäs.

Minusta on mukava, että nykyään tuntuu olevan enemmän ok sanoa suoraan kokevansa jonkun asian kauniina. Ja sitä kautta useampi tyttö/nainen voi iloita omasta vartalostaan juuri sellaisena kuin se on. Jos sinulla ei ole isoa takapuolta, etkä niistä välitä, niin hyvä juttu. Minulla on, ja on juurikin läskiä, vaikken virallisesti ylipainoinen (yli 25BMI) olekaan. Ja pidän omasta vartalostani juuri tällaisena. Onneksi mieheni on samaa mieltä. 

Enkä muuten koe sen olevan mikään fetissi. Onko sinusta hoikasta urheilullisesta vartalosta pitäminen fetissi

Vierailija
10/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu taas niin paljon kuka mistäkin tykkää. Naisella pitää olla poikaperse ja kulli sekä tosi pienet rinnat.

Vierailija
11/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet tykkää samanlaisista jutuista, ihan niin kuin kaikki naisetkin tykkää samanlaisista miehistä. Mitä isompi leuka miehellä ja mitä muhkeampi parta, niin sitä seksikkäämpi.

Vierailija
12/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojanperseiset naiset eivät kiinnosta, oli naama mitä hyvänsä.

Vierailija
13/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuten joidenkin mielestä isot tissit = hyvännäköinen nainen. Ihanan simppeliä ajattelua kieltämättä.

Vierailija
14/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut päähäsi, että iso perse olisi automaattisesti seksikäs? En minä ole esim. huomannut selkeän ylipainoisten naisten lihavia perseitä seksikkäiksi hehkutettavan. Muhkea perä nähdään nykyisin seksikkäänä silloin, kun se löytyy hoikalta naiselta, jolla on hyvin selvä tiimalasivartalo kapeine vyötäröineen ja pyöreine rintoineen.

Vierailija
15/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojanperseiset naiset eivät kiinnosta, oli naama mitä hyvänsä.

No kyllä sua tiukka perse kiinnostaa parin kaljan jälkeen.

Vierailija
16/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiperse ei ole seksikäs.

Vierailija
17/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookkaita ahtereita on monenlaisia kuten myös ahterimakuja.

Vierailija
18/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla häpesin kuollakseni muotojani (isoja rintoja ja isoa takapuolta), kaikkien naisten piti näyttää katemossmaisilta, kapealla lantiolla ja pienillä rinnoilla. Olen todella iloinen, että on huomattu kauneutta olevan useaa eri lajia. Iso takapuoli tuntuu olevan varsinkin miehistä usein todella seksikäs.

Minusta on mukava, että nykyään tuntuu olevan enemmän ok sanoa suoraan kokevansa jonkun asian kauniina. Ja sitä kautta useampi tyttö/nainen voi iloita omasta vartalostaan juuri sellaisena kuin se on. Jos sinulla ei ole isoa takapuolta, etkä niistä välitä, niin hyvä juttu. Minulla on, ja on juurikin läskiä, vaikken virallisesti ylipainoinen (yli 25BMI) olekaan. Ja pidän omasta vartalostani juuri tällaisena. Onneksi mieheni on samaa mieltä. 

Enkä muuten koe sen olevan mikään fetissi. Onko sinusta hoikasta urheilullisesta vartalosta pitäminen fetissi

Kate Mossilla on ihanne vyötärö-lantiosuhde! Ei ole kapea lanteinen! Vaan tiimalasi! PÄÄRYNÄmalli ei ole kaunis! Sori! Marilyn Monroellakin oli tiimalasi EI päärynää!

Vierailija
19/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suuri ole välttämättä kaunista, mutta harvemmin on pienikään. Kyllä jotkut varmaan tykkää poikapyllyistäkin.

20/34 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate Mossilla on ihanne vyötärö-lantiosuhde! Ei ole kapea lanteinen! Vaan tiimalasi! PÄÄRYNÄmalli ei ole kaunis! Sori! Marilyn Monroellakin oli tiimalasi EI päärynää!

Tiimalasi se on minullakin. Mutta jos Kate Moss on mielestäsi tiimalasi, suosittelen näöntarkastusta. 

Tiimalasi: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/cd/33/96/cd3396e30ef6ad69f3d2…

Ei-tiimalasi: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/bb/54/71/bb5471bee838fb8abe54…