Naisella iso takapuoli = automaattisesti seksikäs? What?!
Siis mitä ihmettä. Meneekö se siis nykyään niin, että kunhan naisella vain on mahdollisimman iso takapuoli, se tekee hänestä seksikkään?
Minusta iso, hyllyvä persaus on lähinnä merkki lihavuudesta. Pelkillä lihaksilla ei jätti-isoa takamusta saada, kyllä siinä aina on läskiä ja selluliittia päällä.
On ne kauneusihanteet näemmä muuttuneet, itse en ainakaan jaa tätä persefetissiä. Omaan makuun on enemmän timmi, pyöreä, pienehkö takapuoli, ei valtavan päärynän muotoinen möykky.
Kommentit (34)
Iso peffa on paljon pehmeämpi naitava takaapäin kuin luukasa.
Persekö vaikuttaa kenet haluaa puolisokseen?
Vierailija kirjoitti:
Persekö vaikuttaa kenet haluaa puolisokseen?
Eihän tässä kukaan ole kirjoittanut puolison valintakriteereistä,vaan siitä onko jokin ruumiinosa automaattisesti seksikäs.Varmaan kumppanin valintaan vaikuttavat muutkin seikat,mutta nythän puhe oli ainoastaan suurten perseiden seksikkyydestä(ei ole automaattisesti seksikäs,kuten ei esimerkiksi isot rinnatkaan).
Mun mielestä seksikkäin on treenattu vartalo hoikalla ihmisellä, jolla ne vähät rasvat keskittyvät peppuun ja rintoihin. Jos tämä ei ole mahdollista geenien takia, niin sitten sellainen timmi nyrkkeilijätyttö.
Jonkun mielestä kuvatunlainen treenattu peppu on iso kun vertaa johonkin laihaläskiin lautaperseeseen, toisen mielestä taas pieni kun ei ole tuhtia rasvakerrosta päällä. Nämä ovat aika suhteellisia asioita.
Heh, mun poikaystävä tykkää mun takapuolesta ja tuo sen kyllä jatkuvasti esiin. Olen viis kiloa ylipainoinen ja päärynävartaloinen, joten kyllä sitä rasvaa tuolta ahterista löytyy. :-D Hän myös paljasti tiirailleensa mun takamusta, kun ei vielä seurusteltu (oltiin aikoinaan samassa työpaikassa) ja haaveilleensa takaapäin panemista. Että joo, löytyy niitäkin, joita muhkeat, ei niin timmit peput miellyttää.
Koitan kyllä timmiytyä, lenkille mars! ☺
Jennifer Lopezilla on hyvä peppu, Kim Kardashianin perse on kamala.
Mun mies (joka on enemmän peppu- kuin tissimiehiä) kommentoi isoja periä sanalla 'järkky'.
Ei ole. Naiset luulevat, että iso perse on jees, koska mediassa jatkuvasti syötetään näitä kardashian ja fitness tyyppejä, joilla jättiperseet. Aivan kuten muutkin muoti-ilmiöt, joilla naisille myydään kaikenlaista ylimääräistä tuotetta, nämä isot takamuksetkin kuuluvat samaan skaalaan. On freddyjä, silikonitakamusleikkauksia, fitness härpäkkeitä ja jauheita, ja mm. personal trainerithan elävät koko touhusta. Big ass = big lie. Edelleen isoista pepuista tuntuvat tykkäävän vähän epäurheilullisemmat miehet ja pienistä sitten ne jotka itsekin urheilun parissa viettäneet elämänsä (huom. Fitness pumppaajat ovat asia erikseen). Näin minä tämän näen, markkinointia lukeneena ja lukuisten ihmisten ajatuksia ja tekoja seuranneena.
Metodihan menee siis niin^ että koska nsiet on opetettu etsimään naiseutta ja tätä kautta hyväksyntää siitä markkinoinnin luomasta naisihanteesta, niin sitten kun tarjotaan isoa peppua, niin saadaa mukavasti myytyä kaikkea kun kaikki haluavat ison pepun. Sitten muoti taas vaihtuu, ja pienet peput menevät kaupaksi, ja aletaan myydä siihen liittyen, ja naiset seuraavat perässä, ainakin ne naiset, jotka perustavat itsetuntonsa tähän teennäiseen naisuteen, ja sitten hakevat hyväksyntää tätä kautta.
Ehdottomasti iso päärynäpeppu, se on seksikkäintä naisessa. Isopeppuisen naisen paneminen takaapäin on parasta mitä ihminen voi kokea
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti iso päärynäpeppu, se on seksikkäintä naisessa. Isopeppuisen naisen paneminen takaapäin on parasta mitä ihminen voi kokea
Kyllä, jos se on normaalipainoisella ja kuitenkin sopivan timmi ja lihaksikas. Lihavan löysää läskiä löllyvä selluliittiperse vie kaikki halut.
Ehdottomasti otan mielummin ison läskiperseen kuin pienen poikaperseen, kunhan siis vartalo muuten on sopusuhtainen
Voi hoikallakin olla tiimalasivartalo,jos vyötärö on kapeampi kuin rinnan ympärys ja lantion ympärys(ainakin tuossa kuvassa näytti olevan).Sehän on vartalonmuoto,kuten päärynävartalo tai omenavartalo,ei ole kiloista kiinni.
AP:n kysymykseen:ei kai mikään yksittäinen ruumiinosa ole automaattisesti kaikkien mielestä seksikäs.Makuasia,pitääkö ylipäätään suurista vai pienistä perseistä,ja yksilöllistä millainen perse kenelläkin on,vaikka olisi samanmallinen vartalo.