Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäiskö Astral-tv lakkauttaa?

Vierailija
30.05.2016 |

Minusta tuo on ihmisten törkeää hyväksikäyttöä ja huijausta, miksi tälläiset ohjelmat sallitaan Suomessa. Olen tehnyt täysin samanlaisia havaintoja kun Sanna Ukkola blogissaan ja ihmetellyt samoja asioita.
http://yle.fi/uutiset/sanna_ukkola_ennustajat_huiputtavat_mummoja_tv-ka…

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat minun puolestani lakkauttaa vaikka heti.

Vierailija
2/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se ole maksettu mainos? Näin ainakin oon ymmärtänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olisi taas linkki jonka voi lukea, vink vink..

Ap

Vierailija
4/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mut noikin on nykyään "asiantuntijoita"!

Lukee heidän mainoksessa.

Vierailija
5/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Sahari oli laittanut face sivuilleen että viikon päästä lopettaa astral tv.ssä. En tiedä säikähtikö tuota Sanna Ukkolan kirjoitusta?

Vierailija
6/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan joku Zinzinokin toimia vapaasti. Onecoiniin on sioittanut jo 20 000 hölmöä ja viranomaisia ei kiinnosta tippaakaan!

Vierailija
7/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarja Sahari oli laittanut face sivuilleen että viikon päästä lopettaa astral tv.ssä. En tiedä säikähtikö tuota Sanna Ukkolan kirjoitusta?

Toivottavasti Stiina ei lopeta. Stiina on paras!

Vierailija
8/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä virasto pystyy ihmisten tyhmyyden estämään. Eikö tässä nyt olo viikkotolkulla huudettu, että esim. Vanhukset saa tehdä rahoillaan mitä lystää, pääasia, ettei perintöä jää. Soitelkoon nyt sitten vaikka ennustajille.

Vierailija
9/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä. Suomessa on yrittämisen vapaus. Jos joku uskoo tuollaiseen, niin sitten uskoo.

Vierailija
10/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisinta jutussa oli tietenkin noi ennusteet kun Ukkola soitti ennustajille, ympäripyöreää diipa daapa eri ennustajat ennustaa eri asioita ja kukaan ei tietenkään tajunut, että Ukkolalla ei ole edes veljeä josta hän kysyi. Ei tietenkään tajunut koska kyseessä on huijarit jotka osaavat ennustaa yhtä hyvin kuin sinä ja minä tai se mummo joka soittaa tuonne.

Vierailija
11/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän lienee, en viitsi edes avata linkkiä. Ihmisiä huijataan niin monella tavalla, eivätkä viranomaiset välitä mitään. On ennustajia, vaarallisia lääkkeitä, silikonitissejäkin saa asentaa, ottaa tatuointeja, ostaa tähtitieteellisen kalliita naamarasvoja ja meikkejä ja parfyymejä, maksaa itsensä kipeäksi jotain merkkiretkuista ja myyhän valtio itse alkoholiakin. Myös kirkot saavat vapaasti huijata ihmisiä ja viedä mummojen rahat. Rajanveto on aika vaikeaa.

Vierailija
12/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä. Suomessa on yrittämisen vapaus. Jos joku uskoo tuollaiseen, niin sitten uskoo.

Et näe yhtään moraalisesti arveluttavana, että huijarit antaa neuvoja todella tärkeisiin asioihin josta heillä ei ole mitään tietoa ja samalla vievät ihmisten rahat. Minusta ihmisten huijaus on eettisesti väärin ja tässä tapauksessa jo rikosnimike petos täyttyy helposti.

Ap

Vierailija
13/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nyt olisi aika vastuutonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa? Ostaisivat niillä kuitenkin jotain turhaa tai tehotonta. Se ahne ennustaja varmaan osaa laittaa ne parempaan käyttöön, kun ei välttämättä ole yhtä tyhmä, onpahan vain paha ihminen.

Vierailija
14/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän lienee, en viitsi edes avata linkkiä. Ihmisiä huijataan niin monella tavalla, eivätkä viranomaiset välitä mitään. On ennustajia, vaarallisia lääkkeitä, silikonitissejäkin saa asentaa, ottaa tatuointeja, ostaa tähtitieteellisen kalliita naamarasvoja ja meikkejä ja parfyymejä, maksaa itsensä kipeäksi jotain merkkiretkuista ja myyhän valtio itse alkoholiakin. Myös kirkot saavat vapaasti huijata ihmisiä ja viedä mummojen rahat. Rajanveto on aika vaikeaa.

Kertokaa miksi te ette ikinä lue noita juttuja jotka linkataan, minulla meni 30sek jutun lukemiseen josta selvisi paljon. En ole missään muualla kuin täällä törmännyt ilmiöön, että ihmiset kommentoi lukematta juttuja joiden lukemiseen menisi alle minuutti. 

Ap

Vierailija
15/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti löytyy puolustajia huijareille, kertoo paljon teidän omasta moraalista ja arvoista. 

Ap

Vierailija
16/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras uutinen, että T. Suhari häipyy ruudusta!

Vierailija
17/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni myös mainonnalla on myös rajoituksena, et sinä voi mitä hyvänsä hölynpölyä totena väittää ja tässä tapauksessa huijaaminen on niin päivänselvää, että kuka hyvänsä sen tajuaa ja tietää. Silti tämän annetaan jatkua, miksi ihmeessä?

Vierailija
18/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko heistä tehdä valituksen tai rikosilmoituksen, rupesin miettimään tuota vaihtoehtoa. Minulla ei ole mitään sympatioita huijareille.

Ap

Vierailija
19/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen soittanut noille Astral Tv:n tyypeille ja ollut tyytyväinen palveluun. Mitäs siihen sanot ap. En silti ole mikään tyhmä amis, vaan 4 laudaturin kouluja käynyt akateeminen. Olen soittanut myös Stinalle hänen omaan, halvempaan numeroonsa ja kyllä se puhelu hänen kanssaan rauhoitti. Hän osaa tukea paljon paremmin, kuin kukaan ystäväni, ikävä kyllä. Tai ystävä voi sanoa niin ja niin paljon, mutta Stina näkee enemmän, eikä hhänen vastauksensa sisällä omaa katkeruutta tai vihaa, kuten ystävien kommenteissa on usein mukaanleivottuna.

Vierailija
20/97 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan yrittämisen vapautta, mutta en ihmisten huijaamista. Varsinkaan heikossa asemassa olevien. En tiedä, mutta uskon että tuonnekin soittaa ihmiset, joilla on elämässä vaikeuksia ja haasteita. Epätoivoisesti haetaan vastauksia. En hyväksy missään nimessä sellaista ja lopetettava ehdottomasti.

Kuitenkin rajanveto on vaikeaa. Pitäisikö kieltää myös uskontojen mainonta, osa luontaistuotteista, kaikenlaiset reiki yms energiahoidot..

Maailma on täynnä palveluita ja tuotteita, joiden tehon yms todentaminen on erittäin vaikeaa. Perustuvat pitkälti uskomuksiin.