Oletko nähnyt naista kainalokarvoilla tai karvat uimapuvusta tursuten?
Jos kyllä niin millainen nainen oli? Minkä ikäinen?
Ihmettelitkö miten kehtaa olla ajamatta karvojaan?
Kommentit (9)
Joo, palstan mukaan niitä tursuaa joka puolella, mutta se on ok, koska se on luonnollista ja kaunista. Ja ilmeisesti jos yhtään edes siistii karvoitustaan haluaa näyttää lapselta ja se on väärin ja hyi.
Joskus kauan sitten (80-luvun loppua ehkä) kun olin ala-asteella ja olimme uimahallissa ja siellä oli joku naispuolinen uimaopettaja, jolta pursui pitkiä häpykarvoja uimapuvun ulkopuolelle. Olimme hämillämme tuosta näystä. Oli varmaan yli kolmekymppinen tuo nainen. M34
Juu näin kerran. Oli parikymppinen, muuten ihan normaalin näköinen. Ui kuntouimareille varatussa altaassa ja kun nousi portaita ylös, näin että kaikki karvat ei ollut ajeltu.
Järkytti jotenkin. Ei tuollaista pitäisi sallia uimahalleissa, minä kuitenkin joudun lillumaan samassa vedessä. Mökillä tehkööt mitä haluaa.
Joo ja ihan yhtä ällöttävää kuin miesten risuparrat. Tosin sillä erolla että näitä "muodikkaita" partoja on joka kulman takana...varsinkin ravintolassa menee ruokahalu jos joutuu todistamaan parranruokinta hetkeä. Yöks
Harvan kainalokarvat kykenevät näkemään yhtään mitään, saati sitten erikoistumaan naisten näkemiseen.
("Oletko nähnyt naista kainalokarvoilla"). Mutta onneksi me kaikki osaamme suomea mainiosti ettei kenenkään tarvitse ihmtellä mitä on tahdottu sanoa.
Itse olin eilen uimahallissa niin että oli lyhyet kainalokarvat ja sänki jaloissa. En muistanut ajaa ja kun huomasin asian hallilla niin enpä jaksanut lähteä takaisin kotiin vaan että joku Ap:n kaltainen mielensäpahoittaja ei olisi järkyttynyt.
En täällä Turussa, mutta av-palstan perusteella muiden paikkakuntien uimahalleissa ei muita näekään.