Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt hyvät

Vierailija
30.05.2016 |

palstalaiset hyviä neuvoja.
Ennen mies teki liki aina aloitteen petipuuhiin. Sitten jossain vaiheessa rohkaistuin ja aloin itsekin tekemään.(mies siis mainitsi asiasta) Sillä mentiin jonkin aikaa. Nyt olen kuitenkin saanut pari kertaa pakit. Enkä ole varma miksi. Edellisen kerran jotenkin luin rivien välistä, ettei tykkää kun käy suoraan vehkeisiin kiinni. Olen mielestäni yrittänyt lähestyä rauhallisesti. Silittelemällä, halaamalla tms. Mutta eipä tuo näytä syttyvän. Jatkaa vaan puuhaansa mitä on juuri silloin tekemässä enkä siis saa vastakaikua. Lämmittele siinä sitten. Ja ollaan oltu vuosia yhdessä. Tämä on nyt jonkun aikaa ollut tällaista.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoja ei siis heru? Jos kuitenkin oletetaan, että välittää ja rakastaa. Hänelle seksin määrä riittää eikä kaipaa samanlaista läheisyyttä kuin minä. Millä saan kipinän uudestaan heräämään?

Neuvoja nyt on herunut vaikka kuinka mutte ne ei kelpaa sinulle kun ne ei ole sitä mitä olisit halunnut kuulla.

Jos et miestä kiinnosta niin sinun on vaan opittava elmään sen kanssa. Ketään ei voi seksiin pakottaa vasten tahtoaan! Yllättävääkö?

En ole pakottamassa. Olen ymmärtänyt, että suurin ongelma tässä on lähestymistapani.

Vierailija
42/50 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä nyt oikein haluat?! On kehotettu itsenäistymään, eroamaan, puhumaan, jne...

Jos elää vain miehen kautta niin sinun on sopeudettuva siihen seksittömyyteen ja läheisyyden puutteeseen, vai mitä?

On jo kysytty mitä teet tänään asian suhteen? Kiukuttelet ajanvietteenä käytettvällä keskustelupalstalla, kun ei kukaan ei haukkunutkaan miestäsi? Vai mikä hitto se motiivisi oikein oli, kun se jäi näköjään lähes kaikilta vastaajilta epäselväksi, kun ei haluamiasi vastauksia herunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoja ei siis heru? Jos kuitenkin oletetaan, että välittää ja rakastaa. Hänelle seksin määrä riittää eikä kaipaa samanlaista läheisyyttä kuin minä. Millä saan kipinän uudestaan heräämään?

Neuvoja nyt on herunut vaikka kuinka mutte ne ei kelpaa sinulle kun ne ei ole sitä mitä olisit halunnut kuulla.

Jos et miestä kiinnosta niin sinun on vaan opittava elmään sen kanssa. Ketään ei voi seksiin pakottaa vasten tahtoaan! Yllättävääkö?

En ole pakottamassa. Olen ymmärtänyt, että suurin ongelma tässä on lähestymistapani.

Mistä olet näin ymmärtänyt? Mahdatko nyt vaan olettaa omiasia ilman, että olet miehesi kanssa asiasta edes puhunut?

Vierailija
44/50 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti kyselisi täällä jos ideoita löytyisi.

Mitä sinulle pitäsi sanoa, että kelpaa? Onko miehesi kanssa keskustelu samalla tasolla?

Vierailija
45/50 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulle pitäsi sanoa, että kelpaa? Onko miehesi kanssa keskustelu samalla tasolla?

Neuvoa! Miten lähestyä ilman,että mies kokee minun käyvän päälle.

Vierailija
46/50 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ky-sy mie-hel-tä-si! Me em-me o-le hän!

Vierailija
47/50 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa sinulle pitää sanoa, että keskustele asiasta miehesi kanssa.

Vierailija
48/50 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen kyllä kun päästään kasvokkain. Ajattelin vaan jos täältä heruisi hyvä vinkki millä kokeilla yllättää ja katsoa mitä seuraa.

Vierailija
49/50 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelen kyllä kun päästään kasvokkain. Ajattelin vaan jos täältä heruisi hyvä vinkki millä kokeilla yllättää ja katsoa mitä seuraa.

Nolaat vaan itsesi kun lähdet yrittämään jotain miehen kanssa jota ei kiinnosta.

Vierailija
50/50 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse en ole sitä mieltä etten kiinnosta. Hän ei vaan pidä siitä tyylistä millä lähestyn enkä itse keksi mitään uutta. Kuitenkin pitäisi olla sellaista ettei ole yliampuvaa. Kerran sanoi, että olen kuin romani. Tulen iholle ja tyhjennän kassit. Kaipaa siis jonkinlaista lämmittelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä