Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut kehtaatte syödä miehen seurassa?

Vierailija
29.05.2016 |

Minusta on mukavaa miellyttää miestä, laittaa ruokaa ja olenkin erinomainen kokki. En kuitenkaan mielelläni syö miehen seurassa, koska miellän syömisen epänaiselliseksi ja rumaksi. Illallisella minä keskityn mieluummin mieheen kuin ruokaan. Keskustelen, seuraan miehen ilmeitä, tarkkailen äänensävyjä jne.

Ravintolassa tilaan yleensä pienen alkupalan ja ison jälkiruoan. Alkupalaa vähän koukin haarukalla ja maistelen pienen pieniä paloja ja yritän olla pureskelematta. Liharuuan syöminen ei ollenkaan sovi naiselle. Aina kun minulla on ruokaa suussa, peitän suuni lautasliinalla. On rumaa kun naisen leuat jauhavat kuin märehtijällä.

Olen oppinut syömään Ranskassa, jossa naiset noudattavat 1-2-3 sääntöä: 1 pieni suupala alkupalaa, 2 pientä suupalaa pääruokaa ja 3 pientä suupalaa jälkiruokaa.

Jälkiruoka on oikeastaan ainoa ruoka, jota naisen on sallittua syödä ja nauttia sen syömisestä.

Vettä juon vai yhden pienen hörpyn illallisella. Viinilasin nostan huulilleni mutten koskaan juo siitä. Ei ole sopivaa antaa miehelle käsitystä, että nainen juo vettä tai viiniä ja joutuu sitten käymään pissalla.

Pissaava nainen on tietysti vieläkin rumempi kuin pureskeleva nainen.

Miten te muut menettelette kun syötte miehen seurassa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ruokaa suuhun, pureskelen ja nielen. Ei sen monimutkaisempi toimitus. Eikä sillä ainakaan naisellisuuden kanssa ole mitään tekemistä. 

Vierailija
2/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä olisi uskonut että tämänkin kliseen sanon täällä, mutta: 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just toi sama ku alottajalla.

Vierailija
4/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin jo nähneeni kaiken, mut näköjään vielä joku osaa yllättää ja vetää uuden pohjanoteerauksen esiin.

Vierailija
5/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap ajattelet ystävistäsi, jotka syövät 'kuin miehet'? Halveksitko?

Vierailija
6/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut miehen kanssa yhdessä, syötkö salaa yksin, vai kärsitkö nälkää?

Vierailija
7/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂

Vierailija
8/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh-la-la! Madmoiselle, Je voudrais dîner avec vous.

Vierailija
9/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kaksin käsin poskiin hamstraten, alkupalaa, pääruokaa ja jälkiruokaa jokaista yhtä aikaa, nielaisen, kulautan olutta päälle ja röyhtäisen. Tai no, on minulla sen verran tapoja että en röyhtele pöydässä turhaan. Sitten hymyilen miehelle.

Vierailija
10/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ihan tavallisesti. Olen normaali ihminen ja seurustelen samanlaisten, henkisesti vakaiden ihmisten kanssa, jotka eivät uhraa ajatustakaan mainitsemillesi asioille.

Vierailija
11/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten nyt vaan kukin haluaa tahallaan elämäänsä hankaloittaa. Pitemmässä parisuhteessa saattaa kyllä tulla vähän nälkä :D 

Vierailija
12/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön usein vessanpöntöllä leipää kun istun paskalla, oven jätän tietty auki et on helpompi huudella miehelle samalla. Hyvin sujuu, kiitos kysymästä.

Vierailija
13/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaakaan. Sairaanhoitajasiskoni varastaa töistä ravintoliuosta ja piikitän sitä öisin vessassa suoneen :) Suosittelen jos on kontakteja th-alalle, koska tämä on kaikkein huomaamattomin tapa. Täysin ei viitsi pitkiä aikoja paastota, koska kovin raju laihtuminen ei sekään ole naisellista ja viehättävää.

Ihailen kyllä että sinulla on sen verran itsetuntoa ja varmuutta että kehtaat syödä kolmea ruokalajia miehen edessä, itse en kyllä ikimaailmassa kehtaisi :)

Vierailija
14/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti ääntä kohti vaan...

Vierailija
15/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV saa näkemään naiset ihan uudessa valossa, enpä ole tätäkään koskaan miettinyt.

Vierailija
16/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen enemmän surullinen heidän puolestaan, kun pilaavat sillä tavoin elämänsä.

Kerran yksi ystävätär soi miesten nähden paistettua makkaraa sellaisen kepin nenästä. Minäkin paistoin makkaraa takassa, mutta en syödäkseni sitä, vaan jotta mies voisi näyttää miten se tehdään ja tukeä kädellään minun kättä ja sitä makkarakeppiä kun painauduin miestä vasten. Lopuksi kun makkara oli valmis, laitoin suuni suppuun ja puhalsin siihen makkaraan sievästi. Ystävättärelläni oli jo silloin huulet rasvassa ja sinapissa, voi raukkaa! Ap

Vierailija
17/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV saa näkemään naiset ihan uudessa valossa, enpä ole tätäkään koskaan miettinyt.

Naiset? Haistoin kirjoituksesta voimakkaan partaveden ja alkoholin tuoksun. 

Vierailija
18/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap nukkuu miehensä kanssa? Kuola valuu, suu on auki, hengitys haisee kun suu kuivuu ja pierujakin voi tulla. Ounou.

Vierailija
19/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitees pillusta se sinäkin oot tullut. Ja kuvittele, isäs laittanut munansa äitisi pimppiin. Hyi miten epänaisellista!

😂

Vierailija
20/31 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen enemmän surullinen heidän puolestaan, kun pilaavat sillä tavoin elämänsä.

Kerran yksi ystävätär soi miesten nähden paistettua makkaraa sellaisen kepin nenästä. Minäkin paistoin makkaraa takassa, mutta en syödäkseni sitä, vaan jotta mies voisi näyttää miten se tehdään ja tukeä kädellään minun kättä ja sitä makkarakeppiä kun painauduin miestä vasten. Lopuksi kun makkara oli valmis, laitoin suuni suppuun ja puhalsin siihen makkaraan sievästi. Ystävättärelläni oli jo silloin huulet rasvassa ja sinapissa, voi raukkaa! Ap

Tää on kyllä hauskin mielikuva hetkeen täällä! :D :D :D

Miehet varmaan haluavat tuollaisen avuttoman lapsen lastensa äidiksi, vaikeaksi menee. Kerro ap lisää, miten hieno nainen toimii lasten kanssa kun mies on paikalla? Mies ei tietenkään ole mukana synnytyksessä eikä mitään sellaista ällöttävää, mutta mites lasten kanssa eläminen muuten? Kuka pesee lapselta niskapruikut? Mitäs jos koko perheellä on noro?