Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna työhaastattelu, saankohan heti tietää pääsinkö vai en??

Vierailija
29.05.2016 |

vai kauanko yleensä kestää

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saat.

Vierailija
2/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ovat yleensä kertoneet n. viikon päästä. Jos on joku paikka mihin on haastateltu tyyliin 2, niin silloin ehkä saa heti tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä heti ei saa tietää. Riippuu siitäkin montako muuta hakijaa on ja monesko haastateltava olet järjestyksessä. Viikon sisällä yleensä se tieto tulee.

Vierailija
4/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on kestänyt seuraavaan viikkoon, ennen kuin olen saanut tietää.

Vierailija
5/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aina firmasta ja haastatteluista. Useimmiten haastattelija/haastattelijat haastattelevat isomman porukan, jonka jälkeen yhdessä miettivät valittavan henkilön tai isommassa mittakaavassa seuraavalle haastattelukierrokselle pääsijät. Eli useimmiten vastauksen saa tietää vasta jälkikäteen. 

Mutta on myös pienempiä haastattelutilaisuuksia, joissa saa tietää samantien soveltuuko hommaan vai ei. Itsekin olen joskus jopa aloittanut työt samantien, kun haastattelu on ohi ja nimet kirjoitettu paperiin. 

Vierailija
6/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä et saa tietää heti. Voi mennä viikkoja. Jos tekevät toisen haastattelukierroksen niin siihen tai psykotesteihin tietenkin kutsuvat heti kun toiselle kierrokselle päässeet ovat tiedossa.

Vierailija
7/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut on valittu! Don't worry, be happy.

Vierailija
8/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et saa. Mikäli olet ylivoimaisesti paras hakijoista ja paikka on tavallaan jo sinun niin saat tietää, ehkä, mutta jos hakijoita on muitakin ja haastattelukierros kesken niin ei sitä kerrota ennen kuin kaikki on haastateltu. Voi viedä muutaman päivän tai viikon tai parin, riippuu ihan aikatauluista.

Vierailija
9/9 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran jäänyt töihin saman tien ja kerran mennyt 4 kk. Eli vaihteluväli on iso ts. kukaan ei voi sitä tietää.