Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä kukaan käynyt selvännäkijällä? Oliko kallista?

Vierailija
24.01.2025 |

Tuliko hyvä olo?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle romani nainen ennusti. Kaikki meni pieleen. Mun piti saada hyvä työ, komea mies ja kolme lasta, tietysti myös rahaa. Olen köyhä kuin kirkonrotta. 

Vierailija
2/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sellaisille menkö. Hyvällä tuurilla menettää vain rahansa, mutta huonolla menettää rahansa ja altistuu pahalle henkimaailmalle.

Vierailija
4/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle romani nainen ennusti. Kaikki meni pieleen. Mun piti saada hyvä työ, komea mies ja kolme lasta, tietysti myös rahaa. Olen köyhä kuin kirkonrotta. 

Oliko komea kristallipallo?

Vierailija
5/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoilla tarot-korteista lukeva nainen nosti minulle kolme korttia, ja kertoi mitä ne merkitsevät. Kahta muuta en muista mutta yksi korteista tarkoitti muuttoa. Ihmettelin niitä kaikkia, etenkin tuota muuttoa, koska olimme juuri muuttaneet miehen kanssa uuteen kotiin puolisen vuotta sitten. Ennustaja sanoi, että hän vaan välittää tietoa, ja tämän kortin mukaan uusi muutto tulee ihan lähitulevaisuudessa. 

Kaikki kortit pitivät lopulta paikkansa. Se muuttokin tapahtui alle 6kk sisään. 

Vierailija
6/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain juoponnäkijällä.

Vierailija
7/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinoilla tarot-korteista lukeva nainen nosti minulle kolme korttia, ja kertoi mitä ne merkitsevät. Kahta muuta en muista mutta yksi korteista tarkoitti muuttoa. Ihmettelin niitä kaikkia, etenkin tuota muuttoa, koska olimme juuri muuttaneet miehen kanssa uuteen kotiin puolisen vuotta sitten. Ennustaja sanoi, että hän vaan välittää tietoa, ja tämän kortin mukaan uusi muutto tulee ihan lähitulevaisuudessa. 

Maksoin muistaakseni 15€ pikaluennastani.

Vierailija
8/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan kaiken maailman terapeutitkin laillisia.

Vierailija
9/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistat vain yhden kortin kolmesta, mutta kaikki kolme pitivät paikkaansa. Jaahas.

Vierailija
10/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko humalassa käydä selvännäkijällä? Silloinhan hän ei näe selvää.

Vierailija
11/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne "ennustaa" niin yleisiä asioita että ne voi ja usein toteutuukin jossain muodossa.

Vierailija
12/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu siitä miten selvän kuvan tulevaisuudestaan haluaa? Pikavilkaisu voi lähteä halvalla, mutta kunnon visiokartta tulkintoineen voi maksaa tuhansia.

Vierailija
13/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan. Tulee sinulle tosi kalliiksi, enkä tarkoita rahallisesti. Pääset paljon helpommalla, kun kierrät kaukaa.

Vierailija
14/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei varmaan kukaan muista jo kauan sitten edesmennyttä Aino Kassista? 

https://www.is.fi/viihde/art-2000009683492.html

Lapsuudestani muistan, kun hän löysi pikkulapsen, joka oli eksynyt metsään.

Vierailija
15/15 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole huijareita. Osa yrittää oikeasti saada elannon sillä taidolla mikä hänellä on. Koska itse näen satunnaisesti asioita jotka ovat nyt tai tulevat olemaan, olen varma että jollakin muulla on myös tämä kyky. Itse en ota maksuja enkä suostu pyynnöstä näkemään. Täällä kerron harrastelijanäkijänä jos satun jotain näkemään.

Millaista se sitten on? En minä tiedä. Jostain vain tulee selvä mielipide/tieto että asia on näin, näin tuolla tapahtui tai vastaavaa. Joskus asiat näkyvät vertauskuvina joita pitäisi tulkita, mutta olen aika huono tuollaisessa.