Antaako olla kännimoka?
Olin eilen ystävän ja sen miehen luona yötä. Se mies tuli yöllä lääppimään mua. Heräsin kun sen sormet oli pikkareiden sisällä. "sä oot niit seksikäs. Saanko nuolla sua" Ei saanut nuolla. Mutta siis kannattaako kertoa ystävälle. Mies oli tosi kännissä. Vai annanko olla. Ja miehellä oli muuten kunnon seisokki.
Kommentit (11)
Totta kai kerrot! Ei tällaisia kusipäitä pidä kenenkään suojeleman. Ystäväsi ei ehkä usko, mutta epäilys jää ja varmaan tämä mies ainakin jättää sinut rauhaan.
Totta kai kerrot. Ei kukaan ole niin kännissä ollut historian aikana ikinä, että tekisi jotain mitä ei olisi selvinpäin joskus halunnut tai miettinyt tai jopa tehnyt, ja olisi täysin sitä vastaan selvänä. Selkeästi mies pitää sinua haluttavana, ja kännissä estot lähtivät ja mies yritti toteuttaa kanssasi jotain. Kerro kaverille, teko on mieheltä oikeasti törkeä.
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen ystävän ja sen miehen luona yötä. Se mies tuli yöllä lääppimään mua. Heräsin kun sen sormet oli pikkareiden sisällä. "sä oot niit seksikäs. Saanko nuolla sua" Ei saanut nuolla. Mutta siis kannattaako kertoa ystävälle. Mies oli tosi kännissä. Vai annanko olla. Ja miehellä oli muuten kunnon seisokki.
No jos ystäväsi kerran on rikospoliisi. Jos ei ole, niin sitten kerrot sellaiselle joka on.
Jäi kertomatta että ystäväni odottaa lasta. Ei viitsisi pilata kaikkea yhden typeryyden takia. ap
liitossa on suurempia ongelmia jos miehellä on tapana raiskata vaimon kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kerrot. Ei kukaan ole niin kännissä ollut historian aikana ikinä, että tekisi jotain mitä ei olisi selvinpäin joskus halunnut tai miettinyt tai jopa tehnyt, ja olisi täysin sitä vastaan selvänä. Selkeästi mies pitää sinua haluttavana, ja kännissä estot lähtivät ja mies yritti toteuttaa kanssasi jotain. Kerro kaverille, teko on mieheltä oikeasti törkeä.
Uskallan olla hieman eri mieltä. :-D
Mutta olen silti samaa mieltä, että ystävänä kertoisin. Jos mies teki naisensa ystävälle tollasta niin miksei ole samaa tehnyt ennenkin jollekulle toiselle.
Jos mun mies tunkis kätensä mun kaverin housuihin, olis aika vitun entinen mies.
Ja vielä pyytäis saanko nuolla.
Todellakin kerrot!
Mitäs noista raiskauksista jos tapahtuu tuttavapiirin sisällä. Pojat on poikia.
Mulle käynyt näin.
Kerroin naiselle ja sain vihat päälleni.
Myöhemmin pyysi anteeksi ja sanoi että olen oikea ystävä.
Ystävänä kerrot. Mutta pitää ajatella mitä siitä seuraa