Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana vai ei?

nuori ja raskaana?
29.05.2016 |

Näitä keskusteluja on täälä todella monta, mutta häiristevää on se että ihmiset kertovat kuinka heilläkin ollut oireita ja nega testejä ties kuinka kauan, muta kukaan ei kerro ovatko he sitten lopulta olleen raskaana!!
Oma tilanteeni on se, että menkat ovat nyt viikon myöhässä ja yleensä kiertoni on erittäin säännölinen. Aivan muutaman päivän heittoja maksimissaan. Ehkäisyväline on kondomi jonka käyttö tosin on joillakin kerroilla hyvin suhteellista. Silti suoranaista sisäänlaukeamista ei ole ollut! Mutten olisin tietenkin ottanut jälkiekäisyn.
Nännit ovat olleet viikon verran arkoina ja mahaa välillä pistelee, muttei menkat ala. Turvotusta on olut- en tosin tiedä onko se edes mikään raskausoire :D
Ja niin siihen asiaan. Olen tehnyt 4 marketin raskaustestiä osan aamuvirtsasta ja osan iltapäivällä ja kaikki näyttää nopeasti negaa. Mitä mun pitäis tästä ajatella?
Olen lähdössä viikon päästä puoleksivuodeksi ulkomaille ja tahtoisin todellakin asian ratkeavan ennen lähtöäni!
Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt kerran vastaavassa tilanteessa yksityisellä terveysasemalla laboratoriossa ilman lääkärin lähetettä. Silloin ei saanut Kela-korvauksia, koska ei ollut lääkärin lähetettä, mutta ei haitannut, sillä ei tarvinnut maksaa lääkärille. Pyysin raskaushormonipitoisuutta siltä labratädiltä.

Vierailija
2/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käynyt kerran vastaavassa tilanteessa yksityisellä terveysasemalla laboratoriossa ilman lääkärin lähetettä. Silloin ei saanut Kela-korvauksia, koska ei ollut lääkärin lähetettä, mutta ei haitannut, sillä ei tarvinnut maksaa lääkärille. Pyysin raskaushormonipitoisuutta siltä labratädiltä.

Verikoe oli siis ja maksoi muistaakseni pari kymppiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olitko siis raskaana labran mukaan vaikkei testit näyttäneet plussaa?

Vierailija
4/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

ja olitko siis raskaana labran mukaan vaikkei testit näyttäneet plussaa?

En ollut raskaana. Toivoin sitä vain niin paljon, että kuvittelin oireita heti kun kuukautiset olivat vähän myöhässä.

Vierailija
5/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta testi ja tee se ohjeita noudattaen. Jos testaat ohjeita noudattaen ja saat negatiivisen tuloksen niin erittäin todennäköisesti et ole raskaana.

Vierailija
6/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verikokeessa kuitenkn näkyy nopeammin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi