Missä kaikkialla olet matkustanut + ikäsi?
Itse olen ollut seuraavissa; Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Kreikka, Espanja, Portugali, Turkki
Ja olen 34-vuotias! Vähän herättää ihmetystä ne parikymppiset, jotka ovat olleet yli kymmenessä maassa. Isukin rahoilla tietysti.
Kommentit (145)
Pisimmillään olen käynyt Helsingissä :| t. Nainen 28
Olisko 25 maata Euroopassa ja Aasiassa. Asun ulkomailla ja suuri osa lomista "tuhlaantuu" Suomessa käymiseen. Nyt vanhempana, kun aikaa ja rahaa on enemmän, on pystynyt matkustamaan muuallekin kuin Suomeen. Syksyllä muutetaan Malawiin, niin sitten pääsee taas helposti ihan uusiin maihin. Kivaa. 34v.
25 ja Ruotsi, Viro, Tanska, Saksa. Olen ollut rutiköyhä koko elämäni.
Viro, Latvia, Liettua, Ruotsi, Tanska, Turkki, Kreikka, Teneriffa, Bulgaria
17v
Ruotsi, Espanja, Turkki, Kypros, Kreikka, Venäjä, Viro.
N55
Vierailija kirjoitti:
Viro, Latvia, Liettua, Ruotsi, Tanska, Turkki, Kreikka, Teneriffa, Bulgaria
17v
Teneriffa on kaupunki
Turkki, Kreikka, Espanja, Tunisia, Portugali, Kypros, Tanska, Ruotsi, Viro, Venäjä, Luxemburg, Ranska.
N 40
Ruotsi, Viro, Saksa, Espanja, Irlanti, Turkki ja Yhdysvallat. Ikää 24 ja kaikki matkat maksettu itse :)
26v
Viro, Ruotsi, Norja, Englanti, Ranska, Espanja, Portugali, Saksa, Turkki, Israel, Thaimaa, Malesia, Singapore ja Australia....
Vanhempani eivät ole maksaneet mitään lomistani, jos ei lapsuuden ruotsinristeilyjä lasketa. Yhdeksässä mainitsemassa maassa olen käynyt enemmän kuin kerran ja kahdessa asunut. Eniten olen vieraillut Singaporessa ja Norjassa (yli 5 kertaa kummassakin).
Ruotsi, Viro, Tanska, Saksa, Alankomaat, Ranska, Belgia, Iso-Britannia, Italia, Vatikaani, Espanja, Kreikka, Egypti, USA, Haiti, Dominikaaninen tasavalta, Barbados, Saint Kitts ja Nevis, Japani, Thaimaa, Indonesia, Singapore.
Varsinaisten maiden lisäksi olen käynyt Puerto Ricossa (USA:n itsehallintoalue), Sint Maartenilla (Alankomaille kuuluva autonominen alue) ja Martiniquella (Ranskan merentakainen departementti).
Olen 31-vuotias.
Euroopassa, Afrikassa ja Etelä-Amerikassa
Maita kaikkiaan 27
Ikä 15v
23v. Saksa (Berliini, Rostock jne.) Viro (tallinna, saarenmaa), Ruotsi, Norja (Bergen, Oslo). Syksyllä mennää Lontooseen..
Ruotsi, viro, bulgaria, englanti, egypti, turkki ja kreikan muutama
N22
Olen 24v ja käynyt noin 20 eri maassa ja ihan omilla rahoilla. Nyt asun neljättä vuotta ulkomailla.
Ruotsi, Viro, Tanska, Espanja, Kreikka, Saksa, Ranska, Unkari, Iso-Britannia, Turkki, Australia, USA, Japani, Kiina. Olen 20 ja perhelomilla noista vaan Espanja ja Kreikka ja Tanska, muuten omilla rahoilla :)
Ruotsi, Norja, Viro, Tanska, Puola, Saksa, Ranska, Monaco, Espanja, Iso-Britannia, Tsekki ja Unkari. Ikä 25.
Ruotsi, Viro, Venäjä, Puola, Italia, Vatikaani, Espanja, Kreikka, Thaimaa, Israel ja Egypti, muistaakseni ei muita. Joissain maissa 2-10 kertaa. Ja olen 24 vuotias!
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi, Viro, Tanska, Espanja, Kreikka, Saksa, Ranska, Unkari, Iso-Britannia, Turkki, Australia, USA, Japani, Kiina. Olen 20 ja perhelomilla noista vaan Espanja ja Kreikka ja Tanska, muuten omilla rahoilla :)
Alaikäisenä Japanissa, Kiinassa ja Usassa? Vai oletko asunut noissa?
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Venäjä, Saksa, Ranska, Hollanti, Belgia, Luxemburg, Englanti, Andorra, Espanja (manner+Kanarialla useampi saari), Itävalta, Sveitsi, Liechtenstein, Monaco, Italia, Vatikaani, San Marino, Slovakia, Slovenia, Tsekki, Puola, Kreikka, Kypros, Turkki, Israel, Arabiemiraatit, Qatar, Oman, Malesia, Singapore, Thaimaa, Kazakstan, Usa, Kanada, Costa Rica, Dominikaaninen tasavalta, Meksiko ja Brasilia.
Ikää 28v ja vuoden 2007 jälkeen nämä kaikki käynyt.
Niin ja M23