Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
1961/3550 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konfirmaatiopäivänä oltiin seurakuntakodin alakerrassa sovittamassa alboja. Sä katoit mua aina niin paljon. Punastelin. Kuiskasit, miten et ollut koskaan nähnyt mua mekossa, ja miten haluaisit riisua kauniin mekkoni. Hymyilin, ujostelin. Siirsit mun paksuja hiuksia ja annoit pusun nopeasti. Kuumat väreet. Katselin, miten sujahdit nopeasti albaasi. Väänsit kättä yhtäkkiä toisen jätkän kaa pöydällä. Tulit luo, vetäisit mut käytävään, painoit nojaamaan seinään ja suutelit haluissasi mut pyörryksiin. – No niin nyt kaikki kohti kirkkoa, hopi, hopi, kuului komento jostain kaukaa joka ehkä oli lähellä. Lähdettiin, mutta vasta minuuttien suutelun jälkeen. Muut olivat menneet ajat sitten. Ne suudelmat, sun kosketus ja jatkuva itsevarmuus veivät multa jalat veteliksi. Oli lähellä ettei laskeuduttu makaamaan. Yksi kiihottavimmista.

Tunnustan suoraan, että minä ja kaikki tytöt oltiin ihan lääpällään koulun alfaan, hän sattui olla meidän luokassa. Siis siihen kaikkein sosiaalisimpaan ja rohkeimpaan poikaan, joka muuten oli yhden ujon tytön kanssa. Kuinka monta korkeustreeniä pilasin haaveilemalla, miten hän tulisi ja sanomatta mitään kantaisi mut patjalle ja panisi taivaisiin.

Ehkä kaikkein kiihottavin kokemus tapahtui viime viikolla. Miesystävän kanssa kiivettiin vanhaan näkötorniin kallioilla kauempana asutuksesta ja oltiin siellä lopulta ihan yhdynnässä asti. Koko juttu oli aivan mieletöntä, ensinnäkin se paikka, se että härnättiin toisiamme koko päivän ensin viesteillä sitten kosketuksilla. Hämäryys ja ympäröivän luonnon äänet, ja se, että joku olisi voinut nähdä meidät kiihotti molempia vain enemmän. En tiedä vaikka joku katseli. Paikalla kokoontuu yleensä mopoilijoita, mutta nyt ei näkynyt ketään.

Vierailija
1962/3550 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yö Oittilan rallipätkällä 00-vuosikymmenen puolivälissä. Asuntoautossa oli hikistä ja ahdasta, mutta sitäkin kiihottavampaa olla lähekkäin ja päällekkäin. Suht uudessa suhteessa tuntui, että pantiin koko ajan. Sori kaikki muut kaksi leiriytyjää, ei varmasti jäänyt epäselväksi mitä tehtiin. Sen verran vanha Mersu keinui. Yritettiin olla hiljaa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/3550 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran 90-luvulla asuntoesittelyssä, jossa omistaja itse myi puutaloa. Oli osin rakentanutkin sen ja remonttimies siis. Ei edes komea eikä millään tavoin tyyppiäni, mutta joatain oudosta syystä halusin häntä ihan välittömästi. Olisin voinut panna siinä heti paikalla. Aivan käsittämätön juttu, sellaista ei ole koskaan tapahtunut mulle muutoin. Enkä vieläkään tiedä, miksi juuri hän vetosi niin. Ei ollut mitään seksiä tietenkään. Lähdin kiireesti ja ihan märkänä pois ja mietin, että olikohan se molemminpuolista vai vain ihan yksipuolista.

Ja muistan sen yhä, vaikka tapahtui n 15 v sitten. Tosi outo juttu.

Miksi ihmeessä lähdit pois kun sun koko keho halusi sitä miestä ?? oisit ehdottanut pikaista paineen purkua niin olis kruunannut molempien himon

Vierailija
1964/3550 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten järjestettiin jotain bileitä sen aikaisen tyttöystävän kanssa meillä kämpillä. Paikalle oli tullut jo muutamia kavereita, jotka istuivat olohuoneessa juttelemassa, itse olin just tulossa suihkusta. Olin pyyhe päällä just menossa makkariin pukemaan, kun mimmikaveri sanoi olohuoneessa istujille että hän käy vähän ehostautumassa, tuli makkariin, nappasi pyyhkeen veke ja rupesi ottamaan täysin yllättäen poskeen. Kaverit jutteli niitä näitä seinän vieressä ja kuunteli musaa, ja se kämppä oli sen muotoinen että kun oli kaikki väliovet auki yms. niin kuka tahansa, joka ois menny vaikka vessaan olisi sattunut suoraan suihinoton keskelle. Oli todella kiihottava kiinni jäämisen pelko, niinkin että itse toimituksessa ei kauaa kestänyt, ja vielä täysin omaksi yllätyksekseni tyttöystävä antoi laueta suuhun, jota hän ei ollut juuri koskaan aiemmin tehnyt. Siinä sitten vaan mimmi meni muina naisina takaisin olohuoneeseen juttelemaan, itse jäin makkariin aika hölmistyneenä vielä hetkeksi ihmettelemään.

Vierailija
1965/3550 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten ennen tätä koronaa olin täysi-ikäisen tyttäreni kanssa kahdestaan lomamatkalla Kreikassa. Otimme aurinkoa rannalla ja siihen tuli kaksi paikallista nuorta teinipoikaa juttelemaan. Epäilivät meitä siskoiksi ja näyttivät olevan aidosti yllättyneitä, kun kerroin olevani päälle nelikymppinen mamma ja tytär päälle parikymppinen opiskelija.

He tarjoutuivat pitämään meille seuraa ja näyttämään paikkoja illalla. Kävimme syömässä ravintolassa, joimme viiniä ja sen jälkeen menimme rannalle katsomaan tähtiä.

Toinen pojista vei minut rantatuoliin ja toinen otti tyttäreni vähän kauemmas. Varovasti hän alkoi suutelemaan minua ja vei kättä reidelle. Pimeydessä ei ihan nähnyt tyttäreni luokse, mutta vaikutti, että siellä suudeltiin myös. Hän kaivoi kondomin esille ja kysyi jatketaanko. Suutelin poikaa ja tunnustelin hänen pullottavaa etumustaan. En tiennyt jatkaako, mutta halu ja himo vei voiton. Annoin hänen jatkaa. 

Poika kosketteli vaatteiden päältä rintoja ja hameen alta hän riisui pikkuhousut. Hän riisui puoliksi omat housunsa ja näin sojottavan paisuneen elimen. Oli todella kiihottavaa. En yleensä kiihotu näin nopeasti ja voimakkaasti, mutta tilanne oli sen verran erityislaatuinen. Hän laittoi kortsun ja työntyi kostuneeseen pilluuni.  Hitain, mutta käskevin vedoin hän pienellä sivuliikkeelle pani nautinnollisesti. Vaikka aurinkotuolin muovi painoi ikävästi, tuntui ihanalta. Vaihdoimme asentoa ratsastukseen ja huomasin sivusilmällä tyttären rakastelevan lähistöllä. Laukesin oikein koko kehoa värisyttävällä orgasmilla.

Pelkästään tämä oli jo ollut kiihottava kokemus, mutta lisää oli edessä. En tiedä mitä tapahtui, mutta poika kysyi tehdäänkö vaihto. Jotenkin siinä vain niin kävi, että suostuin parinvaihtoon. Hän huikkasi kaverilleen jotakin kreikaksi ja meni tyttäreni luokse. Toinen poika tuli minun aurinkotuolille ilman housuja.

Olin sen verran kiihottunut ja sekaisin kiimasta, että aloin ottaa pojalta suihin ja rakastelimme myös hänen kanssaan. Oli kihelmöivä tunne saada elintä, joka on juuri ollut tyttäreni sisällä ja kuulin myös miten tyttäreni nautti. 

Sen verran noloa oli jälkeenpäin, ettemme ole tästä tapahtuneesta seikkailusta tyttären kanssa puhuneet. Kiihottava kokemus kylläkin.

Vierailija
1966/3550 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin .Olipas taas tarinoita.

Vierailija
1967/3550 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsin .Olipas taas tarinoita.

Ihan hyvä tarina..kerropas ihan omin sanoin meille muille ,että miksi notkut täällä palstoilla tuolla asenteella..nauti sinäkin sisällöistä..mitä välii Onko ne totta vai ei..

Vierailija
1968/3550 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm.... kiihottavia tarinoita täällä. oma kiihottavin kokemukseni on myös sellainen, jota ei kehtaa kertoa kuin täällä. Työskentelen lähihoitajana ja palkka ei todellakaan ole mikään suuri. Avioero johti rahapulaan ja päätin yhdistää huvin ja hyödyn. Satunnaista maksullista seuraa tarjosin netti-ilmoituksella, jotta saisin lapsille vähän parempaa arkea ja lisätuloa, itselle ehkä nautintoa. No joo. Kovinkaan kummoisia kokemuksia en saanut. Yritin vastauksista poimia asiallisimmat ja selväpäisimmät asiakkaat.

Yksi kuitenkin jäi mieleen. Ensin ajattelin hänet nähdessä, että voi herranjumala, onpas laiha ja nuori. Ei mitenkään atleettinen nuorukainen, vaan koneen ääressä istuva peräkammarin poika. Tiukkasin tylysti heti eteisessä henkilöllisyystodistusta. Poika näytti alaikäiseltä, mutta oli juuri 18v täyttänyt finninaama laihaläski. En olisi häntä normaalisti edes vilkaissut. Hän antoi rahat, joten huokaisin hiljaa mielessä ja otin palveluasenteen. Ajattelin, että poikaraukka varmaan laukeaa heti runkkauksessa ja saan helpot rahat.

Halasimme sängynlaidalla ja hän halusi pussata. Pussaus maistui hampurilaiselta ja itseinho iski minulle. Melkein itkin, koska tuntui vastenmieliseltä. Hän käski minut riisumaan itseni ja avusti siinä itsekin. Koskin hänen jalkoväliin, ja siinä vaiheessa iski tajuntaani uteliaisuus ja ihmetys. Penis tuntui valtavalta. Kun hän riisui housunsa näin vihdoin sen. Isoin miehen elin, jonka olin ikinä nähnyt. Ennen olin luullut, ettei koolla ole niin väliä, mutta tässä tapauksessa ristiriita pojan kropan ja kuin härän peniksen välillä oli äärimmäisen kiihottavaa. Olin vanhempi nainen hunningolla.

Kloppi nussi minua kahteen kertaan ja toisella kertaa kesti niin kauan, että itsekin nautin. Ei pitäisi olla ennakkoluuloinen ja joskus edelleen sormeilen kiihottuneena itseä muistellen poikaa ja hänen jättipenistään, jota oli selvästi päässyt osaavasti käyttämään. 

Vierailija
1969/3550 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina joka saa vuosienkin jälkeen alavatsaan lämmön.

Oltiin kavereiden kanssa "normi" perjantain baarikierroksella. Jossain vaiheessa iltaa tapasin naisen, naisen joka oli varmasti 15 vuotta minua vanhempi. Loppuillasta jutut meni seksiin, kuinkas muuten. Ja nainen kertoi että hänen puoliso haluaisi katsella kun nuorempi mies tuottaa hänelle hyvää. Tätä varten siis hän oli liikkeelle lähtenyt, ja minä hullu suostuin, oikeastaan tietämättä että mihin.

Heille päästyämme tapasin hänen miehensä, otettiin viskisiivut ja puhuttiin aiheesta ikäänkuin oltais rautakaupakäynnistä puhuttu.

Homma meni niin että sain olla hänen vaimonsa kanssa hetken kahdelleen.. viritellä fiilarit kohdilleen ja puhelinsoitosta mies tuli katsojaksi. Oli todella erikoinen tapaus, se fiilis että rakastelen naisen kanssa jonka oma mies katselee ja masturboi samaan aikaan. Kaikessa erikoisuudessaan saatiin todella hyvää aikaan, tuntui että molemmat oli niin täysillä siinä hetkessä läsnä, että välillä unohtui ulkomaailma. He toivoivat että en käyttäisi kumia, mutta itsellä ei pokka riittänyt. Halusin säilyttää terveyden tai jotain.

Oli todella ihana yö, yö joka ei varmasti unohdu koskaan

Vierailija
1970/3550 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanki kovana kokoajan näistä kokemuksista :))

Vierailija
1971/3550 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä kylpylässä tulin suihkun puolelle ja riisuin itseni tietenkin. Samaan aikaan naispuolinen siivooja tuli siihen eteeni siivoten vastapäistä suihkua. Siivooja oli hyvännäköinen nuorehko nainen. Katselin häntä samalla kun pesin itseäni ja huomasin hänen myös vilkuilevan minua. Etumukseni koveni kun kuvittelin mitä kaikkea voisi tapahtua. Huomasin myös naisen vilkuilevan kovenevaa etumustani, mutta valitettavasti mitään kuuta ei tapahtunutkaan. Tilanne vain oli tosin todella kutkuttava.

Vierailija
1972/3550 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tosi kiihottava kokemus oli aikapian senjälkeen kun olin saanut ensimmäisen siemensyöksykokemuksen kun löysin isosiskon ihanat pitsipöksyt ja puin ne jalkaani kyllä oli kiihottava tunne kun penis seiso kovana pöksyissä, takavarikoin siskon pöksyt sitten omaan käyttööni jatkoa varten, sisko ei koskaan kysynyt missä hänen pöksynsä on melkovarmaan tiesi missä tyynyn alla neovat.

Vierailija
1973/3550 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras seksipalstan ketju ja siksi nosto

Vierailija
1974/3550 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä kerroin siskon pöksystä mutta mitä sitä ennen tapahtui, olin saunomassa kun alkoi seisomaan ja aloin vetää aukipäin esinakaa joka ei ollut vieläkokonaan auennut terskan yli olin monta kertaa aiemminkin koittanut aukeisiko se terskan yli nyt yritin jälleen, monta aikaa kun tiukasti vedin että pelkäsin että ei kai mistään päääse repeämään en osaa sanoa kuinka kauan toimenpide kesti mut alkoi tulla ennen kokematon hyvänolon tunnne ja tuntui että pitää vain tiukasti jatkaa tunne oli tosi huumaava mutta sitten se tapahtui oli kuin olisi tykillä ammuttu vaalea neste alkoi jaksottain lentää peniksestä tilanne tuntui hurjan hyvältä vaalea neste lensi varmaan toistametriä pitkälle, ajattelin siinä samassa mitä nyt ja menin siinä jonkinlaiseen pökkiin kokemus oli niin voimakas pian toivuin siitä ja ymmärsin että tämä oli mimun ensimmäinen tietoinen siemensyksykokemus, asiasta en paljon tiennyt olin vain ohimennen kuullut mutta tämä tuli yllätyksenä olin vähän alle kolmetoista, kokemus oli niin voimakas mitä en ole kokenut sellaisena koskaan jälkeenpäin masturpoidessa enkä siinä kun olen pimppiin lauennut, nämä kaksi kokemusta on ollut musitinimukaan nuorelle pojalle tosi kiihottavat kokemukset, tietysti ison siskon kiinteät napakat tissit nännit pystyssä antoi oman osansa näihin kokemuksiin.

Vierailija
1975/3550 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmmm.... kiihottavia tarinoita täällä. oma kiihottavin kokemukseni on myös sellainen, jota ei kehtaa kertoa kuin täällä. Työskentelen lähihoitajana ja palkka ei todellakaan ole mikään suuri. Avioero johti rahapulaan ja päätin yhdistää huvin ja hyödyn. Satunnaista maksullista seuraa tarjosin netti-ilmoituksella, jotta saisin lapsille vähän parempaa arkea ja lisätuloa, itselle ehkä nautintoa. No joo. Kovinkaan kummoisia kokemuksia en saanut. Yritin vastauksista poimia asiallisimmat ja selväpäisimmät asiakkaat.

Yksi kuitenkin jäi mieleen. Ensin ajattelin hänet nähdessä, että voi herranjumala, onpas laiha ja nuori. Ei mitenkään atleettinen nuorukainen, vaan koneen ääressä istuva peräkammarin poika. Tiukkasin tylysti heti eteisessä henkilöllisyystodistusta. Poika näytti alaikäiseltä, mutta oli juuri 18v täyttänyt finninaama laihaläski. En olisi häntä normaalisti edes vilkaissut. Hän antoi rahat, joten huokaisin hiljaa mielessä ja otin palveluasenteen. Ajattelin, että poikaraukka varmaan laukeaa heti runkkauksessa ja saan helpot rahat.

Halasimme sängynlaidalla ja hän halusi pussata. Pussaus maistui hampurilaiselta ja itseinho iski minulle. Melkein itkin, koska tuntui vastenmieliseltä. Hän käski minut riisumaan itseni ja avusti siinä itsekin. Koskin hänen jalkoväliin, ja siinä vaiheessa iski tajuntaani uteliaisuus ja ihmetys. Penis tuntui valtavalta. Kun hän riisui housunsa näin vihdoin sen. Isoin miehen elin, jonka olin ikinä nähnyt. Ennen olin luullut, ettei koolla ole niin väliä, mutta tässä tapauksessa ristiriita pojan kropan ja kuin härän peniksen välillä oli äärimmäisen kiihottavaa. Olin vanhempi nainen hunningolla.

Kloppi nussi minua kahteen kertaan ja toisella kertaa kesti niin kauan, että itsekin nautin. Ei pitäisi olla ennakkoluuloinen ja joskus edelleen sormeilen kiihottuneena itseä muistellen poikaa ja hänen jättipenistään, jota oli selvästi päässyt osaavasti käyttämään. 

"Härän peniksestä" tuli melko koominen mielikuva. Siis härkähän on palliton sonni ja sonnin penis on sellainen ohut tikku...

Vierailija
1976/3550 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten sovittelin alusvaatteita pienessä liikkeessä maalla poikaystävä makutuomarina. Oltiin ainoat asiakkaat sillä hetkellä. Musta oli niin tajuttoman kiihottavaa huomata, miten hällä alkoi seistä komeana, ihan täysillä siinä pyörähdellessäni. Liikkeen myyjä viipyi puhelimessa takahuoneessa ja kutsuin poikakaverini mun kanssa sovituskoppiin sisälle. Tuo alkoi samantien suuteleen mua ja availemaan housujaan. Pyllistin pikkaisen ja yritin varpistaa ja notkistaa selkää. Hän työnsi kalunsa äkkiä muhun, lykki muutaman ihanan työnnön, kaivoi taskusta nenäliinapaperia ja alkoi huohottaen runkata ja laueta. Tärisin kiihotuksesta ja pyysin hänet takaisin sisään. Hän lykki mua samalla koko ajan laueten lisää, veti lopulta itsensä ulos ja kumarsin vapisten orkusta. Kiusasin yhä kovaa penistä kielellä, sain hänet urahtaan ja spermaa alkoi tulla lisää. Sulloin märät paperiliinat veskaan ja kaiken varalta häivyttiin paikalta myyjä yhä puhelimessa ilman ostoksia. 

Vierailija
1977/3550 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten sovittelin alusvaatteita pienessä liikkeessä maalla poikaystävä makutuomarina. Oltiin ainoat asiakkaat sillä hetkellä. Musta oli niin tajuttoman kiihottavaa huomata, miten hällä alkoi seistä komeana, ihan täysillä siinä pyörähdellessäni. Liikkeen myyjä viipyi puhelimessa takahuoneessa ja kutsuin poikakaverini mun kanssa sovituskoppiin sisälle. Tuo alkoi samantien suuteleen mua ja availemaan housujaan. Pyllistin pikkaisen ja yritin varpistaa ja notkistaa selkää. Hän työnsi kalunsa äkkiä muhun, lykki muutaman ihanan työnnön, kaivoi taskusta nenäliinapaperia ja alkoi huohottaen runkata ja laueta. Tärisin kiihotuksesta ja pyysin hänet takaisin sisään. Hän lykki mua samalla koko ajan laueten lisää, veti lopulta itsensä ulos ja kumarsin vapisten orkusta. Kiusasin yhä kovaa penistä kielellä, sain hänet urahtaan ja spermaa alkoi tulla lisää. Sulloin märät paperiliinat veskaan ja kaiken varalta häivyttiin paikalta myyjä yhä puhelimessa ilman ostoksia. 

Sitten heräsin.

Vierailija
1978/3550 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin oli jälkikäteen melko kiihottava kokemus kun menin karipian kylpylään ja kassalla kysyin saako altaalle mennä hipstereissä kassa rouva sanoi että voi jos ne on tarkoitettu uima asuksi lähdin siitä altaalle kävin peseytymässä ja menin höyrysaunaan jossa ei paljon nähnyt eteenpäin aikani istuin siellä ja kävin suihkussa ja laitoin vaimoni luonnonvalkoiset hipsterit ja menin allastilaan ensin isoon altaaseen sitten porealtaaseen oli vähän seksikäs tunne porealtaassa kun poreet ei pajon kunnioittaneet mun ohuita hipstereitä alkoi siinä jo peniskin seisomaan kun poreet poreili pöksyissä välillä kävin toisessa altaassa palasin vielä joksikin aikaa pore altaaseen kun olin mielestäni itseäni hemmotellut poistuin suihkun ja höyrysaunan jälkeen pukeutumaan, jälkikäteen ajatellen mitä muut ihmiset ajatteli kun varmasti ohuet luonnonvalkoiset hipsterit  märkänä kuulsi läpi ja paljasti kaikki muodot mitä pöksyjen alla oli muunmuassa mun mustan tuuhean karvioituksen mutta ei allasvalvojakaan tullut huomauttamaan, sitten kun menin ulkona autolle tein huomion että eräs nainen tyytärensä kanssa sueras katseellaan ja heitä hymyillytti kun näki minut parkkipaikalla menossa autoon, ilmeisesti olivat altaalla havainneet minun uima asuni,jälkikäteen aika kiihottava kokemus.

Vierailija
1979/3550 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsin.

Pöljäke

Vierailija
1980/3550 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks sun se pakko aina tänne päivittää jos päikkäreiltäs heräilet, ketä se täällä kiinnostaa.

Sitten heräsin.

Pöljäke

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi