Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
1941/3550 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan sut aina.

Suutelin sua kovaa ja vastasit joka kerta, annoit mun suudella. Muistan, miltä tuntui nojata suhun kun nojasit seinää vasten,

työnsin kättä sun housuihin kun toiset ei nähneet, monta kertaa keskeytin, katseltiin ympärille ja taas jatkoin. Oltiin eri tunneilla ja pyydettiin samaan aikaan vessataukoa. Hyväilin sulle orgasmin, sä huokailit katkonaisesti.

Laukesin kulli pystyssä. Sä silitit mua, pyyhit mun pippeliä, hyväilit mun hiuksia.

Koulun jälkeen oltiin yhdessä. Rakasteltiin uudestaan ja uudestaan kortsut lopussa, voi miltä sun vartalo tuntui mun alla kun työntelin sua testosteronia täynnä.

Viimeinen kuuma kesämme tuli yo-juhlien jälkeen…

Sä olit mun tyttöni. Mun kiihottavin ja kaunein kokemus.

Vierailija
1942/3550 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan sut aina.

Suutelin sua kovaa ja vastasit joka kerta, annoit mun suudella. Muistan, miltä tuntui nojata suhun kun nojasit seinää vasten,

työnsin kättä sun housuihin kun toiset ei nähneet, monta kertaa keskeytin, katseltiin ympärille ja taas jatkoin. Oltiin eri tunneilla ja pyydettiin samaan aikaan vessataukoa. Hyväilin sulle orgasmin, sä huokailit katkonaisesti.

Laukesin kulli pystyssä. Sä silitit mua, pyyhit mun pippeliä, hyväilit mun hiuksia.

Koulun jälkeen oltiin yhdessä. Rakasteltiin uudestaan ja uudestaan kortsut lopussa, voi miltä sun vartalo tuntui mun alla kun työntelin sua testosteronia täynnä.

Sitten heräsin ja päästin kissimirrin ulos.

Kuinka monta kissaa sulla on? Vai ramppaako se sama koko ajan edestakas? Unenlahjat ainakin tuntuu olevan kunnossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/3550 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan sut aina.

Sitten heräsin ja päästin kissimirrin ulos.

Kuinka monta kissaa sulla on? Vai ramppaako se sama koko ajan edestakas? Unenlahjat ainakin tuntuu olevan kunnossa :)

Taitaa se ”kissa” aina kyllästyä siihen, että isäntä itte sitä vain silittelee, ja sen vuoksi yrittää ulkosalle. Voi ”kissa”parkaa…

Vierailija
1944/3550 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aika paksu penis ja todella kiihottavaa kun pidän naista hiuksista kiinni ja survon munaa suuhun, niin että nainen kakoo ja kuola/eritteet on pitkin hänen naamaansa, myös munalla kirjaimellisesti poskeen työntäminen on kiihottavaa.

Vierailija
1945/3550 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kiihottavin kokemukseni tapahtui Aulangolla noin 10 vuotta sitten. Olimme kihlattuni kanssa lähteneet sinne juhlistamaan kihlaustamme. Ulkoilimme ensin Aulangolla, kävimme sitten syömässä hyvin ja illalla menimme kylpylään. Kihlattuni oli tyrmäävä näky pienissä bikineissään. Kylpylässä oli melko hiljaista joten saimme aika rauhassa suudella ja hiplata toisiamme. Täytyy myöntää että kalua alkoi olla aika vaikeaa pitää lepoasennossa😁. Hotellihuoneessa menimme kiimoissaamme heti sänkyyn. Nuolin kihlatulleni orgasmin ja sen jälkeen aloin panemaan takaapäin. Huoneessa oli iso peili ja siitä oli äärettömän kiihottavaa katsoa kuinka kihlattuni nesteistä märkä kaluni upposi pilluun ja kuinka rinnat heiluivat panemisen tahdissa. Kihlattuni uikutti kuin koiranpentu enkä kestänyt kovin montaa minuuttia kunnes laukesin voimalla. Nuo minuutit ovat elämäni parhaat ja ne muistan ikuisesti...

Vierailija
1946/3550 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea ketju. Luen aivan litimärkänä.

Vierailija
1947/3550 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea ketju. Luen aivan litimärkänä.

Varsinkin alkupäässä ketjua on paljon tosi kiihottavia kokemuksia.

Itsekin olen aikanaan kirjoittanut sinne jonkun ihan oikeasti kokemani jutun, joita ei unohda. Osa jutuistahan on varmaan keksittyjäkin :)

Vierailija
1948/3550 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, kun olin lähetellyt ”signaaleja” silloisen tyttöystävän kaverin kanssa, ja ”vääjäämätön” tapahtui baari illan jälkeen tämän ystävän kotona. Työntyminen kiellettyyn lihaan laukas jonkulaisen kiihotusmekanismin, laskettelin kiihkeän yhdynnän jälkeen sperrrrmat suoraan sisälle pitäen mulkkua syvällä tuon blondin haarovälissä. Kiihottavinta oli myös kun tämä tyttöystäväni kaveri hokee kokoajan tää on niin väärin tää on niin väärin mutta kännissä ja kiimasena väliin huus että älä lopeta tää tuntuu niin ihanalta

Vierailija
1949/3550 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin poikuuteni vappuna xxx kokeneelle vanhemmalle opiskelijatytölle. Vieläkin vuosikymmeniä myöhemmin ihmettelen, miksi hän toisteli: "Ei, ei, ei..." Ja avasi hymyillen reisiään innokkaasti. Eipä juuri kiihottanut ja homma oli sekunneissa ohitse. Naisen psykologiaa mutta mitä ja miksi?

Vierailija
1950/3550 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetin poikuuteni vappuna xxx kokeneelle vanhemmalle opiskelijatytölle. Vieläkin vuosikymmeniä myöhemmin ihmettelen, miksi hän toisteli: "Ei, ei, ei..." Ja avasi hymyillen reisiään innokkaasti. Eipä juuri kiihottanut ja homma oli sekunneissa ohitse. Naisen psykologiaa mutta mitä ja miksi?

Kiihottavinta kokemusta kysyttiin ja kerroit sellaisen joka ei juuri kiihottanut?

Vierailija
1951/3550 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady September kirjoitti:

Tämä ei kuulosta kovin rajulta varmaan,   mutta minulla oli aikoinaan 17 - 18 -vuotiaana ns. "salasuhde"  erään aikuisen miehen kanssa.  Hän oli iältään jo 45 v.  ja itse asiassa erään koulukaverini isä.  

Tapailtiin salaa,  käytiin ajelulla hänen autollaan,  hän tarjosi minulle jatkuvasti ruokaa Mäkkärissä, osteli mulle lahjoja, vaatteita jne.    Enkä minä pelkästään hyötynyt hänestä,  vaan kyllä mä oikeesti tykkäsin hänestä.    Olin samalla utelias, seikkailun haluinen ja tietysti hieman tyhmäkin.

Annoin toki myös paljon vastineeksi.   Itse asiassa tuo mies vei neitsyyteni heinäkuussa 1999.  Se tapahtui ulkona luonnon helmassa,  jonne olimme ajelleet hänen autollaan.  

Muistan aina sen miltä metsä tuoksui ja miltä heinikko tuntui selkäni alla,  kun makasin hänen allaan ja hän työntyi sisääni ensimmäisen kerran. Se ei tehnyt kovin kipeää, ja olin onnellinen.  

Ei mikään yksittäinen yhdyntä tai tilanne ollut se iso juttu, vaan koko suhde.  Sitä kesti miltei vuoden.   Aluksi tapailimme salaa monta kertaa viikossa kun oli kesä, mutta kerrat harvenivat syksyn tullen.   Emme kuitenkaan päässeet eroon toisistamme ennen kuin vuoden kuluttua juttumme alkamisesta. 

Suhde päättyi siihen, että hänen vaimonsa sai vihiä suhteestamme.  Mutta mitä siitä seurasi, onkin jo toinen tarina.  

Nykyisin olemme tuon miehen kanssa Facebook -kavereita, mutta emme ole tavanneet kasvotusten sitten kesän 2000.   

Kuulostaa tosielämältä eikä teinifantasialta tai ruusunpunaisen romanttiselta ja sovinnaiselta. Siksi varmaan moni keskinkertaisuus oli alapeukuttanut.

Kiinnostaisi vielä tietää, mitä miehelle ja sen avioliitolle tapahtui? Aloittiko vaimo traagisen näytelmän?

Vierailija
1952/3550 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavinta kokemusta kysyttiin ja kerroit sellaisen joka ei juuri kiihottanut?

Innolla ja kiihkolla vuosia odotettu tapahtui - ja näin huonosti kävi! Enkä ymmärrä vieläkään mitä tapahtui,  

Vierailija
1953/3550 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikoina me käytiin "salaa" liikuntasalin välinevarastossa. Välitunneilla ja vapaatunneilla livahdettiin sinne kun tilaisuus oli. Kun ainaki luultiin, että kukaan ei huomannut ja silloin kun siellä ei ollut muuta hässäkkää. Mä makasin jumppapatjakasassa ja jätkä aivan kiimassa mun päällä. Pani kovaa ja samalla suuteli mua vaativasti. Noi kerrat kiihottaa vieläkin eniten ja haluaisi kyllä ottaa uusiksi, jos se vaan olis mahdollista.

Vierailija
1954/3550 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin sinun hengityksesi takanani. Olimme työporukassa matkalla Suomessa. Se tuntui kielletyltä. Olin vapaa, olit vapaa, olimme kollegoita. Olin 23, ekassa vakityöpaikassani ja rakastunut toivottomasti. Osasit keskustella älykkäästi aiheesta kuin aiheesta. Flirttailit minulle estottomasti ja ujostelematta, hakeuduit niin lähelle kuin voit. Olit totaalisesti vanhan ajan gentleman, tarjosit takkia ylleni, avasit ovia, kosketit aina vähän samalla ja värähdin joka kerta kuin ujo teinityttö.

Mietin, ei tästä voi tulla mitään. Lupasin joskus koulussa itselleni: ei koskaan romanssia saman luokan pojan kanssa, ei koskaan työpaikkaromanssia. Eka toteutui, mutta mitä nyt… ennen kuin kävin nukkumaan hyväilin sormillani orgasmin kuvitellen ne sinun sormiksi…

Sinä iltana sillä matkalla maaseudulla pienessä b&b:ssä koputit huoneeni oveen. Pyysit saada tulla sisään, tunsin kaksoismerkityksen sanoissasi. Seisoit aivan kiinni minussa, et sanonut mitään. Nojasit minuun ja henkäilit otsaani, silitit kylkiäni, herkkiä rintojani. Tunsin, miten haluissasi olit. Lopulta se tapahtui, suutelit taitavasti, hyökkäävästi pienin näykkäisyin. Laskit koko ajan suudellen minut makaamaan sängylle, nostit yöpaitaani.

– Levitä sun jalkoja, sanoit käheällä äänelläsi. Maistoit minua pikkuhousujen ohi. Voi luoja, en tarvinnut paljoa, kun sain ekan orgasmini. Tajuni sumentui. Havahduin siihen kun olit polvillasi jalkojeni välissä ja availit farkkujasi kivikovana. Erektiosi oli kaunis, en aivan ylettänyt siihen kunnolla. Hipaisuni sai sen nytkähtämään…

Vedit pikkarini pois ja laskit itsesi ylleni, olit voimakkaana ja hurjan vaativana koko vartalollasi kiinni minussa. Työntelit rytmikkäästi ja painavasti. Ensimmäistä kertaa tunsin olevani oikean miehen kanssa, - Mä haluan panna sua kovempaa, kuiskasit nimeäni toistaen. Se tuntui ihanalta kuulla. Ynähdin vastaukseksi raskaissa työnnöissäsi ja sain elämäni siihen asti valtavimman orkun, hidastit hetkeksi, murisit ja toistit taas nimeäni kovan kiihdytyksen saattamana. Sain kolmannen samaan aikaan kanssasi.

Jäit päälleni, liikuit hiljaa edestakaisin, silitit minua, hyväilin sua ja rajuin suudelmin kohta kiihdytit uudestaan. Tulematta pois minusta laukesit toistamiseen, en ollut koskaan ollut kaltaisesi aikuisen miehen kanssa. Hämmästelin viriiliyttäsi ja olin onnellinen. Jäimme vierekkäin ja vetelin kädellä hiljaa kaluasi kunnes nukahdimme. Käännyit vielä aamuseisokissasi ja voimissasi ylleni ja panit mua lujaa ennen suihkua ja uutta etätyöpäivää.

Noista unohtumattomista matkapäivistä olemme kulkeneet yhtä matkaa tähän päivään. Rakastan sua ja meidän seksiä.

Vierailija
1955/3550 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä vuonna oltiin mieheni ja parin hänen kaverin kaa Ranskassa kaupunkilomalla. Yks kavereista halusi huvipuistoon ja toinen tyttökaverinsa kaa kiertämään museoita. Sain poikaystäväni mukaan rannalle. Mitäs kun mulla stondaa niin helposti, hän kyseli vähän pilke silmissä. Sanoin vaan jotenkin et, eiköhän siihen helpotus löydy. Siellä oli varmaan tuhat ja yks muutakin ja parkattiin sivummalle vähän varjoon puun lähelle. Meidän lähellä oli nuoripari pojalla pyyhe sylissä ja tyttö makasi vieressä käsi pyyhkeen alla. Huomasin että kulli on tytön kädessä ja hän liikutti kättään hiljokseen. Kato noita, sanoin miehelle. Mäkin haluun, mies tokaisi. Olin ujompi ja aattelin et joudutaan pian putkaan ja ongelmiin ulkomailla. Maattiin siinä myös vierekkäin ja kattelin että poikaystävällä seisoo pyyhkeen alla jo kyllä niin ihanasti. Rohkaistuin yhtäkkiä ja aloin runkata häntä pikkuhiljaa. Laitoin pyyhkeen ylle ja hän ojensi käden mun tisseille. Käsi liukui alemmas ja tulin hulluksi. Sykin muutamalla kosketuksella miehen sormiin, tilanne oli niin jännittävä ja sairaan kiihottava. Naapurissa kullin päästä alkoi pulputa valkoista ja alkoi pyyhkimisoperaatio kun likka kaivoi pikkupyyhkeen laukustaan ja paperia. Ei tosiaan ollut lähellä ketään muita, ei lapsia missään onneks, katottiin ympärille ja jatkettiin. Vaikka hidastin poikaystävä sanoi et, syöksyttää. Nuoripari poika uikkareissa yhä puolistondiksessa lähti kohti vettä ja pulahti uimaan. Kumarsin poikaystävän pyyhkeen alle ja imaisin kerran. Jatkoin hieromista ja mälliä tuli ja tuli, näin mieheni ilmeestä että hän sai tosi kovan orgasmin. Kihelmöi itselläkin kattoa toisen nautintoa vaikka en siinä päässyt toista kertaa maaliin ja se ekakin oli niin pikainen. Aloin siistiä häntä nii vaivihkaa kuin osasin. Niin pelottavaa ja kiihottavaa. Mentiin lopulta mekin uimaan ja suudeltiin vedessä toisiimme kietoutuen. Hänellä nousi taas täyteen komeuteen ja teki niin mieli yhdyntää, pari kertaa dipattiin aallokossa suht tummassa vedessä, alaosan kaulusta alemmas ja niin edelleen. Kesti kauan kun maltettiin tulla pois vedestä ja hän kulki kiinni mun takana jottei stondista olis huomattu. Meille vihellettiin.    

Vierailija
1956/3550 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtarivuosi pari vuotta sitten au-pairina Usassa "ruostevyöhykkeellä". Olin kolmekymppisen yksinhuoltajaisän lasten kanssa ja asuin hänen talossaan. Isä kävi autotehtaassa töissä ja hänen eksä satunnaisesti sillä välin katsomassa tenaviaan ja haukkumassa mua. Vanhemmilla välit eivät olleet kummoiset ja mies ei ollut deittaillut kuulemma eron jälkeen. Talo ei ollut mikään kartano eikä mies rikas, mutta syntisen komea ja taitava remontteeraamaan ja korjaamaan kaikkea hän oli. Fyysisen työn tekijä ja kroppa sen mukainen. Täytin syksyllä 18 ja mulle järjestettiin yllätysjuhlat. Tajusin viimein, että mies flirttailee, aikaisemmin ajattelin koko asiaa huumorina. Illan tullen joimme punkkua ja suukottelimme, tanssimme hitaita keskellä olohuoneen lattiaa, kun lapset olivat nukahtaneet. Talossa oli vain pari huonetta, lapset nukkuivat toisessa ja mies toisessa. Olkkariin oli tehty peti mulle ja mies hiipi yöllä luokseni, huomasi mun odottavan katseen, tuli vastustamattomasti päälleni ja hankasi peniksen vartta klittaani vasten samalla suudellen taukoamatta. Voimakkaana, niin vahvana päälläni ja kovana ja nopeana sisälläni. Hän todella otti mut hellästi mutta samalla kovaa ja osasi helposti rakastella mulle ekan orgasmini koskaan yhdynnässä. En unohda sitä iltaa ja yötä ikinä. Rakastelimme aina kun tilaisuus oli, joka yö mies kävi luonani olohuoneen nurkassa. Kävimme drive-in leffassa, kun miehen äiti oli tilapäisesti babysitterinä, matkalla ajoimme sivummalle ja hän kellisti mut takapenkille. Olimme varovaisia sillä mies ei halunnut kenenkään ja varsinkaan lastensa tietävän vielä suhteestamme. Luulen silti, että he tiesivät aika pian, 6 v. tyttö sanoi aamupalalla ehkä pari viikkoa synttäreistä, että haluaisi että synnyttäisin pikkusiskon hänelle. Mulla on niin tajuton ikävä sitä perhettä ja miestä. Ollaan whatsapissa tosi usein.

Vierailija
1957/3550 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin erästä kivaa miestä ja kun lopulta pääsimme sänkyyn asti, tuntui kuin olisimme lukeneet toistemme ajatukset ja halut. Kaikki oli jotenkin todella eroottista, hidasta ja himokasta.

Kaikki meni kuin jossain elokuvassa, vaikka emme olleet tunteneet toisiamme kauaa.

Mies oli hyvin herkkänä ja äänteli seksikkäästi joka kosketukseen ja koski myös minua juuri oikein ja oikeista paikoista. Olin äärimmilleni kiihottunut, kuten hänkin. Ilmassa oli hirveästi sellaista sähköä ja kemiaa.

Hän sai orgasmin hyvin äänekkäästi ja se vei minutkin rajan yli ja sain itsekin todella pitkän ja voimakkaan orgasmin. Saan todella harvoin penetraatiossa orgasmia, joten se oli tosi yllättävää ja upeaa. Jatkoimme vielä uudestaan samana yönä ja hän laukesi uudelleen sisälleni enkä meinannut saada hänestä tarpeekseni millään.

Seuraavat päivät leijuin vähän niin kuin euforiassa. En tule ikinä unohtamaan sitä seksikertaa. Silloin tiesin mitä oikeasti hyvä seksi on.

Vierailija
1958/3550 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konfirmaatiopäivänä oltiin seurakuntakodin alakerrassa sovittamassa alboja. Sä katoit mua aina niin paljon. Punastelin. Kuiskasit, miten et ollut koskaan nähnyt mua mekossa, ja miten haluaisit riisua kauniin mekkoni. Hymyilin, ujostelin. Siirsit mun paksuja hiuksia ja annoit pusun nopeasti. Kuumat väreet. Katselin, miten sujahdit nopeasti albaasi. Väänsit kättä yhtäkkiä toisen jätkän kaa pöydällä. Tulit luo, vetäisit mut käytävään, painoit nojaamaan seinään ja suutelit haluissasi mut pyörryksiin. – No niin nyt kaikki kohti kirkkoa, hopi, hopi, kuului komento jostain kaukaa joka ehkä oli lähellä. Lähdettiin, mutta vasta minuuttien suutelun jälkeen. Muut olivat menneet ajat sitten. Ne suudelmat, sun kosketus ja jatkuva itsevarmuus veivät multa jalat veteliksi. Oli lähellä ettei laskeuduttu makaamaan. Yksi kiihottavimmista.

Vierailija
1959/3550 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nähnyt pojan viimeksi vuosia sitten lapsena kerhossa. Perhe muutti muualle ja meillä alkoi koulu. Tunnistin silti piirteet. Otin aurinkoa Yyterissä ylioppilaskevään kesänä ennen jatko-opintoja. Työt ja menot olivat kesältä jo ohi ja odoteltiin vain syksyä. Jutteli mulle kuin vanhalle tutulle, nautin hänen seurasta. Sovimme, että tapaamme illalla. Hän antoi osoitteen ja saavuin paikalle. Kaunis huoneisto oli koristeltu kasvin ja kukkasin. Kommentoin, ettei oikein poikamiesluukulta näyttänyt. Hän kertoi aikaisemmin, että oli vapaa, uskoin vasta, kun näytti kirjallisuutta hylly täynnä kasvikirjoja ja muuta aiheeseen liittyvää matskua. Suuteli voimakkaasti, yllätyin suorasta toiminnasta. Olin mukana ja vastasin yhtä tulisesti. Rakastelimme seisten kasvot vastakkain. En ollut koskaan ennen tuota iltaa kokenut himoa, joka syttyy noin nopeasti ja palaa niin kuumasti. Olimme suihkussa vähän aikaa sisäkkäin ja hän pesi mua täydessä erektiossa. Aistikasta ja helläkätistä itsehillintää ja olin aivan myyty. Hieroin penistä ja kun hän sai, suutelin häntä. Söimme yöpalaa ja joimme olutta. Seksiä oli toistakymmentä kertaa illan, yön ja aamun aikana. Ihmettelin hänen staminaa ja kykyä kovettua aina vaan uudestaan. Sain suuseksiä aamulla, vaikka olin saanut ihania orgasmeja rakastellessa, se tuntui niin hyvältä.

Vierailija
1960/3550 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi oli 2019 olin rukalla hiihtolomalla, väkeä oli ihan hirveästi. Tuntui kun koko mailma olis samaan aikaan liikkeellä. Se alkoi jo rinteessä, kaatuilin suksieni kanssa, jotenkin tuntui että jalat olivat solmussa. Yksi nuori mies tuli kysyyn tarvinko apua, sanoin ettei tästä tuu mitään.

Sain opastusta ihan lähi opetusta juteltiin ja käytiin kaakaolla ja hän tarjosi yhden jyrkän, se oli hyvää kaakaossa oli jotain alkoholia. Meillä oli hauskaa hänen kahden kaverin kanssa. Mua halailtiin ja hyvä ettei pussailtu. Sen näki ihan selvästi että minusta oltiin kiinnostuttu. Nuorilla miehillä oli ihan selvästi isku yritykset päällä. Tuli mieleen se vanha nainen hunningolla laulu.

En voinut mitään, pillu alkoi reagoimaan. Ei ollut todellista, mua ihan oikeasti vietellään kimppaan. Mietin että uskaltaisinkohan ryhtyä, toisaalta kaverit vaikuttivat kivoilta ja niin pirun komeilta.

Tiesin että jos meen saan elämäni härskeimmän ja kiihkeimmän panon.

Sanoin että mun on pakko lähteä kämpille, mun jalat on ihan muusia. Kiitin seurasta.

Silloin yks niistä kavereista pyys mua niiden kämpille.

Punastellen sanoin että mun on ainaki pakko käydä pikkuhousut vaihtamassa. Ei se haittaa.

Mun oli pakko kuitenkin pakko soittaa miehelleni, meilä olollut joskus puhe vieraasta miehestä.

Mies oli ottanut sen esille joskus.

Sanoin että nyt olis mahdollisuus

saada vierasta nuorta miestä.

Mies sanoi että totta kait meet

Mietin vielä hetken, ja sanoin itselleni että hitto nyt kokeilen mimiten värkki kestää.

Menimme poikien mökille.

Oli aika sekaista tavaroita heiteltiin vuoteilta pois.

Otin takin pois, ja istuin

sohvalle sydän pamppaillen.

Kaksi kaveria alkoi tekeen ruokaa, muistan senkin riisiä ja kanaa.

Kolmas tuli viereeni ja alkoi otetaan mun haalaria pois kun pojatkin olivat urheilu kerrastossa.

Jaa sullakin pitkät, ja jäi tuijottamaan mun haaroja.

Vilkaisin alas, ei helvattu, vaalean punaiset housut oli tummuneet haaroista. Tiesin että hunaja valui mutta noin.

Punastuin ja kysyin pyyhettä jotta voin käydä suihkussa.

Käy sitten ruuan jälkeen, sen nuoren miehen kasvoissa paistoi voiton riemu.

Sun jalathan oli kipeät?

On, miksi niin kysyin.

Mie voin hieroa, saanko.

Ennen kun ehdin vastata mut tönäistiin sohvalle, ja pitkiksiä vedettiin pois.

Ja taas mua vietiin, olin siinnä mummo kalsareissani, onneksi mustissa slogeissa, jonka haara kiila oli tummempi.

Se tunne, sain varmaan siinä jo orkun. Kolme nälkäistä miestä katsoi mua.

Sinä olet kaunis, ne kaks jotka seisoi kapustat kädessä näki että niillä seisoi kaikki, järkikin.

Mua yritettiin riisua pikkareita, pidin kiinni housuista.

Ihan tosi tahtoisin suihkuun.

Mun jalat vaan levitettiin, haarakiila pois tieltä ja kieli seikkaili pillussa.

Luoja kun teki hyvää, rimpuilin.

Mitä se vaikutti, en vaan pystynyt pitään pyllyä paikallaan. Kieli vaihtui pillussa, ja se oli jotain älytöntä, kiellettyä, ei sellaista vaan tapahdu. Hävetti mutta samalla... Halus lisää ja lisää.

Ja kun näin ne, voi luoja... Olin kiimassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan