Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
1901/3550 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin puolituntia sitten. Mies ja sen kaveri. Eka kerta kahden miehen panoleluna ja aina ollut salahaaveena. Ihanaa. ja kivaa vappua, pusu.

Vierailija
1902/3550 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noin puolituntia sitten. Mies ja sen kaveri. Eka kerta kahden miehen panoleluna ja aina ollut salahaaveena. Ihanaa. ja kivaa vappua, pusu.

Mitä kaikkea teitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/3550 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemus parturi-kampaajattaren panemisesta hänen työpaikallaan.   Oli sellainen ihana vaalea kolmekymppinen daami, jonka luona kävin hiustenleikkuulla vakituiseen joskus viitisen vuotta sitten.  Työskenteli usein yksin omassa parturi-kampaamossaan.  Siinä kun tutustuttiin ajan mittaan, niin rohkenin lopulta kysäistä vähän niinkuin leikin varjolla, että sopiskos jos pistäsin vähän lisähintaa, ja pistäis liikkeen oven lukkoon ja naitaisiin pikaisesti.  Daamihan sitten suostui kun lupasin 300 euroa puhtaana käteen. 

Takahuoneen sohvalla sitten hinkattiin.  Kampaajatar makasi selällään silmät kiinni ja minä työntelin reisien välissä.  Kyllä se hyvältä tuntui ja kampaajatarkin sen verran tuntui tykkäävän, että voihki kiimaisesti. 

Eihän niin upeaa naista niin jännässä tilanteessa voinut pitkään naida ilman huipulle joutumista, joten laukesin alle kahden minuutin työntelyn jälkeen. 

Siivoiltiin sitten itsemme hieman noloina eikä myöhemmin keskusteltu tapahtuneesta.  Kuulin myöhemmin että tuo kampaajatar oli hiljattain kokenut avioeron ja jäänyt yksinhuoltajaksi, joten raha tuli kai tarpeeseen.   

Jos joku haluaa kommentoida tai viestitellä privaatisti, voi laittaa meiliä osoitteeseen:  henkkaristo@luukku.com

Vierailija
1904/3550 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Customer45 kirjoitti:

Minulla on kokemus parturi-kampaajattaren panemisesta hänen työpaikallaan.   Oli sellainen ihana vaalea kolmekymppinen daami, jonka luona kävin hiustenleikkuulla vakituiseen joskus viitisen vuotta sitten.  Työskenteli usein yksin omassa parturi-kampaamossaan.  Siinä kun tutustuttiin ajan mittaan, niin rohkenin lopulta kysäistä vähän niinkuin leikin varjolla, että sopiskos jos pistäsin vähän lisähintaa, ja pistäis liikkeen oven lukkoon ja naitaisiin pikaisesti.  Daamihan sitten suostui kun lupasin 300 euroa puhtaana käteen. 

Takahuoneen sohvalla sitten hinkattiin.  Kampaajatar makasi selällään silmät kiinni ja minä työntelin reisien välissä.  Kyllä se hyvältä tuntui ja kampaajatarkin sen verran tuntui tykkäävän, että voihki kiimaisesti. 

Eihän niin upeaa naista niin jännässä tilanteessa voinut pitkään naida ilman huipulle joutumista, joten laukesin alle kahden minuutin työntelyn jälkeen. 

Siivoiltiin sitten itsemme hieman noloina eikä myöhemmin keskusteltu tapahtuneesta.  Kuulin myöhemmin että tuo kampaajatar oli hiljattain kokenut avioeron ja jäänyt yksinhuoltajaksi, joten raha tuli kai tarpeeseen.   

Jos joku haluaa kommentoida tai viestitellä privaatisti, voi laittaa meiliä osoitteeseen:  henkkaristo@luukku.com

Sinulla upea kokemus.

Vierailija
1905/3550 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Customer45 kirjoitti:

Kuka eunukki yläpeukuttaa 300e jyystöstä ettekö muusta kiksei saa

Vierailija
1906/3550 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Customer45 kirjoitti:

Sitten heräsin

Vierailija
1907/3550 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh kirjoitti:

Customer45 kirjoitti:

Ja sä olet itse yläpeukuttanu tätä omaa paskaa kommenttias. :D

Vierailija
1908/3550 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai todennäköisesti kiksit sun läsnäolosta ja katseesta. Jotkut pojat on tollaisia, että kiihottaa vaan enemmän jos joku katselee. Ne vähän sillä tavalla ylpeilee sillä, että ovat saaneet tytön "kesytettyä" ja sillä miten ovat taitavia suuteleen. Mulla oli teiniaikoina just tollainen poikaystävä ja suudeltiin paljon julkisilla paikoilla. Aluks tuntui vähän oudolta, mutta rupesin nauttimaan siitä hänen estottomuudesta ja kiihottumaan itsekin. Ei sitä oikein osaa selittää millään järjellisellä syyllä. Se on vaa tosi kiihottavaa.

Sama mulla lukiossa kun pussattiin. Jos joku sattui katselemaan ja poikakaverini huomasi sen, hän nojasi vaan tiukemmin muhun (ja mä seinää vasten) ja sillälailla miehekkäästi kukkoillen alkoi suudella kiihkeämmin ja paljon kovemmin. Tytöstä (ainakin musta) toi tuntuu niin kivalta ja kuumalta, kun poika sillä tavallaan viestii ja miestelee, että hän on saanut juuri minut hurmattua ja valloitettua itsevarmuudellaan ja niillä suutelutaidoillaan. Oli niin upea tunne ja samalla tietenkin ihanan kiihottavaa tuntea ne suudelmat ja toisen vartalo ja joka kerta se seisokkikin sit siinä. 

Vierailija
1909/3550 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai todennäköisesti kiksit sun läsnäolosta ja katseesta. Jotkut pojat on tollaisia, että kiihottaa vaan enemmän jos joku katselee. Ne vähän sillä tavalla ylpeilee sillä, että ovat saaneet tytön "kesytettyä" ja sillä miten ovat taitavia suuteleen. Mulla oli teiniaikoina just tollainen poikaystävä ja suudeltiin paljon julkisilla paikoilla. Aluks tuntui vähän oudolta, mutta rupesin nauttimaan siitä hänen estottomuudesta ja kiihottumaan itsekin. Ei sitä oikein osaa selittää millään järjellisellä syyllä. Se on vaa tosi kiihottavaa.

Sama mulla lukiossa kun pussattiin. Jos joku sattui katselemaan ja poikakaverini huomasi sen, hän nojasi vaan tiukemmin muhun (ja mä seinää vasten) ja sillälailla miehekkäästi kukkoillen alkoi suudella kiihkeämmin ja paljon kovemmin. Tytöstä (ainakin musta) toi tuntuu niin kivalta ja kuumalta, kun poika sillä tavallaan viestii ja miestelee, että hän on saanut juuri minut hurmattua ja valloitettua itsevarmuudellaan ja niillä suutelutaidoillaan. Oli niin upea tunne ja samalla tietenkin ihanan kiihottavaa tuntea ne suudelmat ja toisen vartalo ja joka kerta se seisokkikin sit siinä. 

Ihan täyttä hevonpaskaa koko juttu. Lukiossa nyt muutenkaan kukaan pussaile ja nylkytä muna pystyssä pitkin seiniä. Siellä opiskellaan ja ollaan jo melkein aikuisia.

En sanoisi niin. 2 paria ja nimenomaan lukiossa nuoli toisiaan mun aikana! Onkohan meidän lukio ollu sitten ihan uniikki tapaus.

Vierailija
1910/3550 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen-rakastettuni- hän tuli sisääni n 30 sekuntia sen jälkeen kun oli tullut sisään ovesta, keittiön pöydällä. Oli ensin nostanut minut syliin suudellen ja avasin samalla hänen housunsa ja sitten hän olikin jo sisälläni, kuumana- rakkaana. Mikään ei voita häntä.

Vierailija
1911/3550 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh kirjoitti:

Customer45 kirjoitti:

Tämä onkin keskustelu erinlaisille kiihottaville kokemuksille eikä avautumispaikka katkerille puutteessa eläville kitisijöille . Mene muualle kitisemään hyvästä ketjusta

Vierailija
1912/3550 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täh kirjoitti:

Customer45 kirjoitti:

Tämä onkin keskustelu erinlaisille kiihottaville kokemuksille eikä avautumispaikka katkerille puutteessa eläville kitisijöille . Mene muualle kitisemään hyvästä ketjusta

Ketju on hyvä mutta juttu on paskaa, aihe on kopioitu Suomi24:ltä (siellä päivystää hupakko, joka levittää itsestään parturifantasioita).

Vierailija
1913/3550 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsekin pakko kirjoittaa kouluaikojen teiniromanssistani. Anteeksi, jos tämä on jo ketjussa. En muista, olenko kirjoittanut joskus nostalgian kaipuussani ja ikävässäni tänne. Mun tilanne oli just se klassinen: yläasteen päättötodistuksessa kymppi ruotsista kertonee jotain, ihastun ”pahaan poikaan” lukion tokalla. Ei nyt niin pahaan, että oltaisiin rötöstelty tai muuten tehty oikeasti pahaa, mutta jokin hänen taiteellisuudessa ja arkailemattomassa olemuksessa kertoi mun nuoren naisen vaistolle, ettei ihan tavis ollut ja se kiehtoi oudolla, mulle uudella, tosi levottomalla tavalla. Ja joo, aina naiset rakastuu renttuihin, tässä tapauksessa ”renttuun”, koska ihan hyvät arvosanat jätkällä oli lukiossa. Pieni koulu maalla ja vapaatunneilla käytiin tyhjissä luokissa nojailemassa ja suutelemassa, niissä joihin sattui pääsemään, jos ovi oli jäänyt auki tai pojan omatekemä rautalankatiirikka toimi. Usein lipsahti ihan kunnolla seksin puolelle. Kameroita ei ollut vielä joka paikassa. Ruotsin luokka, joka oli samalla kielistudio, oli meidän suosikki, koska maikka oli vanhempi rouva, joka usein unohti tai jätti tarkoituksella oven auki. Siellä oli tosi leveä ehkä pari metriä pitkä ehkä 20 kasetin c-kasettisoitinvaunu. Mä olin aina hänen allaan kun me rakasteltiin ja oli suoranainen ihme, että se hökötys kesti meidän painon ja kiihkon. Ihme, ettei koskaan jääty kiinni, hiljaa koitettiin olla mutta silti... Open pöytä oli vähän turhan pieni lähikseen pulpeteista puhumattakaan. Lattia ei tullut mieleen. Tunnilla jänskätti vieläkö nauhuri toimisi ja huomaisiko maikka tai kukaan mitään, kuten vaikkapa sitä, että koko laatikko oli liikkunut paikoiltaan tai, että sen liukukansi oli kevätlukukautta kohti painunut alas keskeltä.

Vierailija
1914/3550 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ns mökkipanona kolmelle miehelle. Tästä on aikaa ja tapahtui pohjoisessa hiihtoreissulla. Sain miestä tai oikeastaan jouduin antamaan pitkin viikonloppua, asiat oli puhuttu etukäteen - ei kaduta, eikä tarvii enää uudestaan sellaista. Ihanaa silti oli ihan ilman omantunnontuskia olla se tuhma nainen josta kaikki aina puhuu. Halusin kokeilla.

Vierailija
1915/3550 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenystäväni häissä kohtasin miehen, jonka kanssa kipinöi heti ensikatseista. Emme tunteneet toisiamme ennalta mitenkään, mutta jokin minua veti kiinni häneen kuin magneetti, niin fyysisesti kuin keskustellen. Tiesin heti, että meidän seksi olisi upeaa, kun huomasin, että mies on ihana viemään tanssiessa ja loistava suutelija. Usein nuo kaksi ominaisuutta korreloivat. En ollut kokenut koskaan mitään sellaista tunnetta. Se otti haltuunsa koko vartaloni ja mieleni. Olimme kuin keskenkasvuiset kiihkeästi rakastellen ja kuherrellen. Mies halusi pidellä käsiäni ylhäällä seksin aikana ja jo kiihottaessaan minua teki tuota. Hän tuli aina mahdollisimman lähelle, sai minut ihan lemmenkuumeeseen ja tunsin siinä liki hänenkin sydämenlyönnit. Harmittavasti koko juttu jäi kesäromanssiksi töiden viedessä meitä eri puolille maailmaa. Silti usein muistelen miestä ja meidän kuumaa huumaa. Elettiin vielä hellekesää -18.

Vierailija
1916/3550 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kokemukseni kahden miehen kanssa. Olimme rennolla mielellä lomatunnelmissa veneilemässä mieheni ja hänen hyvän ystävänsä kanssa. Kesäaurinko lämmitti ja jonkun syrjäisen saaren rantaan jäimme lounastamaan. Vähän viiniäkin maisteltiin ja päätimme uskaltautua uimaan. Kaikki nakuina ja katselin niitä komeita miehiä paljaina ja huomasin kyllä että minuakin katseltiin. Jotenkin se kaikki tuntui niin luonnolliselta ja olimme vähän kihottuintakin toisistamme. Rakastelimme siinä kalliolla viltin päällä ja sain todella huomaavaista, kiihkeää seksiä. Molemmat herrat naivat minut orgasmiin vuorollaan ja vähän yhteistuuminkin. Ei jääny morkkista kenellekään, mutta uusiksi emme (vielä ainakaan) ole sitä ottaneet. Aivan mielettömän kiihottavaa oli siinä ulkosalla antautua, tuhmaa ja vähän kiinnijäämisen pelkoakin.

Vierailija
1917/3550 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kokemukseni kahden miehen kanssa. Olimme rennolla mielellä lomatunnelmissa veneilemässä mieheni ja hänen hyvän ystävänsä kanssa. Kesäaurinko lämmitti ja jonkun syrjäisen saaren rantaan jäimme lounastamaan. Vähän viiniäkin maisteltiin ja päätimme uskaltautua uimaan. Kaikki nakuina ja katselin niitä komeita miehiä paljaina ja huomasin kyllä että minuakin katseltiin. Jotenkin se kaikki tuntui niin luonnolliselta ja olimme vähän kihottuintakin toisistamme. Rakastelimme siinä kalliolla viltin päällä ja sain todella huomaavaista, kiihkeää seksiä. Molemmat herrat naivat minut orgasmiin vuorollaan ja vähän yhteistuuminkin. Ei jääny morkkista kenellekään, mutta uusiksi emme (vielä ainakaan) ole sitä ottaneet. Aivan mielettömän kiihottavaa oli siinä ulkosalla antautua, tuhmaa ja vähän kiinnijäämisen pelkoakin.

Sama pursisatu fantsu luettu moneen kertaan ennenkin

Vierailija
1918/3550 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä on ihan kaikista kiihottavin kokemus ja ehkä vähän erikoinenkin, kiihottava silti. Erään melko kosteiksi menneiden juhlien myöhäisjatkot uuden talomme tupaantuliaisten jälkihöyryissä ja muut olivat jo väsähtäneet. Jäin kahden ystävättäreni miehen kanssa vielä nuokkumaan, kun jäivät yöksi. 

Huomasin, miten hän silmäili vähän väliä sukkiin verhottuja sääriäni humalapäissään, kun juteltiin.  Nostin vähän kuin kokeeksi paremmin esille ja annoin reidenkin näkyä mekon alta vähän enemmän. Hän ei saanut siinä enää silmiään irti jaloistani ja kyseltyäni kertoi omaavansa vähän mieltymyksiä sukkahousu- tai sukkasääriin ja kysyi saako vähän koittaa. Outoa mutta vähän kiihottavaakin oli huomata miten hän oli ihan toisissa maailmoissa saadessaan sääreni syliinsä, huomasin myös että oli ihan fyysisesti kiihottuneessa tilassa. Lopulta hän vähän vaivautuneena kysyi suoraan olisiko huono ajatus jos hän koskettelisi itseään siinä - vähän huvittikin aluksi, mutta annoin luvan ja katselin miten hän masturboi kiihkoissaan ja laukesi lopuksi säärilleni.  Sen jälkeen hipsimme yöpuulle ja asia jäi siihen kertaan.

Vierailija
1919/3550 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä on ihan kaikista kiihottavin kokemus ja ehkä vähän erikoinenkin, kiihottava silti. Erään melko kosteiksi menneiden juhlien myöhäisjatkot uuden talomme tupaantuliaisten jälkihöyryissä ja muut olivat jo väsähtäneet. Jäin kahden ystävättäreni miehen kanssa vielä nuokkumaan, kun jäivät yöksi. 

Huomasin, miten hän silmäili vähän väliä sukkiin verhottuja sääriäni humalapäissään, kun juteltiin.  Nostin vähän kuin kokeeksi paremmin esille ja annoin reidenkin näkyä mekon alta vähän enemmän. Hän ei saanut siinä enää silmiään irti jaloistani ja kyseltyäni kertoi omaavansa vähän mieltymyksiä sukkahousu- tai sukkasääriin ja kysyi saako vähän koittaa. Outoa mutta vähän kiihottavaakin oli huomata miten hän oli ihan toisissa maailmoissa saadessaan sääreni syliinsä, huomasin myös että oli ihan fyysisesti kiihottuneessa tilassa. Lopulta hän vähän vaivautuneena kysyi suoraan olisiko huono ajatus jos hän koskettelisi itseään siinä - vähän huvittikin aluksi, mutta annoin luvan ja katselin miten hän masturboi kiihkoissaan ja laukesi lopuksi säärilleni.  Sen jälkeen hipsimme yöpuulle ja asia jäi siihen kertaan.

Hieno avaus… kolmessa sanassa kerrottu kaikki

Vierailija
1920/3550 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno avaus… kolmessa sanassa kerrottu kaikki

Älä oo tommonen. jos joku kertoo omia juttuja ja tulee pikku typo, niin mitä sitten...taidat olla melko tylsä tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän