Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
1461/3550 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli oman vaimon kanssa vaikeat ajat ja vaimon Sisko tiesi hyvin kuinka tilanne oli meillä haasteellisempi. No sitten eräänä viikonloppuna ei vaimon siskon auto lähtenyt käyntiin ja kävin auttamassa akkulaturin kanssa. Aivan yhtäkkiä oli siinä jutellessa pakko kerätä rohkeus ja kysyä voisiko hän ottaa suihin. Tulisi nimittäin todella tarpeeseen. Hän mietti ja hetken ja sitten mentiin kahville ja siitä sohvalle ja kyllä tulikin tarpeeseen. Kiitin häntä ja sanoin kuinka paljon oli apua. Ei olla puhuttu tuosta ikinä sen jälkeen.

M39

Melko rento reaktio kyllä siltä siskolta :D millainen ilme sillä oli? ihan kuka vaan nainen hyvin todennäköisesti vetää läsärillä jos kysyt tuollaista ellei kyseessä ole vanha tuttu pano. Onko kuumottanut että möläyttää joskus vaimollesi tuosta? Se tietäis eroa?

Vierailija
1462/3550 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa niin satans kovasti. Kaupungilla kauniita seksikkäitä naisia. Lyhyet mekot, läpikuultavat. Ilman risntsikoita ja rintsikoilla. Muhevat perseet.

Pari vuotta sitten kaupungissa liikkui eräs nuorehko nainen polkupyörällä. Hame päällä, pitkä sellainen ja antoi tuulen nostattaa helmoja.... ja pilluhan se siellä. Laittoi myös tennareitten naruja kiinni, niin että nosti jalan kivetykselle... ja pilluhan se siellä. Teki tahallaan.... aaaahhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/3550 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Invavessat on siihen hyviä.

Komppaan. ne on yleensä siistejä ja niissä mahtuu rakasteleen tavallisissaki asennoissa. Mä saan nopeesti joka kerta kun mies pääsee tulemaan kunnolla päälle vaikka alimmaisena kaakelilattialla on kieltämättä vähän hankalaa olla. Varsinkin jos mies tykkää tulla ihan kiinni muhun niinkuin meillä tekee joka kerta. Joskus pesualtaan taso on riittävän iso ja leveä ja mahdutaan siihen päällekkäin. Mut kannattaa aina katsoa ettei kukaan pyörätuolityyppi tai vastaava ole menossa sinne kun te ootte. Kaikkiin invavessoihin ei edes enää pääse muutenkuin avain kassalta periaatteella ja silloin rakastelu ei onnistu.

Vessa oli mulle ja nuoruuden tyttöystävälle viimeinen vaihtoehto seksin harrastamispaikaksi. Tajusin tätä lukiessa kuitenkin, että me oltiin aina lähetyssaarnaajassa paikasta riippumatta. Se tuli vain luonnostaan ja me nautittiin siitä suuresti. Järkyttävän mahtavia orgasmeja koettiin ehdottomasti silloin nuorina. Muistan eräänkin kerran lukiossa pidettiin kahdestaan oppilaskunnan kioskia ja innostuttiin yhtäkkiä vaan rakastelemaan pyödän takana lattialla. Siinä oli ollut kiusoittelua puolin ja toisin ja janoavia suudelmia. Hiljaisempana hetkenä mentiin makuulle. Mitä jännempi tilanne sen ihanampi nautinto. Todella pikainen akti ja sitten vaatteet ojennukseen ja tytön hiukset kiinni. Mun tuotokset jäivät siinä neidon sisälle ja hänellä oli mahdollisuus päästä vessaan vasta vuoron lopuksi koska yllättäen asiakkaita riitti. Itselläkin housut olivat ihan tahmaiset, mutta naureskeltiin vain tilanteelle. Kiihotti sekin niin pirusti, kun kukaan ei tiennyt mitä oli just äsken tapahtunut. 

Vierailija
1464/3550 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GangBang bileissä harrastin seksiä 15 miehen kanssa... Mahtava tilanne kiikkua slingissä kun mies toisensa jälkeen laukeaa minuun.. (turvaseksillä tietysti) Tämä oli pitkäaikainen fantasia jonka sai vihdoin toteutettua, tosin taisi jäädä koukkuun... Onneksi näitä on tarjolla pari kertaa vuodessa.. ;) 

Olen ollut tuollaisessa mukana vuoronunerolla 17 .

Kaikki laskivat sisään .

Oli vaikeuksia laueta kun oli niin märkää ja väljää ,

Itsellä kun ei ole isommasta päästä

Vierailija
1465/3550 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GangBang bileissä harrastin seksiä 15 miehen kanssa... Mahtava tilanne kiikkua slingissä kun mies toisensa jälkeen laukeaa minuun.. (turvaseksillä tietysti) Tämä oli pitkäaikainen fantasia jonka sai vihdoin toteutettua, tosin taisi jäädä koukkuun... Onneksi näitä on tarjolla pari kertaa vuodessa.. ;) 

Olen ollut tuollaisessa mukana vuoronunerolla 17 .

Kaikki laskivat sisään .

Oli vaikeuksia laueta kun oli niin märkää ja väljää ,

Itsellä kun ei ole isommasta päästä

Missä milloin oliko oma vaimo vai??? Hitto miten kiihottava ois sellanen mökkireissu rennolla porukalla missä olis mukana himokkaan halukkaita naisia ketä sais panna paljaalla peräjälkeen ja jatkaa aina liukkaille kuumiin edellisen spermoihin ja sen lomassa syödä ja viettää mökkikesää :)). Ois niin mahtava mökkiloma. Toisen sperma on todella hyvä liukaste jo itsessään

Vierailija
1466/3550 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos ne haisee niinku se yks...

Vierailija
1467/3550 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajeltiin tyttökaverin kanssa reissussa kohti juhannuksen viettoa ja alkoi himot kesken matkan hyrrätä. Siinähän se sitten kiimaisen innokas suihinotto samalla ajaessa oli vähän itsellä vaikeuksia pysyä tiellä vaikka onneksi hiljaisempi valtatie. Siitä sitten sopivan sivutien varteen parkkiin ja takaapäin pikapano autoa vasten. Piti vähän vilkuilla mahdollisia ohimeneviä autoja. Aina kiihottaa ulkopanot varsinkin kesäisin. Oli kiihottava jatkaa matkaa lastin valuessa toisen reisille

Vierailija
1468/3550 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kaikkein romanttisin, kiihkeimpiä kyllä. Olin keväällä tulossa opiskelupaikkakunnalta yöjunalla viikonlopuksi kotipaikalle ja poikaystäväni oli mua vastassa hiljaisella asemalaiturilla. Junassakaan ei ollut montaa matkustajaa. Mieletön ikävä, halattiin ja alettiin suudella. Ne suudelmat lähti täysin lapasesta, kierähdettiin laiturin lähellä sellaisen muuntajakopin taakse, laskettiin housuja ja yhdyttiin siinä aluksi seisaaltaan. Loppua kohti laskeuduttiin maahan ja siinä päällekkäin ja lähekkäin maatessa lauettiin yhtä aikaa.

Vierailija
1469/3550 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos ne haisee niinku se yks...

Ei sekään enää haise kun se on sittemmin rempattu.

Vierailija
1470/3550 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihoittavin kokemani oli kun yllytin vaimoani flirttailemaan miespuolisen ystävämme kanssa ollessamme mökillä saunassa. Kävimme välillä jäähdyttelemässä terassilla ottamassa olutta. Yllytin vaimoa jatkamaan ja katsomaan miten pitkälle voisi mennä kunnes kaveri yrittäisi jotain..Vaimo osasi sen homman ja hetken päästä kaverillamme seisoi, kaverin mennessä edellä löylyihin otin vaimostani kiinni takaapäin leipoen hänen rintojaan kysyen haluaisiko vaimo auttaa kaveriamme seisokin kanssa. Vaimon vastaessa kiimaisena kyllä, sovimme että saa mennä loppuun asti. Sitten se meni siihen mihin pitikin, vaimo alkoi suutelemaan kaveria ja runkkaamaan häntä, itse ehdotin että peseydytään ja mennään tupaan jatkamaan. Sanoin että haluan katsella kun yhtyvät ja sitähän tuskin kuulivat kun pöydältä lähti tavarat yhdellä pyyhkäisyllä, vaimo selälleen pöydälle ja kaveri kalu pystyssä vaimon jalkojen väliin. Kerralla sisään ja villi meno päälle. Minä laukesin ensin vaikka en edes hyväillyt itseäni, vaimo ja kaverimme hetken päästä.

Mökkiloma jatkui samoissa merkeissä ja sen jälkeen jo useamman vuoden silloin tällöin.

Vierailija
1471/3550 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuipa sopivasti edellisen jatkoksi. Oli opiskelijana katsomassa yhtä asuntoa, jota suunnittelin vakavasti ostani. Olin jostain syystä ainoa asiakas ja hyvin säilynyt blondi kiinteistövälittäjä tuli niinikään todella lähelle puhumaan asunnosta. Aivan hetkessä puhuimme molemmat aivan kaksimielisiä ja tilanne johti siihen että panin tätä upeaa naista takaapäin ulko-ovea vasten...

Aivan älyttömän kiihottava kokomus molemmille. Eikä nähty koskaan sen jälkeen...

JA SITTEN HERÄSIN KULLI KÄDESSÄNI

Vierailija
1472/3550 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillakin kavereilla on niin kuumat äidit että ihan heidät kohdatessa aamulla on alkanut jöpöttämään. Toivoisin suorastaan että kävisivät kiinni seisokkiin ja huomaisivat vihjeet.Monta kertaa runkannut ja fantasioinut noista äideistä varsinkin nuorena ja vieläkin joistakin. Onhan niitä juttuja täältäkin lukenut että joku miehen kaveri tai muu tuttu mies on yllättänyt vaimon muiden nukkuessa ja on otettu suihin tai päädytty seksiin. Kavereiden serkkuja ja siskopuolia olen pannut mutta kaverin äiti on yhtä korkkaamatta.

Laittakaa lisää

Vierailija
1473/3550 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen haave 3 naista samaan aikaan mutta ei taida montaa miestä olla jotka ois kolmea saanut vai onko joku? Kahta naista olen saanut 2 kertaa elämässä joskus 17 kesäisenä ekan kerran ja toivottavasti vielä joskus ja nää on olleet kaikista kiihottavinta ja olen kokemuksille useasti runkkaillut. Tilanne on yllättävät hankala saada sopivaksi koska usein baarista jatkoille mennessä naisten kanssa vain toinen nainen lähtee mukaan leikkiin ja toinen alkaa nukkumaan tai antaa toisen naisen ottaa mies. Miksette innostu kimpasta jos on sopivasti kolmen kesken?

Vierailija
1474/3550 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mies tuli töistä ja minä olin juuri lopettelemassa itseni pesemistä suihkussa. Menin sitten makuuhuoneeseen kuivaamaan itseäni ja puin päälle. Mies tuli luonnollisesti sängylle kanssani. Minulla oli päällä miehen valkoinen t-paita ja hänen bokserinsa. Makoiltiin siinä jonkin aikaa, kunnes kokeilin miten mies reagoisi, jos pyllyni olisi hänen naamallaan. Aika pian alkoi pussailla pyllyä vaatteiden läpi ja kohta raotti jo boksereita sen verran, että pääsi nuolemaan anusta välistä ja vähän pilluakin. Tässä kohtaa miehen muna alkoi olla kovana ja vähän silittelin sitä. Otin miehet housut pois ja omanikin ja istuuduin uudelleen miehen naaman lähettyville. Tietysti mies nuoli anusta enemmän ja päästeli ihania imuääniä. Laitteli kieltä myös enemmän pyllyyn ja nuoli pilluakin. Minä tietysti otin samalla suihin ja nautin muutenkin miehen peniksestä. Välillä lopetin, jotta ei olisi ihan vaarassa tulla ja hieroin pyllyäni enempi hänen naamaansa.

Oli ihanaa, kun mies painoi minua lantiosta vasten, jotta pääsisi enemän pyllyyn ja muutenkin pyllyn puristeleminen samalla oli.<3 

Työnsin miehen kädet sivuille irti lantiostani ja keskityin tuottamaan hänelle nautintoa, kunnes tulisi. Sperma oli hyvänmakuista ja paksua. Pidin huolen, että kaikki tuli kerättyä.

Mies nuoli vielä jonkin aikaa pyllyäni ja minä katsoin, kuinka hänen erektionsa ei oikein laske. Vähän tykyttelikin pyllyä nuollessa.

Kun nousin miehen päältä, oli hänen leukansa vähän valkoisena pillusta. Katseli minua flirttailevasti ja päästi pusutteluääniä. Juteltiin siinä vähän, kerroin pitäväni erityisesti pyllyjutuista. Mies vielä läpsi vähän pyllyä ja laittoi sormea sinne.

Olin kuulemma tehnyt kaiken oikein, kun mies oli saanut juuri haluamanlaisensa orgasmin. Minua ei tarvinnutkaan kauaa nuolla ja sormettaa, kun tulin itse. :)

Tämä tapahtui eilen ja tuntuu vieläkin niin ihanalta.

n23

Vierailija
1475/3550 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen mies tuli töistä ja minä olin juuri lopettelemassa itseni pesemistä suihkussa. Menin sitten makuuhuoneeseen kuivaamaan itseäni ja puin päälle. Mies tuli luonnollisesti sängylle kanssani. Minulla oli päällä miehen valkoinen t-paita ja hänen bokserinsa. Makoiltiin siinä jonkin aikaa, kunnes kokeilin miten mies reagoisi, jos pyllyni olisi hänen naamallaan. Aika pian alkoi pussailla pyllyä vaatteiden läpi ja kohta raotti jo boksereita sen verran, että pääsi nuolemaan anusta välistä ja vähän pilluakin. Tässä kohtaa miehen muna alkoi olla kovana ja vähän silittelin sitä. Otin miehet housut pois ja omanikin ja istuuduin uudelleen miehen naaman lähettyville. Tietysti mies nuoli anusta enemmän ja päästeli ihania imuääniä. Laitteli kieltä myös enemmän pyllyyn ja nuoli pilluakin. Minä tietysti otin samalla suihin ja nautin muutenkin miehen peniksestä. Välillä lopetin, jotta ei olisi ihan vaarassa tulla ja hieroin pyllyäni enempi hänen naamaansa.

Oli ihanaa, kun mies painoi minua lantiosta vasten, jotta pääsisi enemän pyllyyn ja muutenkin pyllyn puristeleminen samalla oli.<3 

Työnsin miehen kädet sivuille irti lantiostani ja keskityin tuottamaan hänelle nautintoa, kunnes tulisi. Sperma oli hyvänmakuista ja paksua. Pidin huolen, että kaikki tuli kerättyä.

Mies nuoli vielä jonkin aikaa pyllyäni ja minä katsoin, kuinka hänen erektionsa ei oikein laske. Vähän tykyttelikin pyllyä nuollessa.

Kun nousin miehen päältä, oli hänen leukansa vähän valkoisena pillusta. Katseli minua flirttailevasti ja päästi pusutteluääniä. Juteltiin siinä vähän, kerroin pitäväni erityisesti pyllyjutuista. Mies vielä läpsi vähän pyllyä ja laittoi sormea sinne.

Olin kuulemma tehnyt kaiken oikein, kun mies oli saanut juuri haluamanlaisensa orgasmin. Minua ei tarvinnutkaan kauaa nuolla ja sormettaa, kun tulin itse. :)

n23

Miksi käytät miehesi boksereita?

Vierailija
1476/3550 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavinta lähiaikoina on ollut panomaratonit miehen kanssa mökillä kahdestaan. Oltiin kertaalleen jo siinä naitu ja sovittiin että ruvetaan ruoanlaittoon. Paistelin kanoja lieden edessä kun mies tuli ja veti housut ja pikkarit alas ja työntyi takaa sisääni. Kiihotuksen tunne oli valtava, se tuntui järkyttävän hyvälle kun oli pakko niitä kanoja siinä sekotella ja miehen elin liikkui ihanasti sisällä. Välillä työnsin takapuolen vielä paremmin saataville ja välillä huohotin että pakko sekoittaa näitä etteivät pala pohjaan. Se tunne kun toinen vaan tulee ja "ottaa" kesken arkisten puuhien on jotain mieletöntä. Myös se että mies kehui perseeni maasta taivaisiin samalla kun pani takaapäin oli jotain mieletöntä, kiihotuin ja kostuin siinä hetkessä aivan ultimaattisen märäksi ja lotisevaksi. Vinkkinä miehille, että mitä enemmän naisianne kehutte, se palaa teille takaisin aivan varmasti lisääntyneenä kiimana ja itsevarmuutena myös tulevaisuudessa. Myös se kun olin viikon vaellusreissulla ja panetti ihan järettömästi ja mietin vaan viimeiset päivät mitä miehen kanssa teen ja sitten menkat alkoi juuri ennen kotiintuloa. Suututti niin kovin, mutta pelkkä miehen kosketus kun istuin hänen edessään ja hän takaapäin suuteli kaulaani ja hyväili joka puolelta sai melkein räjähtämään. Otin silloin ekaa kertaa suihin niin että nielin koko lastin ja se olikin yllättävän kiihottavaa. Sen jälkeen piti käydä hoitelemassa itseni alapääsuihkulla...

Vinkkasin muuten miehelleni, että tälläinen ketju on täällä ja olen tätä monena päivänä lueskellut housut märkinä, joten terveisiä sinulle ihana orini joka varmasti näistä tapahtumista itsesi tunnistat jos tätä luet...😘 Osaat kyllä käsitellä vaimoasi...❤

Vierailija
1477/3550 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n23

Miksi käytät miehesi boksereita?

Kullini mahtuu paremmin boksereihin

niko23

Vierailija
1478/3550 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa suunnattomasti kiinnijäämisen pelko. Ajattelen että naapurissa joku kauhistuneena kuuntelee seksiääniämme tai joku tulee ikkunan taakse kurkkimaan mitä puuhaamme. Lisää vain nautintoa tällaiset ajatukset.

Vierailija
1479/3550 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuipa sopivasti edellisen jatkoksi. Oli opiskelijana katsomassa yhtä asuntoa, jota suunnittelin vakavasti ostani. Olin jostain syystä ainoa asiakas ja hyvin säilynyt blondi kiinteistövälittäjä tuli niinikään todella lähelle puhumaan asunnosta. Aivan hetkessä puhuimme molemmat aivan kaksimielisiä ja tilanne johti siihen että panin tätä upeaa naista takaapäin ulko-ovea vasten...

Aivan älyttömän kiihottava kokomus molemmille. Eikä nähty koskaan sen jälkeen...

JA SITTEN HERÄSIN KULLI KÄDESSÄNI

Sulla vaan on karsea ja tylsä seksielämä itsellä ja se ei tarkota että muilla olis niin eikä ois kokemuksia. Ei kaikki ole fantasiaa mitä sulla ei ole. Älä tule pilaamaan kiihottavaa ja hyvää ketjua

Vierailija
1480/3550 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa tosiaan miten täällä paskan seksielämän omaavat kommentoijat väittää muiden kokemuksia fantasioiksi sillä perusteella ettei itse koe mitään. Pilaatte hyvän ketjun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän